Chat-operaattori - kokemuksia?!

TyötäEtsimässä2

Elikkäs tuli vastaan tällänen työpaikka ilmoitus jossa etsitään chat-operaattoria. Tehtävänä siis vastailla ihmisille anonyymisti viesteihin. Oon koittanut googlailla ja aika paljon löytyy vaan "kusetusta koko firma ei maksa palkkaa" tai "huorat myy seksiä" kommentteja.
Kinnostais löytää joku mahdollisimman luotettava paikka josta tätä työtä voisi hakea(jos sellaista siis on?), eli siis haluaisin kuulla onko kellään tästä tietoa?
Kaikki kokemukset tervetulleita, mutta olen hyvin tietoinen että työ sisältää myös mm. Seksistä puhumista joten nämä "huorayms"-huomautukset voi jättää pois kiitos. :)

68

59200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • påii

      Eivät ne kaikki kusetusfirmoja ole. Entinen avovaimoni oli sellaisessa työssä ja palkat maksettiin aina ajallaan ja kaikki sujui hyvin. Tosin palkka ei ollut suuren suuri, koska chattiin ei tullut kovin paljon viestejä. Valitettavasti en muista sen firman nimeä, jossa eksäni työskenteli.

      • Anonyymi

        Kusetusta/ei niin laskin että paljon pitää vastailla että saa sen "parhaimmat saattaa tienata 4000 kuukaudessa",. Yksi firma mainosti. Ite pitää hoitaa veroasiat. Jos korvaus on tuo mistä joku kirjotti.
        Pulloja keräämällä saatat paremmin saada rahaa.


    • millie

      Olen katsellut mahdollisesti samaa ilmoitusta tässä viime aikoina, kun kiinnostaisi itseänikin tienata muutamia lisäeuroja opiskelujen rinnalle. Hieman vain epäilyttää kyseisellä sivustolla muutamat jutut, kuten henkilöllisyystodistuskopion lähettäminen ja käytännöt palkan maksussa. Jos jolloin on kertoa positiivisia kokemuksia jostain fimasta, olen erittäin kiinnostunut kuulemaan.

      • Kokeilin

        Noh palkkaa saa sen 12-20cnt per viesti ja viestien on oltava tarpeeksi pitkiä jotta ne pystyy lähettää eli toisinsanoen joudut kökkiin about koko päivän kirjotellen niille pervoille siellä sivuilla. Kokeilin tätä oli palkka joka vk jos olit tienannut yli 50€ piti avaa joku ihme tili muutoin ois ottaneet palkasta vielä siirto maksun suomalaiselle tilille maksettaessa. Ite kirjoitin joka helvetin ilta monta h ja 2vkn lopputulos oli et sain hurjat 60€ tilille. Että sillä lailla. :D
        Pääsääntöisesti äijät oli jtn 60v vanhoi äijiä jotka halusivat seksiä ja sit piti ihan messis kirjotella et joo mäkin haluun sua. Sitten oli tämmönen ihana 60-70v äijä joka pukeutui naisten alusvaatteisiin ja lähetteli kuvia niistä .. ihana näky, sitä taas piti kehua maasta taivaisiin vaik oksetti ;D
        Lopetin hommat kun näin mun parin viikon palkan ja vika tikki oli kun joku siel hauto itsemurhaa kun ei saa naista oli nii masiksis..
        -toisesta paikasta en ikinä edes saanut palkkaa
        Et en kyllä omakohtaisten kokemusten perusteella suosittele mut kukin tyylillään .. rahallisesti ei kannattavaa, mut välil sai hyvät naurut


      • Kokeili

        Niin siis 10-12 cnt on palkka..

        Väärin meni tohon ylempään.. Tsori


    • Liksaa

      Mulla on tullut kans Asiakaspalvelu-nimusen firman ilmoitus monta kertaa vastaan. Tai joku vastaava. Onko jollain kokemusta? Tai kokemusta firmasta jossa oikeesti tienaa? Luin joskus iltiksessä jutun jostain miehestä joka rahoitti opiskelujaan tällä tavalla.

      • Kokeil

        Justiin tää asiakaspalvelut firma on se missä ite ollut..

        Ehdottomasti E N SUOSITTELE!!!


    • Pölpöttäjä

      Palkka surkea siihen nähden mikä vaatimustaso niillä on niiden typerien viestien suhteen. Koko ajan sais kirjottaa, että sillä tienais oikeesti. Mieluummin siivoon rappuja, kun teen tota. Olihan se ihan jees kokemus. Sen kannalta ihan hauska ja oppipahan pari juttua taas lisää kiimasista ukoista. Heh. Kokeilkaa, jos aika riittää sekä hermot! Pitihän tämäkin liian hyvää ollakseen totta- työ kokeilla.

    • PippiLångstrump

      Kirjoitin tästä firmasta, ja miten se toimii. Kirjoitin, että ystävä tekee lehtijuttua tästä, pestautui hetkeksi töihin sinne. Poistettiin täysin asiallinen viesti.

      Sitten kirjoitin, että miksi sivusto poistaa viestin, joka on täysin asiallinen, ja jossa jopa varoitetaan ihmisiä. Sekin poistettiin.

      Nyt lehtijuttu on ilmestynyt eilen, kaikkine kuvakaappauksineen ohjeista ja koulutuksesta, miten miehiä vedätetaan, ja miten joku muu, kuin tekijät, käärii siitä fyrkat. Jokohan tämä nyt saa olla täällä, kun koko kusetus, ja työntekijöiden järkyttävän törkeä kohtelu on ollut lehdessäkin?

      • Anonyymi

        Ystävä eli siis sä itse


    • Anonyymi

      Järkky firma tuo asiakaspalvelut, muita, parempia löytyy.

    • Anonyymi

      Joo se on sellainen työpaikka missä et ole missään arvossa. Jos olet chatissa niin kehut jonkun vanhan irstaan äijän kyrvän kuvaa. Aikaa menee ja palkka on ihan paska. Täytät sellaista muistikirjaa siellä chatissa mistä näkee mitä kellekin on valehdeltu ja keksitty. Muutenhan homma ei toimi. Sitten jos olet näppärä niin saatat nousta toiseen hommaan. Yhtä huonolla palkalla. Aikaa voit varata päivässä 6h ja tuntipalkka on kutakuinkin 3e luokkaa siitä jokainen voi laskea kannattaako tämä työ. Niin ja sitten nämä ns valmentajat joita siellä on ovat täysiä pellejä. Aukovat päätään jos teet kirjoitusvirheen tai unohdat kehua kullin kuvaa. Kierrä kaukaa tämä työpaikka jos et halua alkaa orjaksi. Tässä työssä ei mikään riitä työnantajalle.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan mun tarinalta. Olen huomannut että monet jättää kerta toisensa jälkeen lokit kirjaamatta ja sit jos itse joskus erehdyt ja luet huonosti asiakkaan viestin ja kirjoitat viestin niin tullaan aukomaan päätä. Siellä varsinkin tällainen J:llä alkava valmentaja jolla meni niin tunteisiin kun tuli tuollainen moka ja asiakas poisti profiilinsa. (Olen onnellinen asiakkaan puolesta tai hänen lompakkonsa ainakin ) niin tämä hyvin pienellä äo:lla varustettu pikku runkkari tulee avautumaan ja haukkumaan. Eikös kuulostakin ammattimaiselta käytökseltä? No meni vissiin tunteisiin. Hieno tulevaisuus tällä kaverilla, vissiin tuohon ”työhön” päässyt kun ei ole kapasiteettia vaativampaan. Taitaa olla joku vätys mammanpoika. Ainakaan älyllisiä lahjoja ei ole saanut


    • Anonyymi

      Kaiken huippu, että maksat siitä, että saat palkkasi. Korvaus pitkistä viesteistä on kohtuuttoman pieni ja sitten saat maksaa että saat palkan. Törkeää touhua. Jos kirjoittelet koko päivän eli noin 12h, saatat saada kerrytetyksi jopa 20€, eli viikossa tekee noin 140€. Ja tunteja on kuitenkin 84. Normaalisti työssä saisi noilla tunneilla yli 3000€ palkan. Ja chat-operaattorithan ei ole ainoita joilta vedätetään. Asiakkaathan maksavat kalliisti siitä huvista. Säälittää etenkin vanhukset ja vammaiset. Eli ne, jotka ei ymmärrä mistä on kyse.

    • Anonyymi

      Jos jotain vielä kiinnostaa, niin itse olin noin 2kk kyseisellä firmalla töissä, eikä kyllä oo muuta pahaa sanottavaa kun, että palkat viesteistä on pieniä ja eihän se mukavaa ole puhua pervoja ja katsella kulli kuvia päivästä toiseen, mutta tekee jos ei muutakaan ole. Aikaa itse käytin noin 6-8h päivässä ja sain n. 150-300e/vko, palkat maksettiin aina ajallaan.
      Muutama euro toki menee aina siirtomaksuja jos tilille rahan ottaa, mutta eipä se itsellä vaikuttanut juurikaan. Vähintään 50 euron edestä pitää viikossa kirjoitella, jotta saa palkan ja 12-20snt saa per viesti. Mitä enemmän kirjoitat, sitä enemmän saat rahaa viesteistä ja usein myös on ilta- ja viikonloppu bonuksia jaossa.
      Ja tuohon, että valmentajat aukovat päätänsä niin mulle ei koskaan tullut sellaista vastaan, vaan yrittivät kannustaa viestien kirjoittamisessa. Kerran viikossa palkan yhteydessä tulee ns. Arvostelu missä kerrotaan mitä olisi hyvä parantaa, esim. Viestien pituus tai oikeinkirjoitus.

      Suht rankkaa on kirjoitella satoja viestejä päivässä, mutta niinkun aiemmin totesin niin tekee jos ei muutakaan ole ja on todella rahan tarvetta, ei silti mielestäni sitä kaikista paskintakaan hommaa.

      • Anonyymi

        Paljonko ne vklp boonukset on? Entäs sunnuntai lisät? Montako tuntia kirjottelit per päivä saadaksesi tuon 300e viikko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko ne vklp boonukset on? Entäs sunnuntai lisät? Montako tuntia kirjottelit per päivä saadaksesi tuon 300e viikko?

        Sunnuntailisä ;)


      • Anonyymi

        Paskapuhetta. Itsekin tein joka päivä saman verran ja sain ehkä hikiset 60-80€ viikossa. Taitaa vissiin siellä joku näistä pellevalmentajista kirjoittaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta. Itsekin tein joka päivä saman verran ja sain ehkä hikiset 60-80€ viikossa. Taitaa vissiin siellä joku näistä pellevalmentajista kirjoittaa :D

        En ole kukaan näistä ”pellevalmentajista”. :D Ehkäpä olet sitten hidas kirjoittamaan tai jotain, mutta itse tuon verran ansaitsin ilta- ja viikonloppu bonuksia hyödyntäen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko ne vklp boonukset on? Entäs sunnuntai lisät? Montako tuntia kirjottelit per päivä saadaksesi tuon 300e viikko?

        En muista bonuksien määrää, mutta välillä oli myös ihan hyviäkin bonuksia ja iltalisistä tuli aina muutama sentti lisää per viesti. Noin 45-50 viestiä tunnissa ja 6-8 tuntia/pv kirjoitin ja 6 päivää viikossa tein töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kukaan näistä ”pellevalmentajista”. :D Ehkäpä olet sitten hidas kirjoittamaan tai jotain, mutta itse tuon verran ansaitsin ilta- ja viikonloppu bonuksia hyödyntäen. :)

        edelleenkin sanon tämän, älä jaksa jauhaa paskaa. Miksi sitten et enää jatka ko firmalla jos kerta niin hyvin tienasit huoraamalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        edelleenkin sanon tämän, älä jaksa jauhaa paskaa. Miksi sitten et enää jatka ko firmalla jos kerta niin hyvin tienasit huoraamalla?

