Tietäisiköhän joku, missä vaiheessa ruotsinlaivoilla hypätään Ruotsin aikavyöhykkeelle matkalla Helsingistä Tukholmaan? Lähinnä mietin asiaa puhelinten kannalta, eli alkaako kännykkä käydä -1 tuntia jo ennen Maarianhaminaa vai vasta sen jälkeen.
Ruotsinlaiva ja aikaero
10
2612
Vastaukset
- DonaldTrumpOnSuomen
Kun saavutaan Ruotsiin voi siellä käyttää Ruotsin aikaa, Itse tiedän aina päässä vähentää tunnin.
- Ei-missään
Laivalla ei missään vaiheessa.
Tuo kyllä sanotaan varustamoiden sivuillakin. Niin, jos vaan viitsii lukea ja ymmärtää lukemansa. - Telefon
Puhelin siirtyy Ruotsin aikaan silloin kun ne nappaa Ruotsin verkon ja tämä tapahtuu merellä Ahvenanmaan ja Ruotsin välillä eli Maarianhaminassa puhelin on vielä Suomen ajassa.
- Väärä-foorumi
Tuo vastaus kuuluu jollekin puhelinfoorumille, ei liity laivamatkailuun.
- dippadaadappadii
Väärä-foorumi kirjoitti:
Tuo vastaus kuuluu jollekin puhelinfoorumille, ei liity laivamatkailuun.
Et ole tuota viisauttasi aikoihin kirjoittanutkaan! Ja miten tuo puhelimeen liittyy.
- Etkö-ymmärtänyt
dippadaadappadii kirjoitti:
Et ole tuota viisauttasi aikoihin kirjoittanutkaan! Ja miten tuo puhelimeen liittyy.
Miten tulkitsin aloittajan lauseen " Lähinnä mietin asiaa puhelinten kannalta".
- Vierailija1
Kiitos asiallisesta vastauksesta, tätä hain! Onkohan mahdollista, että Ruotsin verkko on niin vahva jo Ahvenanmaan paikkeilla että puhelin nappaa sen vaikka oltaisiinkin vielä Suomen rajan tällä puolen?
- asiallinen.vastaus
Ei ole.
- Tee-itse-valinta
Vierailija1 kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta, tätä hain! Onkohan mahdollista, että Ruotsin verkko on niin vahva jo Ahvenanmaan paikkeilla että puhelin nappaa sen vaikka oltaisiinkin vielä Suomen rajan tällä puolen?
Jos pelkää, kannattaa valita verkko.
Mutta kysymykseen ei voi vastata. Riippuu puhelimen paikasta laivalla, laivan suunnasta sillä hetkellä, linkkiaseman kuormasta, säätilasta, jne jne.
- entäs.kuulennot
Ei vaan otsikon: "hölmöt kysymykset" osastoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624