Alkuteos-levystä

Rubutti

Kääk! Onko kyseessä vuosituhannen paras levy?

6

2174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UskonKyllä

      En oo vielä ehtinyt kuuntelemaan....pitäis varmaan.

    • harmattan

      Jos ei vuosituhannen, niin ainakin tämän vuosikymmenen paras CMX-levy

    • Ei sentään. Paras on Aion.
      Mutta onhan tuo aika hieno.

      • autistinero82

        Jo levyn biisilistan kun näin, niin odotus on korkealla. En vielä tiedä mitään biiseistä/levystä, koska en oo ostanu/kuunnellu yhtäkään.
        Aion odottaa vielä hetkisen, en kauan aikaa.
        Tilasin toissapäivänä Sami Saaren Do re mi-albumin.
        Ensi kuussa pitää jo hommata toi CMX;n alkuteos.
        Sivistyksen kannalta niinku pitää omistaa suomalaisen ja ulkomaalaisen musan tietyt nimet vähintään.
        Musan yleissivistyksen kannalta siis!
        Oon utelias nykyään musan suhteen, muttei toki ihan kaikki taitu.
        Esim Jaakko Teppo ja Irwin ei putoa.
        On niillä ihan pätevää lyriikkaa tosin.
        CMX on kyl maaginen bändi. Niillä upea kosketus musaan.
        Kaikki levyt vähintään 4/5 , mutta esim talvikuningas, aion ja dinosaurus on kyllä 5/5 tasoisia levyjä.
        Legendaarisia, mielettömiä ja isoja musateoksia!
        CMX;n ylin taso on korkea. Ei ne tee huteja.
        Yksi bändi, joka tasaisen tappavan hyvä on kyllä Kolmas nainen.
        Ei huteja niiltä, tosin eivät yllä ylimmällä tasolla ihan CMX;n luokkaan.
        Juicen taso nakkeli ylös ja alas, mutta parhaimmillaan Leskisen Juice oli erinomainen.
        Absoluuttinen nollapiste on yksi suosikkejani. Niije ylin taso on korkea.


      • autistinero82 kirjoitti:

        Jo levyn biisilistan kun näin, niin odotus on korkealla. En vielä tiedä mitään biiseistä/levystä, koska en oo ostanu/kuunnellu yhtäkään.
        Aion odottaa vielä hetkisen, en kauan aikaa.
        Tilasin toissapäivänä Sami Saaren Do re mi-albumin.
        Ensi kuussa pitää jo hommata toi CMX;n alkuteos.
        Sivistyksen kannalta niinku pitää omistaa suomalaisen ja ulkomaalaisen musan tietyt nimet vähintään.
        Musan yleissivistyksen kannalta siis!
        Oon utelias nykyään musan suhteen, muttei toki ihan kaikki taitu.
        Esim Jaakko Teppo ja Irwin ei putoa.
        On niillä ihan pätevää lyriikkaa tosin.
        CMX on kyl maaginen bändi. Niillä upea kosketus musaan.
        Kaikki levyt vähintään 4/5 , mutta esim talvikuningas, aion ja dinosaurus on kyllä 5/5 tasoisia levyjä.
        Legendaarisia, mielettömiä ja isoja musateoksia!
        CMX;n ylin taso on korkea. Ei ne tee huteja.
        Yksi bändi, joka tasaisen tappavan hyvä on kyllä Kolmas nainen.
        Ei huteja niiltä, tosin eivät yllä ylimmällä tasolla ihan CMX;n luokkaan.
        Juicen taso nakkeli ylös ja alas, mutta parhaimmillaan Leskisen Juice oli erinomainen.
        Absoluuttinen nollapiste on yksi suosikkejani. Niije ylin taso on korkea.

        Kerro toki sitten mielipiteitäsi, kun olet pari kertaa levyn kuunnellut. Muilta faneilta kun tulee yleensä kiinnostavempia ajatuksia kuin ammattikriitikoilta.

        Mitenkäs sitten Porilainen musiikki? Sieltä tulee kaikkea kivaa häröä nyttemmin. Kuusumun profeetta, Eleanoora Rosenholm, Circle.... Kannattaa joskus tutustua.


      • Anonyymi
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Kerro toki sitten mielipiteitäsi, kun olet pari kertaa levyn kuunnellut. Muilta faneilta kun tulee yleensä kiinnostavempia ajatuksia kuin ammattikriitikoilta.

        Mitenkäs sitten Porilainen musiikki? Sieltä tulee kaikkea kivaa häröä nyttemmin. Kuusumun profeetta, Eleanoora Rosenholm, Circle.... Kannattaa joskus tutustua.

        Circle on kova!Juu juu mul onki niije yks niije studiolevy. Parhaimmillaan circle nerokas ja luova yhtye mut huonoimmillaan tosi huono. Esim se levy jonka omistan sisältää muutaman huipputeoksen mut sisältää myös yhden pohjanoteerauksen joka on niin kuuntelukelvoton kappale että hermot menee melkein heh. No ei ihan mut melkein menee hermot.

        Oon monta kertaa kuunnellut alkuteoksen ja ei se ole niin erikoisen hyvä levy. Sanoisin että aikalailla keskitasoa. CMX teki parhaat levynsä 80&90-luvulla. Sen jälkeen meni bändi tyylillisesti sellaiseen suuntaan joka ei oo mua kiinnostanut niin paljoa. Mut on toki esim levyt aion , dinosaurus ja talvikuningas näyttäviä levyjä ja esim talvikuningas levyn teema on positiivinen sillä minusta levy saa lopussa positiivisen jutun ja muutenkin cmx musa on minun mielestäni aika toiveikasta eli antaa paljon toivoa parempaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe