Minua kummastuttaa pelastakaa lapset ry alaiset runsaat rahankeruu-ilmoitukset esim.netissä.Ja netissä myös uutinen ,että heidän työntekijänsä kavalsi tilin rahoja.Pela ry työntekijöiden palkat maksetaan myös näistä lahjoitusrahoista.
Pelastakaa lapset ry mainostaa myös jatkuvasti olevista "testamentti-illoista".Houkuttimena osallistua ovat vapaa sisäänpääsy ja ilmainen muki.
Pelastakaa lapset ry mainostaa myös jatkuvasti olevista lyhyistä sijaisvanhempikursseistaan.
Suorastaan hämmästyttävää,kuinka aktiivisesti tämä itsestään hyväntekijän kuvan antama yhdistys pelaakin likaista peliä.
Pelastakaa lapset ry omistaa muutamat lastenkodit.Minua hämmästyttää kuinka aktiivisesti pela ry kannustaa lasten huostaanottoihin tällä toiminnallaan ja pitää omatkin laitospaikkansa täynnä.
95 prosenttia huostaanotoista on täysin turhia.
Pelastakaa lapset ry
5
350
Vastaukset
- Umpimielinen
En taatusti anna senttiäkään noille.
- Anonyymi
Ei kannata antaa rahaa kun suurin osa menee ahneille mamuille. Joka paikan mamut valtaa jopa meidän kirkotkin. Ei ole enää sellaista paikkaa missä ei olis mamuja. Raha menee hukkaan kun lihavat mamut kahmii kaiken suomalaisilta.
- Anonyymi
No kaikki avustusjärjestöt on huijareita. Avustusjärjestöllä on johtajia joiden palkat on tosi isoja. En vuosikausiin ole antanut rahaa keräyksiin. Mamuille menee suurin osa kun ovat ekana vaatimassa vaikka sanotaan että kotimaan lapsille. Mamut on pirun ahneita ovat vallanneet meidän kirkotkin. Siis ihan joka paikan mitä lihavampi mamu sitä ahneempi.
- Anonyymi
Mistä saa ostettua rahankeräys lippaita? Pitäisi kerätä itselleni joulu rahaa.
- Anonyymi
Pelastaa lapset ry sai kavallustuomion ainoastaan typerys antaa rahaa tälläisille rikollisille
täällä lisätietoja
https://savethechildren-finland.blogspot.com/
https://www.vauva.fi/keskustelu/3926091/ketju/kokemuksia_pelastakaa_lapset_ry_n_lomakotitoiminnasta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750