Kissa ongelma

Kyläkissat

Vinkkejä kissaongelmaan? Päivittäin kuljeksivat pihalla, kuseksivat varaston alukset ja kyttäävät lintuja, jotka ruokailemassa lintulaudalla ja maassa sen alla?

16

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupaa

      Vapaanaolevia kissoja tulee aina olemaan,se on ihmistenkin vika.Kai ne katit ruokaa tarvitsevat,eikä ole umpinaisia tarpeetkin on tehtävä.

    • näinonn

      Maustetut nakit ovat kissojen herkkua.

    • 4280

      kyllä on ihmisillä murheet kun yksi kissa vaivaa, kannattaisi ensin katella mitä se oma jälkikasvu hommaa. Meilläkin naapurin ukko valitti mun kissasta ja oma tytär "ystävineen" harrasti jos jonkinlaista piruuden tekoa. Nyt sekin muka on äiti, säälittä nekin kakarat.
      Toivottavasti tämä "äiti" on lopettanut naapureiden postilaatikkojen särkemisen ja vie omat viinipullot kauppaan eikä nakkele niitä naapurin tontille ja toivon mukaan wc toimii ettei tarvitse tulla naapurin tontille kuselle, niin että eiköhän se kissa ole tässä maailmassa vielä aika viaton kun ottaa huomioon mitä ihmiset voi toisille pahaa tehdä. Edellä mainitut tyttären rötöstelyt ovat siis minun naapurin tekemisiä ei alkuperäisen kirjoittajan,.

    • Katit.konttiin

      Eikö siellä ole metsästäjiä, joilla on loukkuja ja aseita.

      • vaiii

        Olet erittäin sairas joka poistat kommentteja.aseita saa muka käyttää?


    • vanha-äijä

      Haulikko paras ratkaisu kissa-ongelmaan.

      • kysyyy

        Oma ongelmasi voi poistua samanlain?


    • sopuisasti

      Jos nyt vain, ensin loukutatte ne, ja esy hoitaa loput. Jos joku sitten tuntee mirrinsä tärkeäksi. Hakee sitten mirrinsä kotiin.

    • Kissatkuriin

      Eipä tossa mutta kissanpissa haisee aika pahalle keväällä kun oikein lorottelee menemään. Ja eihän hän ne saa ihmisten pihoilla juosta. Loukuta ja toimita kissat löytöeläin taloon. Ei ne omistajat montaa kertaa niitä sieltä rupea lunastamaa vaan eiköhän rupea löytymään roti vapaana pitämiselle.

      • tietooo

        Voi voi kun linnutkin paskoo pihalle...mitä tehdä moiselle?


    • Loukkuun

      Loukutus ja katti Esylle?

    • Kookoon

      Kaikki irrallaan olevat kissat saa poistaa luonnosta.

    • alisko aiheelista muuttaa vaikka kuuhun tai keksii jotaki muuta puuhaa,vaikka puhua paskaa naapurista,esim korian abc.lla tai hommaa koira,tai keksi jotakin,vaikka oma työtön lemmikki paperimies illan piristykseksi

    • Tietoaa

      Saako rotan yrkkyä käyttää kissojen karkoitukseen ??

      • vainsinuun

        Vain sinuun.


    • myrkynlevittäjät

      Kyllä minun tietääkseni rotan myrkyn levitys pihalle on laillista puhaa se jos naapurin kissa tulee ja
      syö myrkyn vika on kissan omistajassa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      572
      3502
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      41
      1529
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1357
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      34
      1314
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      169
      1295
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1239
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      103
      1063
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      992
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      932
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      854
    Aihe