Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

DSpeaker Anti-Mode kokemuksia.

Järjevin

Minulla on basso ongelma kun aasun betoni yksiössä joten tilasin DSpeaker Anti-Mode.

Kaiuttimet on Kef Q500 ja aktivi subi Dali E 12 F eli 12” koko.

Tiedän että basso ogelman poistaminen akustoimalla on kallimpa ja hankalampa kun esim. että käyttä DSpeaker Anti Mode.

Koska sinä mene muutama päivä ennen kun saan sen jännän kovasti minkälaisen paranuksen se saa aikaiseksi.

Alatelin että kytken Denon DAP-2500A esi vanvistimesta rca DSpeaker Anti-Mode in litäntän.

Ja DSpeaker rca out litänästä y haralla Dali E 12 F subbarin ja Harman Kardon Signature 1,5 pääte vahvistimen mitä syöttä Kef Q500 kaiuttimet.

Ajatelin että kun kytken sen tällä tavalla se oikaise koko tajuus kaista.

Onko kellän mulla käytössä DSpeaker Anti-Mode betoni asunnossa.

Kun minua niin kovasti jännän ja asuntoni joka on betoni yksiö on niin ongemallinen basson kanaltta.

Voisteko kertoa omia kokemuksia että kuinka hyvin se paranta ja poista basso ongelma.

Tiedän kyllä että äänen ladun paranus on vaikea pukea sanoiksi.

Mutta minun odotukset laitten suhten ovat kovat ja monessa paikassa luke että laitte teke huomatavan paranuksen.

Uusko että tämä on halvin ja paras ja järkevin tapa korjata betoni asunon basso ongelma.

4

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyaikaisempi

      Kyllä minä uskon että tuollainen on paljon parempi ja nyky aikaisempi kun vahan ajan EQ missä mene aina pipariksi kun korva kuulolla yrittä säätä.

    • Automattisesti

      Eiköhän kaikkissa steroissa pitäisi olla tuollainen automatti säätö.

    • Napurille

      Voi olla että myös napuri tykkä DSpeaker Anti-Mode kun se vähentä myös nittä mitä kuulu napurille.

      Eli napurille kuulu vähemmän.

    • Matkahuolto

      MH464488423FI

      Erikoiset nämä mh uudet säänöt ennen tuli vrk perille nykyän näidden uusien säntöjen muukan kestä vähintän 3 vrk eikä minimi aika saa alitta.

      Honompan suntan on mennyt kehitys jääin nyt ilman sittä huone korjainta enkä enä saa sittä vaikka tuliskin viesti että on tullut perille kun peruin kauppa ja ostin ipad rahoilla.

      Kun sittä tuli niin hankala toi mh tykkäsin ennen että oli nopea ja hyvä toi mh mutta se on muttunut.

      Jääpi nyt tällä kerta ilman kokemuksia ei tullut mitän DSpeaker Anti-Mode tällä kerta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe