Näin Naisten kesken

Mahlakas

Olenkohan ainoaa laatuaan, vai miksi tuntuu ajoittain niin yksinäiseltä. Olen reilu 30 vuotias nainen, perheellinen ja onnellisesti naimisissa miehen kanssa. Naisen kaipuu alkaa saamaan jo suurempia mittakaavoja ja tasapainossa pysyminen on ajoittain vaikeaa. Olen bi ollut niin kauan kuin muistan. Ei tämä deitti-ilmo ole mutta haluaisin tutustua naiseen joka ymmärtää tämän. Haluaisin eroottissävytteisen ystävyyden naisen tai jopa pienen naisporukan kanssa. Haluaisin nauraa, kokata ja saunoa. Kiertää kirpputoreja ja käydä kahvilla. Koskea rintoihin ja sivellä häpyhuulia jutellessamme sohvalla mukavia, upottaa koko käteni sisään ja pysäyttää hetkeksi kaiken ympärillä. Jotain missä olla oma itsensä ja yhdessä utelias tuntemuksia ja kehoa ja maailmaakin kohtaan.

Kyllä ymmärrän haasteellisuuden Ja siksi varmaan yksin ajatuksieni kanssa olenkin. Kaipuu on syntynyt kokemuksista, eikä tämä ole vain fantasiaa. Löytyykö kaltaisiani?

31

1223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahlakas

Lisätään vielä että Turku on kaupunki. Eikä erityisellä ystävälläni olisi ikärajaa, minkään sortin ulkonäköpaineita tai kokemuksen puutetta pohdittavanaan. meni ehkä sittenkin deitti-ilmoksi:D )

• Mahlakas

Edellisen kommentoijan viestin innoittamana, jonkinlainen älykkyys olisi suotavaa.

• SynnyttämätönSinkku

Olen kyllä ihan bi-nainen, enkä edes kauhean kaukana Turusta. En vaan meinaa jaksaa näitä teidän "onnellisesti naimisissa" olevien perheenäitien seuranhakuilmoja. Ihan kettuillakseni siis kommentoin. Älykkyyttäni ei tuon perusteella varmaan kannata arvioida. Sunkin olisi varmaan kannattanut älykkäänä bissenä kuvata vähän tarkemmin, mitä haet. Yksittäistä syrjähyppyä, pidempää salasuhdetta, polysuhdetta, bi-kokeilua vai jotain muuta.

• Enolemahlakas
        SynnyttämätönSinkku kirjoitti:

Olen kyllä ihan bi-nainen, enkä edes kauhean kaukana Turusta. En vaan meinaa jaksaa näitä teidän "onnellisesti naimisissa" olevien perheenäitien seuranhakuilmoja. Ihan kettuillakseni siis kommentoin. Älykkyyttäni ei tuon perusteella varmaan kannata arvioida. Sunkin olisi varmaan kannattanut älykkäänä bissenä kuvata vähän tarkemmin, mitä haet. Yksittäistä syrjähyppyä, pidempää salasuhdetta, polysuhdetta, bi-kokeilua vai jotain muuta.

Minkä ikäinen sä olet? Asutko lähellä pk-seutua?

• LisääIdeoita
        SynnyttämätönSinkku kirjoitti:

Et oo ainut joka ihmettelee, vai pitäisikö sanoa säälii näitä 'onnellisia' 2. naisen välisellä seksillä itseään kiusaavia/pettäviä perheenäitejä. No onhan tässä uuttakin se, et haku kohdennetaan jopa pienelle naisporukalla tällä kertaa. Jännää!

• Mahlakas
        LisääIdeoita kirjoitti:

Et oo ainut joka ihmettelee, vai pitäisikö sanoa säälii näitä 'onnellisia' 2. naisen välisellä seksillä itseään kiusaavia/pettäviä perheenäitejä. No onhan tässä uuttakin se, et haku kohdennetaan jopa pienelle naisporukalla tällä kertaa. Jännää!

