Muut 13weet! Onks tä normaalii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MirandaUusi

Moi, onks se normaalii jos 13wee, on yhdessä 11ween kans. (Onls mell liian iso ikäero?) Eli meen syksyl, yläasteelle mutsit pelkään et me ei haluta eroo. (Kertokaa pliis mitä mieltä ootte! Eli mitä mieltä ootte?) Ei muuta.
Moi.

36

1109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan normaalia on. Jos puhutte seksistä niin sitten sen 11-v ehdoilla.

      • MirandaUusi

        Ok. Kiitti sulle.


    • Dontworryy

      Ite seurustelen 11 wn kanssa kans ja oon 13. Hän tosin täyttää kesällä 12. Mekin ollaan mietitty yläastetta ja ainakin yritetään, jos ollaan yhessä siihen asti. Sit ollaan sen jälkeen taas samas koulus

      • MirandaUusi

        Ok, kiitti sullekki.


    • Kaveripohjalla

      Ei se nyt ihan normaalia ole, että lapset seurustelevat, mutta jos olette vain kavereita, niin sitten on ok.

      • MirandaUusi

        Ok. Kiitti sullekki.


    • apu812661828119

      ite en kestäiks mitää 11v jonnea joten ei ole normaalia

      • MirandaUusi

        No mitä mieltä, te nyt ootte! Siis ihan ristiriitasta koko tää touhu! Teijän piti antaa vastauksii, eikä mitää just tällasta mitä en kaipaa! Nyt antakaa niitä neuvoja joita ite noudattaisitt, mä en jaksais millää koko aikaa esittää samaa kysymystä uudelleen ja uudelleen!


      • MirandaUusi kirjoitti:

        No mitä mieltä, te nyt ootte! Siis ihan ristiriitasta koko tää touhu! Teijän piti antaa vastauksii, eikä mitää just tällasta mitä en kaipaa! Nyt antakaa niitä neuvoja joita ite noudattaisitt, mä en jaksais millää koko aikaa esittää samaa kysymystä uudelleen ja uudelleen!

        Se on normaalia. Ei ole liian suuri ikäero. Voisi puhua henkisestä iästä. Voitte tavata vapaa ajalla, koulu matkoilla.
        Hyväksyykö vanhemmat että käytte kylässä toistenne luona?
        Miranda, sä oot tyttö. Entäs se 11, tyttö vai poika?
        -Voit kirjoittaa myös yksityisviestin.


      • Blaablaablaah
        kuusnolla kirjoitti:

        Se on normaalia. Ei ole liian suuri ikäero. Voisi puhua henkisestä iästä. Voitte tavata vapaa ajalla, koulu matkoilla.
        Hyväksyykö vanhemmat että käytte kylässä toistenne luona?
        Miranda, sä oot tyttö. Entäs se 11, tyttö vai poika?
        -Voit kirjoittaa myös yksityisviestin.

        Hyvä vastaus.


      • MirandaUusi

        Siis, kiitti vastauksesta. Kyllä mun äiti hyväksyy, jut isältä en pysty. Kuoli kun olin 9wee, enkä haluu puhuu siitä enenpää. No tää 11wee on poika.


      • MirandaUusi

        Nyt alkaa teilläki järki kulta pelaa!


      • MirandaUusi

        Lisää vastauksii muilta!!!


      • MirandaUusi

        No joo on se poika.


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Nyt alkaa teilläki järki kulta pelaa!

        Pikku hiljaa


      • MirandaUusi

        Öö.... taidat oola se sama tyyppi joka oli tos mun yhellä sivustolla! Ei se mua haittaa mut taidat olla, sen tyylinen et haluisit olla munkaa yhessä.


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Öö.... taidat oola se sama tyyppi joka oli tos mun yhellä sivustolla! Ei se mua haittaa mut taidat olla, sen tyylinen et haluisit olla munkaa yhessä.

        Sama joo. En missään tapauksessa halua olla sun kaa yhdessä.
        Mun ikäset vaan kirjoittelee varhaiseläkkeistä.


      • MirandaUusi

        Eeeehhheeeeehe!!


      • MirandaUusi

        No on sen merkkei, et on ihastunut jonkseekin toiseen!


