Ajaako kukaan Suomussalmi ja Nurmeksen väliä..

Anniaana

On oltu kuulolla että..sieltäpäin joku noin 40 mies ajelisi tätä väliä..löytänyt täältä liki kuusikymppisen naisen..ei muuten kun jos joskus pääsisi kyytiin kun on sukua molemmissa paikoissa.. kyyti korvattais..jos se lempi vielä leiskuu..

43

2101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateuskortti

      Kolmas pyörä pyöri pois..

    • Anniaana

      Ei mitään kolmatta pyörää..olemme aviopari ..kyselemme vain kyytiä..

      • Anniaana

        Tähän ei tarvii yhtään polkupyörää ja kyydit saatte silti.


    • Jjjggk

      Oliko tarkoitus vain herättää naapurinkyttäystä ja juoruilua tällä jutulla.

    • FartBird60

      Liukuvoiteet ja samantien ajelu loppui määnä viikolla.

      • Hpikkikh

        Outoja ootta.


    • muistaelääomaaelämääsi

      Jos kyytiä kyselisit niin miksi kommentit (arvailut) toisten YKSITYISASIOISTA.

      • Vanhapoika69

        Just tälleen.


    • osuikooikeaan

      Nolaamista. Jos noin tarkat tuntomerkit, voi vaikka itse kyytejä kysellä. Taitaa olla mustasukkaisuutta.

      • osuikooikeaan

        Ei muuten, mutta vihaan kiusaamista ja kiusaajia, nettikiusaamista myös. Nurmeksessa taisin viime kesänä käydä ABC:lla ja ihan oman ukon kanssa, eli tämän tarinan henkilöt ovat tuntemattomia. Luovu vanhapiika 69 ilkeydestä ja kateudesta, piikittelystä ja pilkasta ja kas kummaa, sinäkin voit löytää jonkun.


      • Piika72

        No hyvinkin mustasukkaisuutta!


      • vanhapiika69
        osuikooikeaan kirjoitti:

        Ei muuten, mutta vihaan kiusaamista ja kiusaajia, nettikiusaamista myös. Nurmeksessa taisin viime kesänä käydä ABC:lla ja ihan oman ukon kanssa, eli tämän tarinan henkilöt ovat tuntemattomia. Luovu vanhapiika 69 ilkeydestä ja kateudesta, piikittelystä ja pilkasta ja kas kummaa, sinäkin voit löytää jonkun.

        En ollut ilkeä ja en ymmärrä miksi teksti poistettiin. Luovuin kaikesta! Nyt odottelen, että joku ihana ihminen löytäis mut. ;D


      • osuikooikeaan
        osuikooikeaan kirjoitti:

        Ei muuten, mutta vihaan kiusaamista ja kiusaajia, nettikiusaamista myös. Nurmeksessa taisin viime kesänä käydä ABC:lla ja ihan oman ukon kanssa, eli tämän tarinan henkilöt ovat tuntemattomia. Luovu vanhapiika 69 ilkeydestä ja kateudesta, piikittelystä ja pilkasta ja kas kummaa, sinäkin voit löytää jonkun.

        Ne on kaikille tuntemattomia. Ikää yhteensä 100 vuotta ja ompa mies ottanut iäkkään naisen. Miehellä on ilmeisesti jonkinlainen auto. Mikään ei ole silti varmaa.


    • HomeErection

      Pitääkö 60 daamin kanssa käyttää Mäki-Pekkaa, vai meneekö turvallisesti paljaaltaankin?

      • mäkipeke

        Nyt kyllä HomeE.. kirjotit rumasti! Kuka vae mikä Mäki- Pekka? Oot tuhma setä! Takuulla poistavat sinun kirjotuksen.


      • HomeErection

        Mäki-Pekka eli Condomi, toiselta nimeltään yälampun sukka.


      • Erichome

        Turvallista muuten, mutta muista taudit!


    • tyttötunturin

      Mistä kuulit Anniaana! Peäset tottakae kyytiin. Tuu osuuspankin etteen perjantaena 16.2.2018 klo 5.30. Mulla on punanen pappa tunturi vm.1972. Muista laettoa paljo lämmintä ylle! Pannaan pensat kimppaan ja jouvut kyllä ajamaan puolet matkasta. Tuutko takasikki tarakalla? Ei laeteta kypärie, kun ovat niin kylymie. Oespa kahvie! Ota siis reppuun. Huom. tunturissa ei oo tuulisuojoa. Minä oon muuten 45.vuotias!

    • osuikooikeaannyt

      Joku sitten omi erään monista nimimerkeistäni :(

      • osuikooikeaan

        Mulla on nyt 30 nimimerkkiä. ;D


      • varastavaintämäonuusi

        Minä menetin yhden 75 nimimerkistä. Älkää muut viekö näitä, jos ette halua palstan hiljenevän. Vaikea muutenkin muistaa mitä on kirjoitellut ja millä nimimerkillä. Tulee kirjoiteltua muuallekin ja paljon!


    • Nyssemennöö

      Sukat pyykkiin ja 60 pesu niin eiköhän ne siitä ala vaaleta ja käytä kloriddie nii valakiaa ja jos vielähi vähä ummehtuneelle haeskahtaa, niin heitä roskiin ja osta uuvet.

    • Käyttäkää minun nikkiä niin on turvallinen ja lämmin olo. Kaikkihan tykkää Lumperista.

      • lumperinmuori

        Kukkaa ei uskalla viiä Lumpukan kukan nimimerkkiä, jos veisivät niin nehän kirjottelisi sitte ihan puuta ja heineä! Lumperille hyvveä ystävänpäeveä!


      • lumperinmuori kirjoitti:

        Kukkaa ei uskalla viiä Lumpukan kukan nimimerkkiä, jos veisivät niin nehän kirjottelisi sitte ihan puuta ja heineä! Lumperille hyvveä ystävänpäeveä!

        Kiitos samoin! Syämmen muotosia nisupaloja topataan kahviin tänäpäivänä.


      • tätinainen

        Niin olikos Lumperi ukkomies tai mies laisinkaan?


      • Setämieskö
        tätinainen kirjoitti:

        Niin olikos Lumperi ukkomies tai mies laisinkaan?

        Tätinainen älä Oo tommonen. ;D


      • Hessuhopotihoo
        tätinainen kirjoitti:

        Niin olikos Lumperi ukkomies tai mies laisinkaan?

        Varmana oot yks tuttu. :)


      • tätinainen kirjoitti:

        Niin olikos Lumperi ukkomies tai mies laisinkaan?

        Voipihan sitä olla nykyään vaikka lyhtypylyväs.


      • tätinainen
        Hessuhopotihoo kirjoitti:

        Varmana oot yks tuttu. :)

        Oon varmasti tuttu ja vieläpä monelle.


      • tätinainen kirjoitti:

        Oon varmasti tuttu ja vieläpä monelle.

        Tottakaime kaikki tunnetaan toisemme.😃


      • Hessuhopotihoo
        tätinainen kirjoitti:

        Oon varmasti tuttu ja vieläpä monelle.

        Nonniin tässä sitä ollaan. ;D


      • tätinainen

        Yksi 75 nikistä, kyllä, kyllä.


      • Palstansheriffi
        tätinainen kirjoitti:

        Niin olikos Lumperi ukkomies tai mies laisinkaan?

        Meinoatko sinä iskeä tuon Lumperin?


      • tätinainen

        En. Tätinainen ei iske. Lumperi lupaili jotain vartijakeskustelussa viime vuonna mutta jäi epäselvyys siviilisäädystä. En yhtään ota selvää mokomasta.


    • Mustisko

      Kahen kauppa ja kolmannen korvapuusti, niinhhän sitä sanotaan. Anna veikkonen heijän heilastella.

    • Veikkoämmänsaaresta

      Minä en ota tuota Annie kyytiin, koska ei Oo mitään tietoa miten se kyyvin korvaa!

    • AchzigJarenLeben

      Jos on sukupuoliyhrynnässä hieman yli 70-v naisen kanssa, eikä käytä muuta suojaa kuin liukuvoide, onko vaarassa saada jokin tartunta hänestä?

      Tunnen kuitenkin rakastavani tuota naista, vaikka jokin tartunta tulisikin. Ei haittaa edes se, että hän myi muutaman leimikon metsästäni ja otti osakesalkkuni hallintaansa sillä seksi välillämme on kuitenkin tosi ihanaa.

      • Sykeröoon

        Ikä ei vaekuta mitenkään tartuntaan. Tunnut olevan tosi rakastunut ja toenen rikastunut. Molemmat kokemukset on mahottoman mukavie! Soatat viellä tulla kokemaan köyhyyvenhi ei sekkää oo hullumpoa! Ystävällisin terveisin tohtori Sykerö.


      • Lumperinmuori

        Lumperi hoi! Ala tulla kirjottammaan sinähi. Teällä on jo mahoton kuhina menneillään. Nisut on topattu kahviin ja tanssittu hu..hu.. humppoa. Lumperin muori kun humppaa se hälle on parasta jumppaa ja tanssiin hän käy kuin tyttö nuori ei uskoisi että hän on muori...Kyselööt siviiliseävystä...pyh!


    • asiastatietävä

      Aloittajalle: Mies ei asu taajamassa joten kyyti ei kulje perille saakka, riippuen toki missäpäin sukulaisesi asuvat.

    • näinonvaan

      Mene Teboilille outtamaan niin sieltä se joku tukkiautomies sinut ottaa kyytiin.
      Ainakin saa menokyytiä kohti etelää.. no ne nuo automiehet ..voi neuvotella keskenään ... missä on jatkokuljetuksen vaihtopaikka.. mutta aina ne perille... sen kyydin järjestää..

    • nelikymppinennoin

      Aniinalle antaa vielä noin 40 mies kunnon kyydit, kun tuommosia kyselet. Kait sie vielä korvaatkin jotenkin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe