varpaiden nuoleminen

iik

Mun poikaystävä nuoli mun varpaita ja sit senjälkeen pussattiin. Tajusin vasta jälkeenpäin että yöööh hyyyyiiii!! Sama ku olisin ite nuollut omia varpaita. En tiiä ollaanko enää yhessä.. ööh

17

6411

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wefaewr
    • Mut hei
      Se rakastaa sua. Mitä kauniinpaa poika voi tytölle tehdä kuin nuolla sen varpaat.

      • Anonyymi

        tästä samaa mieltä


    • MirandaUusi

      On 13wee ja mulla, on käyny myös niin. Mutta onneksi ne kiilsi puhtaudesta, ja edelleen nytkin.

      • Kiva että tykkäsit.


      • MirandaUusi

        No hehheh!


    • Miss19

      On käyny mullekki noin, jalkaini olivat puhtaat. Ovat kyllä edelleenkin.

    • MirandaUusi

      Myös mullekki on käyny noin.

      • kolmastitotta

        Se mitä sanon kolme kertaa on totta.


      • MirandaUusi

        Mikä?????? Whaaaaaaat????????


      • MirandaUusi

        En tajuu oikeest.


    • Tyttöjen jaloissa on ilmeisesti harvemmin jalkasientä kuin poikien, joten antakaa siis kundien nuolla teidän varpaitanne, mikäli välttämättä haluavat. Vaikka sille lienee syynsä, että varpaat sijaitsevat ihmiskehossa niinkin kaukana suusta kuin tekevät.

      69 varpailla, siis missä kummallakin on partnerinsa varpaat suussaan, on jo ajatuksena erotiikan tappaja. Älkää kokeilko.

      • 13wee

        Sää voit ******** ********!


      • Cool18

        Niinpämeillä naisilla, ei ikimaailmassa olisi likaisii jalkoi. Et jos haluutte todistei, niin sovitaan kellonaika, päivä ja paikka mihin mennään. Sitten voin näyttääjalkani niin voitte, kaikessa rauhassa nuolla niitä!!!


      • MirandaUusi

        Samat sanat mulla!!!!!!


      • Anonyymi
        Cool18 kirjoitti:

        Niinpämeillä naisilla, ei ikimaailmassa olisi likaisii jalkoi. Et jos haluutte todistei, niin sovitaan kellonaika, päivä ja paikka mihin mennään. Sitten voin näyttääjalkani niin voitte, kaikessa rauhassa nuolla niitä!!!

        Kerro vain aika ja paikka.!


    • ukkovarvas

      SE on seksikästä touhua !!! Pojalla alko varmaan seisomaan....... Nauti Sinäkin - kostuitko

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8165
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4696
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3452
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1717
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1707
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1553
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1243
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1138
    Aihe