pidemmistä kynsistä tai jopa rakennekynsistä seksissä...sattuuko seksissä ym....
onko kokemusta
12
2735
Vastaukset
- Zor-ro
No ei ole kokemusta mutta voin kuvitella että sattuu ja kovasti... pakkohan sen on!
- no se
sattuu tietenkin! ei ole kokemusta, mutta maalaisjärjellä voi päätellä. leikkaa pois! heti!
- tuo riippuu
seksin tavasta, ei välttämättä satu eikä haittaa.
- BLM
Yhden kerran, aloittelijana, erehdyin sänkyyn pitkäkyntisen naisen kanssa. Ja se ei tule toistumaan!
(Varsinkin jos tykkää välillä rajummastakin menosta, niin voi vain kuvitella mitä siitä seuraisi alapäälle... *auts!*) - Climbercat
Kannattaa ottaa tyttöystävä joka harrastaa kiipeilyä! Varmasti on lyhkäiset kynnet eikä satu;-D
Itselläni on ollut rakennekynnet aikoinaan, eikä se estänyt seksiä tyttöystävän kanssa kun oli varovainen..
Ne oli mulla tosin vain reilun kuukauden ja pidemmän päälle se voi tietenkin rassata varsinkin jos tosiaan tykkää rajummasta seksistä.
Oikeat kynnet on paljon terävämmät ja pahemmat kuin rakennekynnet, joissa on jo niin monta kerrosta lakkaakin päällä ettei tule haavoja. Kynnessä ei siis ole teräviä reunoja.- mie
minulla on vahvistus kynsissä, ja todellakinne ei ole niin terävät kuin omat.... eikä rakennekynsienkään pidä olla niin pitkät
- mieleen
kun aikoinaan olimme iltaa viettämässä ja yksi "tosikone" lesbo näytti kynsiään joissa muissa oli pitkähköt kynnet mutta oikean käden keski-ja etusormien kynnet oli todella lyhyet. Ja niitä se näytteli ylpeenä että näistä sen tosilesbon tuntee. Kyllä meitä nauratti ja säälittikin vähän.
- Juli-30
Mun naistani sattu, joten kynnet lähti mitä pikemmiten :D Onneksi ei nainen :D
- Catsy_666
Mutta kun tää mun mimmini tunki pitkät kyntensä mun sisuksiini niin kyllä se vähän nipisteli inhottavasti.
- Ornitologi
On kokemusta: ei satu. Eiköhän se sattuminen/ei sattuminen riipu ihan siitä, että kuinka niitä kynsiään käyttelee. Jos kuitenkin kivusta tykkää, niin kynsistä on kyllä myös lisäriemua. Tuskin kukaan haluaa limakalvojaan revittävän, mutta pitkillä kynsillä on lysti raastaa seksikumppanin selkää. :)
- no scratch!
Ei hyvä ollenkaan..mulla oli itellä todella pitkät kynnet,mutta ihan sen vuoksi että seksi ei ottanut toimiakseen leikkasin pois..nyt homma..gröhm..luistaa.On myös kokemusta toisten pitkäkyntisten käsittelystä..ehdottomasti ei!Sormenpäillä saa aikaan ihmeitä,mutta ne ihmeet voi unohtaa pitkien kynsien kanssa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810