Nyt kun toi eezery hakee noita autonkuljettajia oikein urakalla, niin onko kukaan saanut yhteyttä kyseiseen firmaan? Itseäni kiinnostaisi, että onko heillä minkäänlaista työ-ajan seurantaa, kun toi työ on osa-aikaista niin saadakseen soviteltua päivärahaa työaika pitäisi pystyä todistamaan luotettavasti, kun on provisiopalkalla.
Eezery henkilöauton kuljettaja
30
5109
Vastaukset
- Ube
Varmaan jonkunlainen seuranta varmasti on, koska palkan maksu tapahtuu niin, että kuljettaja laskuttaa eezerya. Mutta kysymällä sieltä se varmaan parhaiten selviää. Ilmeisesti vähän Uber tyyppinen palvelu kyseessä mutta pääsääntöisesti tavaran kuljettamiseen?
- OulunKake
Sain yhteyttä kun kyselin miten tuo prosessi kuljettajarekryssä etenee. Ilmeisesti järjestelmä antaa raportin ajetuista keikoista ja sen perusteella generoituu lasku jonka sitten tuo Eezery maksaa. Miten se sitten ikinä meneekin jonkun laskutuspalvelun kautta toimiessa. Siitä varmaan näkyy sitten milloin on ajettu keikkaa ja missä. Pitäähän se kilometriseuranta tehdä myös niin saa ajamansa kilometrit vähentää verotuksessa. Kannattaa Facessa kysyä. Sieltä saa vastauksia.
- eituukesää
Taitaa taksiala vapautua ennenku funwithboxin tai eezeryn kuljetukset alkaa. Ja onko niille lopuksi markkinoita?
- Eezeryman
Tieto Amazonin tulosta avaa herättelee markkinoita myös Suomessa. Verkkokaupassa tärkeä kilpailutekijä on kotiintoimitukset.
Uudenlaiset tavat toimia lähikuljetuksissa ovat nyt mahdollisia kun digitaalisaatio on poistanut tekniset esteet ja lainsäädäntökin kehittyy koko ajan. Eezery avaa mahdollisuuksia monelle lisäansioihin ja varsinkin Eezery on hyvin houkutteleva vaihtoehto työttömille lisäansioihin joiden tulee huolehtia ettei aktivointimalli ei leikkaa korvauksia. Esimerkiksi takseille Eezery avaa myös mahdollisuuden kaluston käyttöasteen nostoon, ei tarvitse aina taksitolpalla päivystää turhaan, vaan voi ajaa paketteja vaikka silloin kuin ei ole muuta ajettavaa.
Ensimmäiset Eezery-pilotit ovat alkamassa nyt toukokuussa, Eezeryn Facebookissa on lisätietoja, kuskeja tarvitaan lähes koko suomeen. - Taximan
eituukesää kirjoitti:
Taitaa taksiala vapautua ennenku funwithboxin tai eezeryn kuljetukset alkaa. Ja onko niille lopuksi markkinoita?
Ei taida taxit pärjätä noille kaman roudaamisessa.
- joppe69
tarvitaan ammattipätevyys ja liikennöintilupa kappaletavaroille joten se siitä taxiyrittäjien laajentamisesta.
- Mape88
Toi noin niin, ajoin keikkaa Eezerylle ja voin sanoo et homma toimi. Palkkiot tuli ennen eräpäivää ja sovitusti. Rento oli ilmapiiri ja tuo sovellus toimi kuten piti. Hiukan viilaamista on kyllä kuskin palkkiot eivät näy sovelluksessa. Niillä tuntuu olevan aika isoja asiakkaita nyssäköiden kuskaamisessa ja eivät ala ajaa taksia. Kysyin ku ois kiinnostanu mut ei kuulemma ole heidän homma. Taksit taas eivät taida oikein pärjätä tuossa tavaran roudaamisessa. Pitää lyödä liikaa taalaa tiskiin ennen ku tolpalta irtoo. Suosittelen kyllä jos vaan työkkäri ei ala hankaa vastaan.
- Pettymys
Rekryjä on ja kovasti on töitä 7 päivänä viikossa, vaan puhelua pidemmälle en ole itse päässyt. :D rakentavat infraa töille, joita ei ole vielä edes olemassa, eli suomeksi myyvät ei oota, kunnes on tarpeeksi asiakkaita.
- Vantaansuhari
Olen ajanut keikkaa satunnaisesti. Ois ollut enemmänkin tarjolla. Ei ole ollut aikaa ajella. Noilla on isoja asiakkaita ja ne varmaan kestää pistää pyörimään joillakin perähikiöillä. Mitä mä arvostan on et rahat tuli niin ku piti ja ennen eräpäivää. Yleensä rahoja saa olla vääntämässä isänniltä mut toi eezery tuntuu pistävän kuskin dollarit liikkeele nopeesti. Pelkkää hyvää sanottavaa.
- romppaite
höpöhöpö, rahoja saa odottaa isännältä..
eezeryn pojat taas mainospuuhissa! - Lääkekuski
romppaite kirjoitti:
höpöhöpö, rahoja saa odottaa isännältä..
eezeryn pojat taas mainospuuhissa!Paras mainos on mun kohdalla ollut rahat tilillä ennen eräpäivää.
- Rahtimies91
Moi vaan kaikille. Paljon tällä hommalla voi tienata kuukausitasolla? :) Onko kellään tietoa tai omakohtaista kokemusta asiasta?
- sorppa
noin 200€.
- Ajajajaja
Aijaa. Mä olen tienannut 1900€ kuussa tällä. Et ilmeisesti paljon ole ajanut?
- sorppa
Ajajajaja kirjoitti:
Aijaa. Mä olen tienannut 1900€ kuussa tällä. Et ilmeisesti paljon ole ajanut?
juu olet tienannut
- Kiinnostunut1995
Ajajajaja kirjoitti:
Aijaa. Mä olen tienannut 1900€ kuussa tällä. Et ilmeisesti paljon ole ajanut?
Finderin mukaan liikevaihtoa ollut eezeryllä 6300€/2018. Olet siis kolmanneksen tästä saanut😏
- Mullaeiedesajokorttia
Kiinnostunut1995 kirjoitti:
Finderin mukaan liikevaihtoa ollut eezeryllä 6300€/2018. Olet siis kolmanneksen tästä saanut😏
Taisi olla ensimmäisen kvarttaalin liikevaihto tuolla Finderissä. Tuskin on tuohon jäänyt vaikka vasta konetta lämmittelevät käyntiin. Keikkahommiksi menee tulevaisuudessa matalan koulutusasteen hommat. Jos firma hoitaa asiansa hyvin niin hyvä malli, jos ei niin sitten on kusessa kuljettajat. Woltin ja Foodoran mallit ovat paskemmat kuskille kuin eezeryn. Veikkaan et eezery vie markkinan tai ainakin kuskit. Mä voisin fillarilla sotkea jos en olisi muuten hyvissä hommissa.
- Roudaririku
Kannattaako tuonne hakea? Miten palkka vaihtelee?
- Eezery
Eezeryn maksatus perustuun transaktiopohjaisuuteen. Mitä enemmän ajat, sitä enemmän saat. Pudotushinta perustuu kollimääriin. Eezeryssä ei ole työsuhteisia kuljettajia, eli emme maksa palkkaa, palkkioita yms. Kaikki sopimuksemme ovat BtoB-sopimuksia. Eezeryssä on ajettu pilottivaiheet läpi ja nyt alkaa tuotantoon siirtyminen. Laskutustasoissa on eri asiakkaiden kohdalla suuria eroja. Reittijakeluissa on vakiotasot laskutukselle arvioitavissa ja määrät merkittäviä, pikatoimituksissa kysynnän mukaan. Osaa ajaa ammattiluvalliset kumppanit, osaan tarvitsemme joukkoistetut kuljettajat. Pyrimmekin kuljettajille järjestämään säällisen määrän keikkaa, asiakastilanteen mukaan per alue. Vuosi 2019 tulee olemaan mielenkiintoinen.
- Ex-jakari
Kuka tässä kuviossa on tavaraliikenneluvan haltija?? Eikös tämä tarvita aina rahaa vastaan suoritettavassa tavaransiirrossa? En ainakaan uskaltais yrittäjänä siirtää kuljetuksiani tämmöisten firmojen hoitoon. Jos ansainnassa on jotenkin edes kyse pienyritys toiminnasta pääyrityshän voi milloin tahansa pestä kätensä huonon "pizza-kuskin" suhteen?
- ViänäsenVeke
Eezery selkeästi on vetänyt pilottia läpi ja rekrynny kuskeja etukenossa. Ans kattoo mitä tuleman pitää. Voi olla et ovat ihan tukossa noiden rekryjen kanssa. Hurjasti kuulemma hakent ajaa. Kuopiossakin toista sataa hakenut. Kuulemma alkaa Kuopiossa tammikuussa. Ei siellä kaikille hakeneille riitä keikkaa. Osa meist itkee kohtaloaan sit tääl.
- Jami669
Eezery ottaa tilauksen, hommaa sille kuljettajan jota ei koskaan edes näe, vastaa toimituksen sujuvuudesta kaikin puolin. Riskialtista ja siksi tällaista ei kukaan ole toteuttanut aiemmin.
Pari pahaa kämmiä tuolla osastolla tämän kokoisessa maassa saa sen tyhmemmänkin tajuamaan, miksi kuljetusala on kilpailluin ala suomessa ja hyvin tarkoin säännöstelty.
Ei niitä ammattipätevyyksiä ym lupia piolin ja toisin turhaan suoriteta.
Kerran kaks kun joku luottokuski tajuaakin että saa enemmän ansiota kun "hävittää" kuljettamansa tuotteen sen sijaan että vie perille.. näihin hommiin kun päätyvät juuri ne joilla ei ole mitään koulutusta saati todistusta pätevyydestä eivätkä kuljetusalan ammattilaiset.
