Pelastakaa lapset ry

Törkeää

Minua kummastuttaa pelastakaa lapset ry alaiset runsaat rahankeruu-ilmoitukset esim.netissä.Ja netissä myös uutinen ,että heidän työntekijänsä kavalsi tilin rahoja.Pela ry työntekijöiden palkat maksetaan myös näistä lahjoitusrahoista.
Pelastakaa lapset ry mainostaa myös jatkuvasti olevista "testamentti-illoista".Houkuttimena osallistua ovat vapaa sisäänpääsy ja ilmainen muki.
Pelastakaa lapset ry mainostaa myös jatkuvasti olevista lyhyistä sijaisvanhempikursseistaan.
Suorastaan hämmästyttävää,kuinka aktiivisesti tämä itsestään hyväntekijän kuvan antama yhdistys pelaakin likaista peliä.
Pelastakaa lapset ry omistaa muutamat lastenkodit.Minua hämmästyttää kuinka aktiivisesti pela ry kannustaa lasten huostaanottoihin tällä toiminnallaan ja pitää omatkin laitospaikkansa täynnä.
95 prosenttia huostaanotoista on täysin turhia.

5

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Umpimielinen

En taatusti anna senttiäkään noille.

• Anonyymi

Ei kannata antaa rahaa kun suurin osa menee ahneille mamuille. Joka paikan mamut valtaa jopa meidän kirkotkin. Ei ole enää sellaista paikkaa missä ei olis mamuja. Raha menee hukkaan kun lihavat mamut kahmii kaiken suomalaisilta.

• Anonyymi

No kaikki avustusjärjestöt on huijareita. Avustusjärjestöllä on johtajia joiden palkat on tosi isoja. En vuosikausiin ole antanut rahaa keräyksiin. Mamuille menee suurin osa kun ovat ekana vaatimassa vaikka sanotaan että kotimaan lapsille. Mamut on pirun ahneita ovat vallanneet meidän kirkotkin. Siis ihan joka paikan mitä lihavampi mamu sitä ahneempi.

• Anonyymi

Mistä saa ostettua rahankeräys lippaita? Pitäisi kerätä itselleni joulu rahaa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      224
      4681
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3459
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      263
      2015
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      8
      1832
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1247
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1209
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      964
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      777
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61