Sääliä, asialla jonka ei sinua pitäisi hetkauttaa mitenkään? enkä ymmärrä miten kiusaan tai petän itseäni?
        En minäkään ymmärrä miksi pitää "ihan vaan kettuillakseen" kuitata tähän. Enemmän se on säälittävää kuin normaalit seksuaaliset halut, joita on lähes jokaisella. Minä vain haluan niitä myös toteuttaa.
        Ja onnellisuuttani vähiten koen tarpeen lähteä puolustelemaan.

• samatäällä

Samaistuttava teksti monelta osin. Miehen kanssa aviossa. Silti naisen kaipuu on suuri. En jaksa innostua seksistä mieheni kanssa. Mies ei vaan enää kiinnosta, miehen vartalo. Seksin aikana ajattelen naista. Aina.

• Mahlakas

Seksielämäni mieheni kanssa on kyllä innokasta ja aktiivista. Naiseksi hän ei muutu. Ja kun kokemusta on, tiedän mitä kaipaan. Turhauttavaa. Ajatukset pitkin päivää joskus ihan muualla kuin missä pitäisi.

• KaipaavaHKI

Et ole ainoa. Täällä yksi vähän samoilla taustoilla, perheellinen reilu kolmekymppinen bi-nainen. Tuntuu kuin elämästä vain puuttuisi jotakin nyt (ja puuttunut jo vuosia). En kuitenkaan halua perhettäni rikkoa, enkä parisuhteeseen naisen kanssa. Enemmänkin kaipaan naisesta läheistä ystävää, jonka kanssa ystävyys voisi saada vähän uusia ulottuvuuksia. Miehenikin tämän sallisi. En ole vain sopivaa vielä löytänyt.... Ehkä vielä joskus hänet kohtaan. T: Kaipaava Helsingistä

• Mahlakas

Nimenomaan, ystävyyttä uusilla ulottuvuuksilla. Tilanteemme on sama, kaupunki väärä:/

• samatilanne

Täälläkin sama tilanne mutta eri kaupunki.

• Vetehinen

Samoilla linjoilla Turun suunnasta. Naisen kaipuu on joskus mieletön ja ajattelen seksin aikana usein naista :( perhe minullakin mutta minkäs teet... Nikillä löytää kikistä jos haluaa vertaistukea.

• EntinenköBi

Olen bisse, mutta ajattelen joka kerta naisen kanssa sekstatessa miehiä. Miehen kanssa sekstatessa ajattelen yleensä ihan muita miehiä, koska minulla nyt vaan on sellaisia fantasioita ja sillä tavalla saan tyydytyksen. Tuntuu kielletyltä kirjoittaa tänne, että ajattelen naisen kanssa miehiä. Naissuhteiden henkiset hankaluudet ja lesbojen & bissejen genre taitavat ajaa minut täysheterouteen.

• eiolekiellettyä

Silti suurin henkinen ongelma, joka naisten välille voi tulla, on kiukuttelevat miehet.

• YllätäJaKommentoi
        EntinenköBi kirjoitti:

Olen bisse, mutta ajattelen joka kerta naisen kanssa sekstatessa miehiä. Miehen kanssa sekstatessa ajattelen yleensä ihan muita miehiä, koska minulla nyt vaan on sellaisia fantasioita ja sillä tavalla saan tyydytyksen. Tuntuu kielletyltä kirjoittaa tänne, että ajattelen naisen kanssa miehiä. Naissuhteiden henkiset hankaluudet ja lesbojen & bissejen genre taitavat ajaa minut täysheterouteen.

Musta tuntuu nick EntinenköBi nyt siltä, et oot vasta raapaissut naisen pintaa;) Ja mikäli edes sinne päin kirjoitustasi tulkitsen niin harvemmin in real life löytää itsensä sen fantasia-naisen rinnoilta. En tiedä auttaisiko yhtikäs mitään, jos tutustuisit toiseen hieman syvällisemmin ja jakaisit avoimesti fiilisiäsi ennen kuin päästät iholle, niin uskon vahvasti, ettei ajatus ainakaan niin pahasti karkaile. Ja myös pano-hetkestä tulee rehellisempi, siis puolin ja toisin!