Yrittäjälle eli sovelluspalvelua tarjoavalle eezerylle kallista tässä vaiheessa.
Ja tämähän ei ole mikään kuljetusyritys vaan mobiilisovellusta hallinnoiva tiimi joka toivoo saavansa rahaa välistä tekemättä fyysisesti mitään :)- Eezery
"Eezery ottaa tilauksen, hommaa sille kuljettajan jota ei koskaan edes näe, vastaa toimituksen sujuvuudesta kaikin puolin. Riskialtista ja siksi tällaista ei kukaan ole toteuttanut aiemmin."
-->Eikäs tuo ole hiukan normaalia alihankintaketjumallia jota harrastaa suuremmat toimijat? Harvalla on enää omia autoja isoista, eiköhän ne ole tehokkaasti ulkoistettu. Eezeryn kohdalla tämä pidä paikkaansa. kuljettajat verkkokoulutetaan, tunnistetaan ja monin paikoin heidät puhelinhaastatellaan ennen asiakkaalle ajamaan pääsyä sekä usein myös fyysisesti tavataan kentällä. Paljon muuta myös on tehty kuljetuksen luotettavuuden ja asiakaskokemuksen varmistamiseksi.
Pari pahaa kämmiä tuolla osastolla tämän kokoisessa maassa saa sen tyhmemmänkin tajuamaan, miksi kuljetusala on kilpailluin ala suomessa ja hyvin tarkoin säännöstelty.
Ei niitä ammattipätevyyksiä ym lupia piolin ja toisin turhaan suoriteta.
--> Eezeryssä on panostettu paljon kuljetusten seurattavuuteen, luotettavuuteen ja kuskien arvioimiseen. Kämmejä tapahtuu varmasti itsekullekin, logistiikkaa seuraa osalle enemmän osalle vähemmän, kuitenkin Eezeryssä on panostettu asiaan keskivertokuljetusliikettä enemmän.
Pari pahaa kämmiä tuolla osastolla tämän kokoisessa maassa saa sen tyhmemmänkin tajuamaan, miksi kuljetusala on kilpailluin ala suomessa ja hyvin tarkoin säännöstelty.
Ei niitä ammattipätevyyksiä ym lupia piolin ja toisin turhaan suoriteta.
--> Eezeryssä on runsaasti myös ammattimaisia kuljetustoimijoita palvelemassa asiakkaita. Valitettavasti kämmejä voi sattua kenelle tahansa, eikä niitä toivo kukaan tapahtuvan. Eezery kuitenkin on varmistanut hyvin kuljetusten toimivuuden erilaisin toimenpitein.
Ja tämähän ei ole mikään kuljetusyritys vaan mobiilisovellusta hallinnoiva tiimi joka toivoo saavansa rahaa välistä tekemättä fyysisesti mitään :)
--> mielenkiintoinen näkemys. Sopimusten saaminen, kuljettajien kouluttaminen ja erilaiset muut järjestelyt toimivat meillä hyvin ja aikaa palaa runsaasti ja kilometrejä tulee myös mittariin kiitettävästi. Sovelluksen tekeminen on myös laskettava varmaan fyysiseksi työksi, vaikkei siinä aina hiki tulekaan. Palvelu ei ole ilmaan heitetty jossa ihmiset tarjoaa kuljetuksia kuljetettavaksi ja toiset ottavat niitä ajettavaksi. Taustalla on hyvin ammattimainen toimintamalli. Mixet perinteistä kuljetusliikemaailmaa ja osin uutta digitalisaation tuomaa muutosta. Eezeryssä tehdään varsin paljon kuljetustilausten ja onnistuneiden toimitusten eteen työtä. Kehitämme ja kehitymme asiakastarpeiden mukaisesti. Toki pyrimme automatisoimaan mahdollisimman tehokkaasti prosesseja. Totta on ettemme ole kuljetusliike, olemme enemmän operaattori/kuljetusliike mixi.
Kuljetusliikkeiden ei kannata Eezerystä huolestua, osin se tuo kilpailuasetelmaa, mutta samalla se tuo myös uusia liiketoimintamahdollisuuksia luotettaville toimijoille.
- Pickupdriver
Onko kukaan töissä tuolla? En oo kuulu tosta firmasta aikoihin.
- Pakettimiäs
Milloin tää avaa ovensa kunnolla? Ihan kuin asiat vaa junnais paikoillaa...
- Anonyymi
Sasko tänne asiallisia vastauksia ja kommentteja?
- Anonyymi
Sen tiedän, että tällä tulee tienaamaan heittämällä paremmin, kuin esim. Woltilla tai Foodoralla.
Onko täällä kukaan töissä tuolla ja mitä tienaat? :) - Anonyymi
Onko kukaan tuolla duunissa ja paljon tienaa kuussa? Ja millä paikkakunnalla toi toimii jo?
- Anonyymi
Onko kukaan tuolla hommissa oikeesti? :D
- Anonyymi
Kyllä ansiot jää todella pieniksi, tässä kulutetaan herkästi mies/nainen ja auto loppuun, olemattomilla km-korvauksilla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877