Mitä alushousuja käytätte? Ite käytän housujen alla boksereita tai pelköstään pitkii kalsareita. Ja kesäsin en käytä mitään shortsien alla. Entä mitä teil on pääl ku nukutte? Ite nukun yleensä alasti
Sanokaa ikänne, ite oon 13
Kysymys pojille
10
904
Vastaukset
- performance88
Oon 15v ja käytän enimmäksee performance-tyyppisiä urheilu boksereita. Ja nukun boksereissa
- skaterdude
Sanoit että kesällä et käytä mitään shortsien alla? Ootko joskus pitäny myös farkkuja tai jotain muita housuja ilman alkkareita?
- 13poikaaa
No yleens on uima shortsit tai sellset urheilu nii en käytä niissä ja housuis joskus ku käytän niit addun verkkareit nii en käytä
- Juuuuuuuu
Uuuhhh😍
- enkerromillasetkalsarit
Tämä 13v on varmaan vanha ukko 50v joka utelee.
Ei 13vee poika ole kiinnostunut millasii alushousuja muilla pojilla ole.- Pikkupojan_pikku_pippeli
Kiinnostaapas jos on homo ja muutenki kyllä mäkin kurkistelin mitä pojilla oli jaloissa ku oli uimahallissa mulla pikkukalsarit ja muilla siistit komeat bokserit
- tangaboy16
Mä käytän joskus tangoja. Ne istuu hyvin ja on hyvän näköset. Käytän myös brief mallisia ja boksereita. Nukkuessa mitä tahansa noista tai alasti.
Käytän boksereita ja nukun bokserit jalassa, alasti tai bokserit ja t paita päällä
- AmmattiRunkkaaja
No mulla on bokserit tiukkoja boksereita ett pippeli pysyy kasassa ja ett peppua vähän nostaa näyttää tiukalta ja seksikkäältä
- AmmattiRunkkaaja
Mä käytän tiukkoja boksereita siis semmosia tavallisia ne on kai tiukkoja pitää pippelin yhessä paikassa kasassa eikä yks palli oikella ja yks liian ylhäällä ja ettei pippeli kurkista lahkeesta 🤣🤣 ja niin joo nukun bokserit päällä en voi nukkuu alasti sit pippeli heiluis ees taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426