Kysymys pojille

13poikaaa

Mitä alushousuja käytätte? Ite käytän housujen alla boksereita tai pelköstään pitkii kalsareita. Ja kesäsin en käytä mitään shortsien alla. Entä mitä teil on pääl ku nukutte? Ite nukun yleensä alasti

Sanokaa ikänne, ite oon 13

10

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • performance88

Oon 15v ja käytän enimmäksee performance-tyyppisiä urheilu boksereita. Ja nukun boksereissa

• skaterdude

Sanoit että kesällä et käytä mitään shortsien alla? Ootko joskus pitäny myös farkkuja tai jotain muita housuja ilman alkkareita?

• 13poikaaa

No yleens on uima shortsit tai sellset urheilu nii en käytä niissä ja housuis joskus ku käytän niit addun verkkareit nii en käytä

• Juuuuuuuu

Uuuhhh😍

• enkerromillasetkalsarit

Tämä 13v on varmaan vanha ukko 50v joka utelee.
      Ei 13vee poika ole kiinnostunut millasii alushousuja muilla pojilla ole.

• Pikkupojan_pikku_pippeli

Kiinnostaapas jos on homo ja muutenki kyllä mäkin kurkistelin mitä pojilla oli jaloissa ku oli uimahallissa mulla pikkukalsarit ja muilla siistit komeat bokserit

• tangaboy16

Mä käytän joskus tangoja. Ne istuu hyvin ja on hyvän näköset. Käytän myös brief mallisia ja boksereita. Nukkuessa mitä tahansa noista tai alasti.

• Käytän boksereita ja nukun bokserit jalassa, alasti tai bokserit ja t paita päällä

• AmmattiRunkkaaja

No mulla on bokserit tiukkoja boksereita ett pippeli pysyy kasassa ja ett peppua vähän nostaa näyttää tiukalta ja seksikkäältä

• AmmattiRunkkaaja

Mä käytän tiukkoja boksereita siis semmosia tavallisia ne on kai tiukkoja pitää pippelin yhessä paikassa kasassa eikä yks palli oikella ja yks liian ylhäällä ja ettei pippeli kurkista lahkeesta 🤣🤣 ja niin joo nukun bokserit päällä en voi nukkuu alasti sit pippeli heiluis ees taas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe