Minua kummastuttaa pelastakaa lapset ry alaiset runsaat rahankeruu-ilmoitukset esim.netissä.Ja netissä myös uutinen ,että heidän työntekijänsä kavalsi tilin rahoja.Pela ry työntekijöiden palkat maksetaan myös näistä lahjoitusrahoista.
Pelastakaa lapset ry mainostaa myös jatkuvasti olevista "testamentti-illoista".Houkuttimena osallistua ovat vapaa sisäänpääsy ja ilmainen muki.
Pelastakaa lapset ry mainostaa myös jatkuvasti olevista lyhyistä sijaisvanhempikursseistaan.
Suorastaan hämmästyttävää,kuinka aktiivisesti tämä itsestään hyväntekijän kuvan antama yhdistys pelaakin likaista peliä.
Pelastakaa lapset ry omistaa muutamat lastenkodit.Minua hämmästyttää kuinka aktiivisesti pela ry kannustaa lasten huostaanottoihin tällä toiminnallaan ja pitää omatkin laitospaikkansa täynnä.
95 prosenttia huostaanotoista on täysin turhia.
Pelastakaa lapset ry
4
299
Vastaukset
- Umpimielinen
En taatusti anna senttiäkään noille.
- Anonyymi
Ei kannata antaa rahaa kun suurin osa menee ahneille mamuille. Joka paikan mamut valtaa jopa meidän kirkotkin. Ei ole enää sellaista paikkaa missä ei olis mamuja. Raha menee hukkaan kun lihavat mamut kahmii kaiken suomalaisilta.
- Anonyymi
No kaikki avustusjärjestöt on huijareita. Avustusjärjestöllä on johtajia joiden palkat on tosi isoja. En vuosikausiin ole antanut rahaa keräyksiin. Mamuille menee suurin osa kun ovat ekana vaatimassa vaikka sanotaan että kotimaan lapsille. Mamut on pirun ahneita ovat vallanneet meidän kirkotkin. Siis ihan joka paikan mitä lihavampi mamu sitä ahneempi.
- Anonyymi
Mistä saa ostettua rahankeräys lippaita? Pitäisi kerätä itselleni joulu rahaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069