      • MirandaUusi kirjoitti:

        No on sen merkkei, et on ihastunut jonkseekin toiseen!

        Siis sä? Toivottavasti kivaan.


      • MirandaUusi

        En nyt tajuu mitä sä ajat takaa, no toivottavasti et mua sillä mä en haluu et ajat mua päin. Eli kiinnostais tietää mitä ajat takaa. Mut sen voin sanoo et mä oon, jeff the killerin tuleva tyttöystävä!


      • MirandaUusi

        Siis mun mielest todella söpö! Siis voi v**** se on niin idi*****n söpö.


      • MirandaUusi kirjoitti:

        En nyt tajuu mitä sä ajat takaa, no toivottavasti et mua sillä mä en haluu et ajat mua päin. Eli kiinnostais tietää mitä ajat takaa. Mut sen voin sanoo et mä oon, jeff the killerin tuleva tyttöystävä!

        Jeff the killer on kiva. Sen sain googletettua.


      • MirandaUusi kirjoitti:

        En nyt tajuu mitä sä ajat takaa, no toivottavasti et mua sillä mä en haluu et ajat mua päin. Eli kiinnostais tietää mitä ajat takaa. Mut sen voin sanoo et mä oon, jeff the killerin tuleva tyttöystävä!

        Ajan takaa kaikkia outoja kiinnostavia tyyppejä niiden ikään katsomatta.


      • MirandaUusi

        Mä oon sen tyttöystävä.


      • MirandaUusi

        Päätin sen silloin kun näin 7weenä hänet ekan, kerran.


      • MirandaUusi

        Siis niin söpö että mun varaajatkin, on kateellisii sille jaeff the killerille. Se mun rakkus jeffin ja mun välillä,(siis haavemaailmassa) tuli kaikille mun varaajille selväksi mutta, eivät siis välitä jeffistä lainkaan koska miettivät, minua kuulema koko ajan.(siis sillä tavalla tuli ilmi kun kerran uks mun, varaajista oli kylässä nii olin mennyt vessaan ja kun astuin huoneeseeni näin, varaajani siinä lukemassa päiväkirjaani. Oli hyvinkin tyrmistynyt ja lähti sanomatta edes moi, mutta koulussa hän kertoi toisille pojille eteenpäin, ja sen takii nyt mulla on paljon varaajia.) Eli lähettäkää kommenttei mitä mieltä ootte tästä, mutta saatan ehtii tulee myöhemiin koska mulla on yks tai emmä kirjoitakkaan siitä, eli pistäkää kommenttit tonne mun ala-puolelle. Eli tarkoita tolla ala-puolella sitä, mihin saa laittaa kommenttei enkä mun värkkii siis, ymmärrätte varmaan.
        Moi!


      • Jeff the Killerillä on Facebook sivutkin.


      • MirandaUusi

        Niin on. Mä oon isona senkaa naimisissa. Mutta pitää odottaa vielä 7 vuotta, et et v****!!! Mä vaa oon senkaa 7weestä asti vaan ajatellu häntä pelkästää!


      • MirandaUusi

        Enkä tajuu et ketä mulle koko ajan laittaa tykkäyksii. Ei tiiän mä se on mun rakas!


      • MirandaUusi

        Tarkoitan siis häntä kenestä me nyt puhutaan.


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Niin on. Mä oon isona senkaa naimisissa. Mutta pitää odottaa vielä 7 vuotta, et et v****!!! Mä vaa oon senkaa 7weestä asti vaan ajatellu häntä pelkästää!

        Sä oot 13 nyt. Kun meet naimisiin oot 20. Mitä olet ajatellut 18-20?


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Enkä tajuu et ketä mulle koko ajan laittaa tykkäyksii. Ei tiiän mä se on mun rakas!

        Ne laittaa sulle tykkäyksiä jotka susta tykkää.


      • MirandaUusi

        Meen 18weenä. En kyllä tajuu minkä tkii ne, tykkää must,mutta tykätköön sitten. Aivan sama mulle.


    • 11WeePieniPippeli

      Annat sille Kumin kätee riisut ittes alasti sanot että kumi päälle levität haaras annat sen laittaa sisää jos tykkäät siit nii sit et eroo

      • MirandaUusi

        Okei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe