Minulla on basso ongelma kun aasun betoni yksiössä joten tilasin DSpeaker Anti-Mode.
Kaiuttimet on Kef Q500 ja aktivi subi Dali E 12 F eli 12” koko.
Tiedän että basso ogelman poistaminen akustoimalla on kallimpa ja hankalampa kun esim. että käyttä DSpeaker Anti Mode.
Koska sinä mene muutama päivä ennen kun saan sen jännän kovasti minkälaisen paranuksen se saa aikaiseksi.
Alatelin että kytken Denon DAP-2500A esi vanvistimesta rca DSpeaker Anti-Mode in litäntän.
Ja DSpeaker rca out litänästä y haralla Dali E 12 F subbarin ja Harman Kardon Signature 1,5 pääte vahvistimen mitä syöttä Kef Q500 kaiuttimet.
Ajatelin että kun kytken sen tällä tavalla se oikaise koko tajuus kaista.
Onko kellän mulla käytössä DSpeaker Anti-Mode betoni asunnossa.
Kun minua niin kovasti jännän ja asuntoni joka on betoni yksiö on niin ongemallinen basson kanaltta.
Voisteko kertoa omia kokemuksia että kuinka hyvin se paranta ja poista basso ongelma.
Tiedän kyllä että äänen ladun paranus on vaikea pukea sanoiksi.
Mutta minun odotukset laitten suhten ovat kovat ja monessa paikassa luke että laitte teke huomatavan paranuksen.
Uusko että tämä on halvin ja paras ja järkevin tapa korjata betoni asunon basso ongelma.
DSpeaker Anti-Mode kokemuksia.
4
1237
Vastaukset
- Nykyaikaisempi
Kyllä minä uskon että tuollainen on paljon parempi ja nyky aikaisempi kun vahan ajan EQ missä mene aina pipariksi kun korva kuulolla yrittä säätä.
- Automattisesti
Eiköhän kaikkissa steroissa pitäisi olla tuollainen automatti säätö.
- Napurille
Voi olla että myös napuri tykkä DSpeaker Anti-Mode kun se vähentä myös nittä mitä kuulu napurille.
Eli napurille kuulu vähemmän. - Matkahuolto
MH464488423FI
Erikoiset nämä mh uudet säänöt ennen tuli vrk perille nykyän näidden uusien säntöjen muukan kestä vähintän 3 vrk eikä minimi aika saa alitta.
Honompan suntan on mennyt kehitys jääin nyt ilman sittä huone korjainta enkä enä saa sittä vaikka tuliskin viesti että on tullut perille kun peruin kauppa ja ostin ipad rahoilla.
Kun sittä tuli niin hankala toi mh tykkäsin ennen että oli nopea ja hyvä toi mh mutta se on muttunut.
Jääpi nyt tällä kerta ilman kokemuksia ei tullut mitän DSpeaker Anti-Mode tällä kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047