Mulla alko menkat 10 päivää sitten perjantaina ja oon 14 v. Kunnon vuotoa tuli 7 päivää. Torstain ja perjantain välisenä yönä ei tullut mitään eikä perjantai aamuna, mutta sitten perjantaina päivällä tuli vähän tosi vaaleeta vaaleeta vuotoa. Sitten sitä tuli sinä päivänä vielä vähän. Ilalla ja yöllä ei taaskaan yhtään mutta sitten lauantaina taas sitä tosi vaaleeta tuli vähän. Ja sama nyt sunnuntaina. Voiko olla että valkovuoto on punaista/punertavaa menkkojen jälkeen?
Miks verta tulee vielä???
6
282
Vastaukset
- Cool18
En tiiä.
- MirandaUusi
Kyllä. Mulla on käyny samalla tavalla kuin sulle.
- Cool18
Yks juttu viel 14.v tyttö. Olis oon tyttö myös ja olis kivaa,(siis netti kavereina. Ehkä siis jos, se sulle sopii. Vastaa pliis.) et mulla ei oo ketää seuraa sinne oon yrittäny kysyy joltaki muilt myös,(myös nee ketkä muut tulevat tänne ja, antavat kommenttei.) mut ketää ei vissii huvita, nii tonne, Milloin menkat osa 2, mä tsekkasin jo noin 3 tuntii sitten, ja se vaikuttaa sellaselt asialt kui joitaki kiinnostaa joitaki ei, mut siel oli yks tyttö joka tarttis neuvoo, niin mää tarttisin myös koska en oikein osaa selittää hänelle. Et olis kivaa jos joku muuki olis siel, sitä paitsi hän ite jossain mainosti sitä mut en muista missä. Mutta toivottavast sä ja jotkut muutkin tulette/tuut sinne.
Mut tota et miks verta tulee vielä, ja niin poispäin en osaa itekkään edes vastata siihen. Mut ok munki mielestä on noloo, kysyy mutsilta tai esim, lääkäriltä, opelta, tai joltain keneen luottaakin sitten eniten. Nii eniten saa voitoo kun kysyy, kun se et jättää kysymättä. Monet tekee sellatti esim, mä ite mutta sun ei tartte olla samis munkaa siinä.
Moi!- 14v.tyttö
Cool18 joo voin tulla sinne Millon menkat osa 2 juttuun, en tosin nyt, mutta joskus:)
- HelppoElämä_
Odottele 35 vuotta niin pääset tosta vaivasta.
- keski_ikäinen_nainen
Hedelmällisen iän alku- ja loppuvaiheissa hormonikierto ei vielä kunnolla toimi. Saattaa olla, että munasolu ei aina irtoa tai munasolun irtoamispaikkaan ei kehity keltarauhasta, jonka tehtävä on tuottaa keltarauhashormonia. Eli on nk. tyhjennysvuotoja ilman munasolun normaalia toimintaa, jolloin vuoto voi olla pidempi ja runsaampi kuin muuten.
Hormonikiertosi vakiintuu todennäköisesti muutamassa vuodessa, jolloin pärjäät kuukautisten kanssa helpommin. Sitten osaat ennakoida kalenterin ja tuntemustesi perusteella, milloin menkat ovat alkamassa jne.
Jos kuukautisissa on paljon ylimääräistä vaivaa, kannattaa käydä lääkärissä. On olemassa eri lääkehoitoja, joilla runsaita ja/tai epäsäännöllisiä kuukautisia voi hoitaa.
Alku on hankalin, hyvin se siitä lähtee sujumaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344051Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821244Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831015Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34953- 62949
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785