Mitä alushousuja käytätte? Ite käytän housujen alla boksereita tai pelköstään pitkii kalsareita. Ja kesäsin en käytä mitään shortsien alla. Entä mitä teil on pääl ku nukutte? Ite nukun yleensä alasti
Sanokaa ikänne, ite oon 13
Kysymys pojille
10
928
Vastaukset
- performance88
Oon 15v ja käytän enimmäksee performance-tyyppisiä urheilu boksereita. Ja nukun boksereissa
 - skaterdude
Sanoit että kesällä et käytä mitään shortsien alla? Ootko joskus pitäny myös farkkuja tai jotain muita housuja ilman alkkareita?
- 13poikaaa
No yleens on uima shortsit tai sellset urheilu nii en käytä niissä ja housuis joskus ku käytän niit addun verkkareit nii en käytä
 - Juuuuuuuu
Uuuhhh😍

- enkerromillasetkalsarit
Tämä 13v on varmaan vanha ukko 50v joka utelee.
Ei 13vee poika ole kiinnostunut millasii alushousuja muilla pojilla ole.- Pikkupojan_pikku_pippeli
Kiinnostaapas jos on homo ja muutenki kyllä mäkin kurkistelin mitä pojilla oli jaloissa ku oli uimahallissa mulla pikkukalsarit ja muilla siistit komeat bokserit

- tangaboy16
Mä käytän joskus tangoja. Ne istuu hyvin ja on hyvän näköset. Käytän myös brief mallisia ja boksereita. Nukkuessa mitä tahansa noista tai alasti.
 Käytän boksereita ja nukun bokserit jalassa, alasti tai bokserit ja t paita päällä
- AmmattiRunkkaaja
No mulla on bokserit tiukkoja boksereita ett pippeli pysyy kasassa ja ett peppua vähän nostaa näyttää tiukalta ja seksikkäältä
 - AmmattiRunkkaaja
Mä käytän tiukkoja boksereita siis semmosia tavallisia ne on kai tiukkoja pitää pippelin yhessä paikassa kasassa eikä yks palli oikella ja yks liian ylhäällä ja ettei pippeli kurkista lahkeesta 🤣🤣 ja niin joo nukun bokserit päällä en voi nukkuu alasti sit pippeli heiluis ees taas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja1313774Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1425414Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1985059SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei664137"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873531Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093038HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.132779Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan362459Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2742048Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan121531