Ois toki ollut kiva lukea myös siitä, millä tavoin henkinen problematiikka on naissuhteissasi näkynyt, ihan vaan siksi koska omalla kohdallani on juurikin käynyt päinvastoin.

Ps. Kun tämän 'tasapainoisen' ketjun aloittajan tekstiä lueskelin niin sun pohdinta on hyvinkin järkevää ja toivottavasti et pahastu karkeasta kielenkäytöstäni!

• Mahlakas

Olen Tasapainon rajamailla;)
        Ja juu, tämä on asia jota olen elämässäni kaiken muun ohella pohtinut ihan ammattilaisten kanssa.

• Brokenheart-

Moi,
      Itse olen 40 v, 2 lapsen äiti. Rakastuin 2 vuotta sitten naiseen ja erosin miehestäni. Kulunut pari vuotta on ollut maailman ihaninta aikaa, mutta myös todella raskasta. Oman uuden identiteetin ihmettelyä, eron käsittelyä ja sen tuomaa huonoa omaatuntoa jne, joka on jo helpottunut ja sitä ei enää ole. Naiselleni on ollut vaikea uskoa, että olen päästänyt irti vanhasta. Näin teinkin mutta epävarmuus jatkui ja on ollut paljon riitoja. Rakastan häntä elämääkin enemmän ja tunnen olevani just eikä melkein siinä elämässä missä haluan.
      Nyt kävi kuitenkin sitten niin, että hän petti mua. En haluaisi päästää hänesrä irti, kun rakastan niin.
      Myös pelottaa mitäs sitten, jos päästän. Löydänkö enää ikinä ketään naista, kehen rakastua? Mistä ja miten jne. En osaa, koska tähän asti olen elänyt heterosuhteissa. Pelottaa, että tän ikäisenä en enää löydä ketään samanhenkistä ihanaa tyyppiä :(
      Kukaan ei kadulla osaa sanoa/tunnistaa, että tykkään naisista. Olen naisellinen, mutten liikaa mitenkään. Homo/lepakkobaareissa käy vain tosi nuoria ihmisiä. Mä olen lapset jo saanut, joten siksikin uuden kumppanin tulisi olla suurin piirtein samanikäinen. Tosi ahistavaa. Toki huonossa suhteessa ei kannata ja voi roikkua, ja nähtäväksi jää jäädäänkö me naiseni kanssa yhteen. :’(
      Tämä vaan tarinana, että se hetero ”kotiäiti” voi myös kääntyä :)

• Anonyymi

Oletko siis mielestäsi bi vai l, kun puhut kääntymisestä ja ehkä enemmän vaikutat naisia hakevan, jos menisi poikki naisesia kanssa?

• Anonyymi

Ei tietenkään kannata tyytyä elämään pettäjän kanssa vain sen takia että pelkäät ettet enää naista elämääsi löydä.

Eikä sitä ikinä tiedä etukäteen mistä se rakkaus löytyy, oli sitten hetero tai ei.

• Mahlakas

Jotenkin kurja lukea paria kommenttia, että ihan kuin ois jotenkin paha, kun on miehen kanssa ja bi. Mä en oo koskaan kääntynyt mihinkään enkä muista edes"hetero"aikaani, satuin vaan rakastumaan mieheen. Seksuaalisuus on todella suuri osa identiteettiäni ja jos sitä haluan toteuttaa ollakseni tasapainossa niin olkaa hyvät ihmiset huomioimatta.

• eiolekiellettyä

Ei siinä mitään pahaa olekaan. Itse en ikinä ryhtyisi kolmanneksi pyöräksi mutta toivon että löydät seksiseuraa jos lupakin kerran on saatu.

• Kanta-hämeestä bi-naisia ystävää vailla? Ihan vaikka vaan oluelle taikka kahville? Itse olen 26 ja avoliitossa miehen kanssa.

• Anonyymi

Vieläkö kaipailet seuraa? Täällä olis Kanta-Hämeestä yks 29v bi-suuntaan kallistuva nainen, avoliitossa miehen kanssa eikä hirveämmin kokemusta naisista. Olis mukava tutustua :)

• Vetehinen

Musta olis mukavaa vaikka chattailla jonkun kanssa, käydä shoppailemassa, kahvitella ja mennä vaikka Turku Prideen. Täältä kotoa vaan ei kukaan tule hakemaan ja ei tuo aviomies varmaan ole niin kiinnostunut Pride-hommista :)

• dpslae

Kiinnostunt (:

• Kettuuntunutbi

Muutama vuosi sitten lasteni isä lähti lätkimään ja nyt olen melkein vuoden ollut seurustelusuhteessa naisen kanssa. Rankkaa oli parisen vuotta lasten kanssa yksin, mutta löysin ihanan ihmisen rinnalleni ja nyt kaikki on enemmän kuin hyvin.
      En ikinä olisi ex-miestäni pettänyt tai toisen vuoksi jättänyt, mutta se suhde päättyi ja löysin onnekseni uuden rakkaan.

Kyllä mullakin on ollut hetkiä kun oli "naisen kaipuu" eli ymmärrän hyvin mistä aloittaja puhuu. Itsekin bi olen, mutta en silti ymmärrä tuota että hakee epämääräisesti "ystävää" jonka kanssa kuitenkin on aikomus mahdollisesti pettää nyk. kumppania. Oikeesti tämän takia bi naisilla on vaikeaa löytää naista rinnalle kun tällainen puhe antaa ymmärtää että bi:t ovat valmiita pettämään ja ei pysty uskollisesti sitoutumaan.

Etsi seuraa vain, ei se kiellettyä ole, mutta oikeasti harmittaa kun nämä kirjoitukset saa meidät kaikki bi naiset näyttämään huonolta. Ainakin naisten silmissä.

Joka ikinen bi nainen törmää tähän takuulla jos alkaa suhteeseen naisen kanssa. Se on aivan helvetillinen työ luoda luottamusta ja monet riidat olen käynyt nykyisen kanssa läpi kun epäluottamus bi naisiin elää sitkeästi varsinkin lesbojen keskuudessa. Joka ikinen lesbo pelkää bi naisia, koska pelkää saavansa siipeensä jos kumppanilla alkaakin "miehen kaipuu".
      Olet bi naisena aina lähtökohtaisesti epäluotettavampi kuin joku lesbo vaikka hän olisi pettänyt jo aiemmin ja sinä et...epäreilua mutta niin se on.

En tiedä voiko bi epäluotettavan leimasta päästä ikinä (vaikka minäkään koskaan en ole itse sitä millään toiminnallani ansainnut) mutta eipä nämä keskustelut mahdollisesti valmiudesta pettää ainakaan helpota. Kusette kyllä sekä omiin että muiden bi naisten muroihin näillä jutuillanne, vaikka ne fantasiaa varmaan suurimmaksi osaksi ovatkin ja ei ikinä mihinkään tekoihin tai suhteisiin johda.

• keväänilot

Parisuhteessa, tai missä tahansa seksisuhteessa hyväksytään mielikuvat toisesta ihmisestä aktin aikana, koska toinen ei ole siitä tietoinen. Onko tuollaisessakaan mitään järkeä?

Jos pariskunta sallii toisilleen suhteen ulkopuoliset fyysiset, seksuaaliset suhteet, mitä väärää siinä on? Kyse on vain siitä kuka suostuu olemaan parisuhteen ulkopuolinen, vain johonkin tiettyyn osaan kuuluva.

Ajatus binaisryhmästä on kiehtova, mutta täällä sellaista tuskin saa aikaiseksi. Se on jo nähty ja koettu. Jos joku tapaamisia ehdottaa, ketään ei kiinnosta. Ajatustenvaihto, tutustuminen kirjeitsekin tuntuu olevan kovin vaikeaa.
        Minä olen naisia rakastavia naisia kohdannut, tunnen heitä, ja se tunne, yhteisymmärrys, yhteenkuuluvuus heidän kanssaan on jotain aivan käsittämattömän upeaa, sen soisin kaikkien kokevan.

• Suoraamuttatotta

Niin sama fiilis, Kettuuntunutbi! Oon itse bi, mutta enemmän kiinnostunut naisista. Naisen kanssa seurustellessa oon joutunut aina taistelemaan todella paljon voittaakseni toisen luottamuksen, ja tällaisten keskustelujen ja useiden tuntemieni biseksuaalien perusteella voin sanoa, että ei ihme!!
      Tuntuu kurjalta, että "ei biseksuaalit sitä toista sukupuolta kaipaa ja kaikki heterot ja lesbot on ilkeitä, kun luulee niin" - höpötyksestä on tullut joku bi-skenen yhteinen uskontunnustus jota selostetaan kaikille muuta väittäville tulistuneena ja siitä kärsii kaikki. Ei vaadi kuin vilkaisun tähän keskusteluun tajutakseen, ettei väite useimmille biseksuaaleille pidä paikkaansa.

Itse en pystyisi olemaan miehen kanssa haluamatta naista. Siksipä en seurustele miesten kanssa, vaan naisten ja en ikinä pettäisi kumppaniani. Kaikille sinkkuaikojeni miespuolisille deiteilleni olin rehellinen siitä ettei mitään vakavaa ole tiedossa, etten johtaisi harhaan. Jos olisin yhtäläisen kiinnostunut kaikista sukupuolista, olisin poly ja hyvin rehellinen sellainen, koska halveksin monogamisissa suhteissa olevia jotka kuolaavat kumppanin selän takana muiden perään.

Ei kiinnostaisi tulla yhdistetyksi niihin biseksuaaliin jotka käyttää biseksuaalisuutta lupana pettää ja samaan hengenvetoon ruikuttaa, kun lesbonaiset ei luota bisseihin. Enemmän rehellistä ja kaunistelematonta puhetta biseksuaalisuudesta, eikä tyhjää jargonia siitä, miten kaikki biseksuaalit kykenee monogamiaan, kun kaikki ei selkeästi kykene. Ja jos kaipuita heräilee, niin miten ois rehti polysuhde, eikä salakähmäinen pettäminen? Tässä menee maine niiltäkin, jotka oikeasti kykenee siihen monogamiaan!

Plus vinkkinä, olkaa niille potentiaalisille naisille rehellisiä miehistänne. Tarkoittaen jo siellä deitti-ilmoituksessa, tinderprofiilissa tai baarissa tavatessa. Mikään ei pilaa biseksuaalien asemaa lgbt-naisten parissa, kuin tällaiset bi-tytöt jotka huijaa lesboja treffeille kertomatta rehdisti tilanteestaan. Ja siihenkin ärtymykseen heillä on täysi oikeus.

Oon tosiaan taistellut nykyisenkin tyttöni luottamuksesta, ja siitä en syytä häntä. Taistelin ilolla, mutta toivoisin ettei muut biseksuaalit vaikeuttaisi meidän elämää, jotka haluttaisiin ihan tosissamme seurustella naisten kanssa.

• Heteronainen

On teillä sairaat jutut.

• Kata_xxxxx

Jos haluaa jutella tossa tilanteessa ja katsoa, josko se siitä joksikin etenisi, niin kikissä voi pistää viestiä Kata_xxxxx nimimerkille. Lupa pitää kuitenkin puolisolta olla, pettämiseen en halua osallistua. Avoimessa suhteessa naisen kanssa elävä bi nainen olen.

• Jepjep_jep

Olen itse 24 vuotias ja olen ollut miehen kanssa parisuhteessa kolme vuotta. Ikinä en ole naisen kanssa ollut ja se kyllä kiehtoo. Miten sen asian kanssa voi edetä ja selvitellä tunteita ilman mitään suhdetta?

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1960
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe