Pattayan matkailu ja Pattayalla asuminen.

Aviomiess

Minun näkemykseni tähän Pattayan matkailupalstaan tutustuessani on erityisen vahvasti se, että ei tuo jokapäiväinen ylitsepursuava Pattayan rakkaus ja kiukuttelu kaikesta mahdollisesta ainakaan ole tuottanut tuloksekseen omaan elämäänsä tyytyväisiä Pattayan rakkaita.

Palstan jokapäiväinen anti on tarkkailua ja negatiivisia päätelmiä kuka kirjoittaa, mistä kirjoittaa ja jos ei kirjoita, niin Pattayan rakas kirjoittaa ns. vastapuolensa nimimerkillä tai siihen viittaavalla, sekä seuraavassa hetkessä arvostelee vastapuoltaan perustaen arvostelunsa itse kirjoittamaan kirjoitukseen.

Matkailupalstalle on pesiytynyt yksi henkilö pääsääntöisesti, joka oireilee omaa pahaa oloaan jatkuvilla hyökkäyksillään jopa perustaen näkökantojaan internetistä imuroiden toisten ihmisten osaamisalueilta omaksuen ne omikseen ja näin kokee itse olevansa kaikesta kaikki tietävä joka elämänalueen spesialisti.

Hän jopa lyö vetoa vastustajikseen kokemien henkilöiden kaikesta mahdollisesta elämänsisällöstä, jopa sukupuolesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta, mutta kun vedonlyönti hyväksytään, hän katoaa kuin sikarin tuhka Azimut veneen kannelta Siaminlahdelle.

Vastineet tähän aloitukseeni osoittavat mitä tarkoitan, kuten myös aloitusotsikot jotka sopisivat kommentointeineen paremmin mielenterveysosiolle.

Terveisin Aviomies Chiang Mai.

4

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaiAviomies-höpö-höpö

Vai aviomies, höpö höpö!
      Olet persläpilerppa, et mitään muuta, vajakin aivosi eivät vain tahdo sitä ymmärtää, vaikka usein ovat samaa mieltä asiasta.
      Vaimoa sinulla ei ole, kenties nuoruudessasi olet päässyt Tallinnaan äidin mukana katsomaan ja ihmettelemään kauniita naisia ja isävainajasi perintöä, vanhaa ruttuista Jallua, katsellessasi vuokrayksiönne likaisessa alkovissa, taskulampun valossa, saanut orkun runkattua?
      Onko tuo kaksi ässää nimimerkkisi lopussa joku gay-vanhusten salainen tunnus?

• Aviomiess

Juuri tätä tarkoitan tuolla aloituksellani.

Nimimerkissäni loppuosa sen johdosta että palstalla on toisten nimimerkkien itselleen rekisteröijä, jolloin nimimerkkiin tulee lisätä jotain kirjaimia tai numeroita kun tahtoo käyttää tunnistettavaa nimimerkkiä.

Toiset tosin käyttävät näitä höpöhöpö alati muuttuvia nimimerkkejä, mutta kukin tyylillään.

• En minäkään tiedä mistä näitä pesii, mutta se taitaa olla niin, että ne ei kykene
      matkustamaan Pattayalle. Pattaya on hyvä paikka ja ainakin minä olen siellä
      tykännyt olla ja juttelen aina mielelläni Thaimaasta ja osa näyttää oikeasti olevan
      sitä mieltä, että minä olen joku Petofiini tai joku hyväksikäyttäjä ja naiset joskus
      haluavat, kuin kiukulla antaa omaa tavaraansa ja semmoista täällä suomessa siis.

Minä luulen, että kaikki on sitä suurta tietämättömyyttä ja ei ole mitään käsitystä,
      kun ei ole koskaan käynyt. Minun lapset ovat myös käyneet Pattayalla usein ja ei
      nekään koskaan sano kun kysyn, että lähetäänkö Pattayalle ja vastaus on aina,
      että jos maksat. Toki ne on jo sen verran isoja, että ne sitten pyrähtelee aina omille
      Teilleen ja sillai ja toki me päivällä ja iltasella syödään ja ruokaillaan yhdessä.
      No ei meillä ole sillä lailla sama toi musiikki maku ja paikan valinta.

Pattayalla on ihan hyvä meno ja aktiviteetteja löytyy ja aina rasva hieronnasta
      Ritsa pyssyyn ja liukumäkeen. Paljon jää kyllä kokematta jos ei käy Pattayalla.

• OnVilliJoo

Onkos tutun tuntuista bablaa?
      Dille jauhaa paskaansa joka aihealueilla.
      palstanvalloittajako11.2.2018 15:27
      onkos laivamatkakeskustelunkin nyt vallannut vallan vihreä mies marssista, 
      sen verran juttunsa tuntuu vihertävän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      242
      4796
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2253
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      229
      1928
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1814
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1670
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1527
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1394
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1308
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1301
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1171
    Aihe