Paljonko on tavallisesti isännän torpparilta perimä ajonvälityspalkkio prosenteissa? Sääteleekö sitä mikään vai onko ihan mielivaltaista hommaa?
Ajonvälityspalkkio
1
317
Vastaukset
- KeskisenVesku
Suomi on ollut itsenäinen valtio 100 v. Torpparilaitos myös lopetettiin 1900-luvun alussa.
Miksi kuljetusalan ihmiset elävät edelleen 1800-luvulla. Ei ole isäntiä ei renkejä ei torppareita. On kuljetusalan yrityksiä ja kuljetusalan yrityksiä jotka tekevät alihankintasuhteessa töitä. Miksi pitäisi olla jotain
ajovälityspalkkiota prosenteissa? Miksi olisi mielivaltaista hommaa ? Jokainen nykyinen kuljetusyrittäjä joka on käynyt nykymuotoisen SKAL:in järjestämän yrittäjäkurssin osaa laskea kannattavuuden hyvinkin tarkasti ja varmasti ymmärtää millainen sopimus kahden yrittäjän välillä on järkevä ja sellainen ,että sillä pärjää. Se on 100 % omaa tyhmyyttä ja laskutaidottomuutta jos tekee huonon sopimuksen. Jos laskupää on heikko niin yrittäjän oma tlitoimisto kyllä osaa sanoa mikä kannatta ja mikä ei. Suomessa kannatetaan vapaata kilpailua kun kyseessä on yrittäminen,loppu on sitten ihan yrittäjästä itsestä kiinni menestyykö vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813015Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911726Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831571- 1371432
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821197- 831182