pidemmistä kynsistä tai jopa rakennekynsistä seksissä...sattuuko seksissä ym....
onko kokemusta
12
2733
Vastaukset
- Zor-ro
No ei ole kokemusta mutta voin kuvitella että sattuu ja kovasti... pakkohan sen on!
- no se
sattuu tietenkin! ei ole kokemusta, mutta maalaisjärjellä voi päätellä. leikkaa pois! heti!
- tuo riippuu
seksin tavasta, ei välttämättä satu eikä haittaa.
- BLM
Yhden kerran, aloittelijana, erehdyin sänkyyn pitkäkyntisen naisen kanssa. Ja se ei tule toistumaan!
(Varsinkin jos tykkää välillä rajummastakin menosta, niin voi vain kuvitella mitä siitä seuraisi alapäälle... *auts!*) - Climbercat
Kannattaa ottaa tyttöystävä joka harrastaa kiipeilyä! Varmasti on lyhkäiset kynnet eikä satu;-D
Itselläni on ollut rakennekynnet aikoinaan, eikä se estänyt seksiä tyttöystävän kanssa kun oli varovainen..
Ne oli mulla tosin vain reilun kuukauden ja pidemmän päälle se voi tietenkin rassata varsinkin jos tosiaan tykkää rajummasta seksistä.
Oikeat kynnet on paljon terävämmät ja pahemmat kuin rakennekynnet, joissa on jo niin monta kerrosta lakkaakin päällä ettei tule haavoja. Kynnessä ei siis ole teräviä reunoja.- mie
minulla on vahvistus kynsissä, ja todellakinne ei ole niin terävät kuin omat.... eikä rakennekynsienkään pidä olla niin pitkät
- mieleen
kun aikoinaan olimme iltaa viettämässä ja yksi "tosikone" lesbo näytti kynsiään joissa muissa oli pitkähköt kynnet mutta oikean käden keski-ja etusormien kynnet oli todella lyhyet. Ja niitä se näytteli ylpeenä että näistä sen tosilesbon tuntee. Kyllä meitä nauratti ja säälittikin vähän.
- Juli-30
Mun naistani sattu, joten kynnet lähti mitä pikemmiten :D Onneksi ei nainen :D
- Catsy_666
Mutta kun tää mun mimmini tunki pitkät kyntensä mun sisuksiini niin kyllä se vähän nipisteli inhottavasti.
- Ornitologi
On kokemusta: ei satu. Eiköhän se sattuminen/ei sattuminen riipu ihan siitä, että kuinka niitä kynsiään käyttelee. Jos kuitenkin kivusta tykkää, niin kynsistä on kyllä myös lisäriemua. Tuskin kukaan haluaa limakalvojaan revittävän, mutta pitkillä kynsillä on lysti raastaa seksikumppanin selkää. :)
- no scratch!
Ei hyvä ollenkaan..mulla oli itellä todella pitkät kynnet,mutta ihan sen vuoksi että seksi ei ottanut toimiakseen leikkasin pois..nyt homma..gröhm..luistaa.On myös kokemusta toisten pitkäkyntisten käsittelystä..ehdottomasti ei!Sormenpäillä saa aikaan ihmeitä,mutta ne ihmeet voi unohtaa pitkien kynsien kanssa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3532517Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944332463- 1121401
- 421124
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo67888- 56833
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26831Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117762En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30729