Mun poikaystävä nuoli mun varpaita ja sit senjälkeen pussattiin. Tajusin vasta jälkeenpäin että yöööh hyyyyiiii!! Sama ku olisin ite nuollut omia varpaita. En tiiä ollaanko enää yhessä.. ööh
varpaiden nuoleminen
17
6849
Vastaukset
- wefaewr
Onko sulla sitten poikkauksellisen likaiset varpaat? Ei varmaan ihan yhtä likaiset kuin tällä http://www.payvand.com/news/14/jan/Amoo-Hadji-no-bath-for-60-years-13-HR.jpg
Mut hei
Se rakastaa sua. Mitä kauniinpaa poika voi tytölle tehdä kuin nuolla sen varpaat.- Anonyymi
tästä samaa mieltä
- MirandaUusi
On 13wee ja mulla, on käyny myös niin. Mutta onneksi ne kiilsi puhtaudesta, ja edelleen nytkin.
- MirandaUusi
No hehheh!
- Miss19
On käyny mullekki noin, jalkaini olivat puhtaat. Ovat kyllä edelleenkin.
- MirandaUusi
Myös mullekki on käyny noin.
- kolmastitotta
Se mitä sanon kolme kertaa on totta.
- MirandaUusi
Mikä?????? Whaaaaaaat????????
- MirandaUusi
En tajuu oikeest.
Tyttöjen jaloissa on ilmeisesti harvemmin jalkasientä kuin poikien, joten antakaa siis kundien nuolla teidän varpaitanne, mikäli välttämättä haluavat. Vaikka sille lienee syynsä, että varpaat sijaitsevat ihmiskehossa niinkin kaukana suusta kuin tekevät.
69 varpailla, siis missä kummallakin on partnerinsa varpaat suussaan, on jo ajatuksena erotiikan tappaja. Älkää kokeilko.- 13wee
Sää voit ******** ********!
- Cool18
Niinpämeillä naisilla, ei ikimaailmassa olisi likaisii jalkoi. Et jos haluutte todistei, niin sovitaan kellonaika, päivä ja paikka mihin mennään. Sitten voin näyttääjalkani niin voitte, kaikessa rauhassa nuolla niitä!!!
- MirandaUusi
Samat sanat mulla!!!!!!
- Anonyymi
Cool18 kirjoitti:
Niinpämeillä naisilla, ei ikimaailmassa olisi likaisii jalkoi. Et jos haluutte todistei, niin sovitaan kellonaika, päivä ja paikka mihin mennään. Sitten voin näyttääjalkani niin voitte, kaikessa rauhassa nuolla niitä!!!
Kerro vain aika ja paikka.!
- ukkovarvas
SE on seksikästä touhua !!! Pojalla alko varmaan seisomaan....... Nauti Sinäkin - kostuitko
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812426- 1832004
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731851Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1211681Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311595- 1211476
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781199Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,611103