        Oletko tyhmä vai muuten vaan idiootti? Edelleen, en jauha paskaa mutta uskoo ken tahtoo, ei onneksi vaikuta mun elämääni millään tavalla. :D Asiahan nyt ei sinänsä sinulle kuulu miksi lopetin, mutta kerrotaan nyt kuitenkin. Tein sitä kesätyönä kun ei muutakaan saanut, kun syksy saapui ja aloitin taas opiskelun, ei aikaa jäänyt kirjoitella ja koulu alkoi stressaamaan niin paljon että ei enää kiinnostanut. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta. Itsekin tein joka päivä saman verran ja sain ehkä hikiset 60-80€ viikossa. Taitaa vissiin siellä joku näistä pellevalmentajista kirjoittaa :D

        Oot kyllä aikaa hidas. Mä saan saman päivässä mut en tietenkään alussa saanu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        edelleenkin sanon tämän, älä jaksa jauhaa paskaa. Miksi sitten et enää jatka ko firmalla jos kerta niin hyvin tienasit huoraamalla?

        Ei se oo huoraamista. Sua selkeästi kiinnostaa vaan ja harmittaa ku et itse pysty.


      • Anonyymi

        Tuliko kuitenkin asiakkaita joiden kanssa kirjoitella? Ettei käynyt niin et istut tyhjän koneen ääressä


      • Anonyymi

        Melkeinpä suora kopio kyseisen sivuston tekstistä! Siellä vaan mainostetaan että joka viikko rahat omalle tilille miksei kerrota siirtomaksuista:) jos niin rehtiä ja rehellistä kerran on:) tai että voisi soittaa tai löytyisi yhteyshenkilön nimi sivustolta tai edes sähköposti osoite:)


      • Anonyymi

        Hu hu.....


    • Anonyymi

      Nostetaan ketjua.
      Olen itse joskus tehnyt tätä työtä ja nyt olis taas rahalle tarvetta.
      Saatu keikkahomma loppui odotettua aiemmin ja nyt on paniikki!
      Joten mistä noista tienaa nykyään parhaiten?
      Asiakas-palvelut, operatin4u ja cloudworkers, mitä näitä nyt on

      • Anonyymi

        Itseäkin kiinnostaisi nyt tietää mikä noista on järkevin firma


      • Anonyymi

        No jos rehellisiä ollaan niin tienaat enemmän vaikka pulloja keräämällä. Tai vaikka puhelinmyyjänä. Ja taatusti ovat mielekkäämpiä töitä. Ja kaikki noi taitaa olla samaa puljua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos rehellisiä ollaan niin tienaat enemmän vaikka pulloja keräämällä. Tai vaikka puhelinmyyjänä. Ja taatusti ovat mielekkäämpiä töitä. Ja kaikki noi taitaa olla samaa puljua...

        Onko kellään hyviä kokemuksia? Ite miettiny jo jonkin aikaa, että ei ois hullumpi idea. Tai heittää firmoi, tai et mistä vois alkaa ettiä oikeaa työnantajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kellään hyviä kokemuksia? Ite miettiny jo jonkin aikaa, että ei ois hullumpi idea. Tai heittää firmoi, tai et mistä vois alkaa ettiä oikeaa työnantajaa.

        Hmmmm. Ihan kivaa kyllä mut aikansa menee että susta tulee oikeasti nopea kirjoittamaan. Pitää olla myös huolellinen. Siinä on myös muuta kuin pelkkää sitä kirjoitusta. Progressiivinen nousu kyllä tapahtuu. Oon parhaillaan tienannut tolla mukavasti. Sit voi sen jälkeen vähän lomailla kun on kerännyt rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmmm. Ihan kivaa kyllä mut aikansa menee että susta tulee oikeasti nopea kirjoittamaan. Pitää olla myös huolellinen. Siinä on myös muuta kuin pelkkää sitä kirjoitusta. Progressiivinen nousu kyllä tapahtuu. Oon parhaillaan tienannut tolla mukavasti. Sit voi sen jälkeen vähän lomailla kun on kerännyt rahaa.

        Asiakas-palvelut kyl


    • Anonyymi

      Oletko tällä hetkellä työtön, karanteenissa tai lisätuloja vailla oleva opiskelija? Nyt olisi tarjolla etätyötä, mitä voit tehdä kotisohvallasi, tai vaikkapa naapurin nurkissa! Etätyöhön tarvitset vain tietokoneen ja toimivan nettiyhteyden, sekä täysi-ikäisyyden.
      Mikäpä sen parempaa, kuin tämän jylläävän pandemian äärellä lisätulojen ansaitseminen, karanteenissa olevatkin voivat käyttää järkevästi karanteeniaikansa.
      Tule tekemään työtä chat-operaattorina. Tehtävänäsi on vastata asiakkaiden viesteihin netissä. Viestit voivat olla eroottispainotteisia, tai sitten ihan normaalia kuulumisten vaihtelua, sekä muuta jutustelua. Ennen kaikkea, helppoahan tämä on! Meillä ei ole työaikoja, saat itse vapaasti päättää niistä. Eli voit joko työskennellä päivät pitkät, tai vain tunnin päivästä - sinä päätät, me maksamme.
      Ota yhteyttä sähköpostiosoitteeseeni, niin avustan sinut alkuun!
      - [email protected]

    • Anonyymi

      Ette te kouluttamattomat kotisohvalta mitään tienaa. Koulutus kuntoon ja Lähdette töihin sieltä himasta. Rahaa tulee 1500-4000 € kuussa, eikä tartte rassata chattiä yötä päivää muutaman kympin tähden.

      • Anonyymi

        Höpö höpö sulle. Et tiiä mistä puhut.


      • Anonyymi

        1500 on naurettava palkka ja sen saa ilman koulutusta helposti


      • Anonyymi

        Hmm surkeet tulee inisee tänne mut ne jotka tolla tienaa helppoa massia tekee töitä eikä jurnuta täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm surkeet tulee inisee tänne mut ne jotka tolla tienaa helppoa massia tekee töitä eikä jurnuta täällä.

        Hei,

        sinäkö työskentelet tälläisena? Olisin kiinnostunut kuulemaan lisää. Voiko tämän "chattailyn"hoitaa esim puhelimella, siis Android pohjalla? Tietokoneella istuminen ei oikein innosta.
        Jos tahdot valaista enemmän työpaikasta niin laita sähköpostia [email protected].


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        sinäkö työskentelet tälläisena? Olisin kiinnostunut kuulemaan lisää. Voiko tämän "chattailyn"hoitaa esim puhelimella, siis Android pohjalla? Tietokoneella istuminen ei oikein innosta.
        Jos tahdot valaista enemmän työpaikasta niin laita sähköpostia [email protected].

        Toimii kännykälläkin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        sinäkö työskentelet tälläisena? Olisin kiinnostunut kuulemaan lisää. Voiko tämän "chattailyn"hoitaa esim puhelimella, siis Android pohjalla? Tietokoneella istuminen ei oikein innosta.
        Jos tahdot valaista enemmän työpaikasta niin laita sähköpostia [email protected].

        Asiakas-palvelut tmv. lafka sallii vain PC:n...


    • Anonyymi

      Mua kiinnostaa nää lafkat ja työnteko operaattorina, tarvin lisätöitä ja kirjoitus onnistuu nopeasti. Kertokaa kokemuksia ja nostetaan keskustelua.

    • Anonyymi

      Mulla tuli snapchatissä mainos ruotsinkielisestä sivusta. Ei oo kokemusta, mutta jos kiinnostaa tätä tutkia, laitoin sinne kyselyä ja sain säpoon seuraavan viestin:
      "Hej,

      Tack så mycket att du efterfrågar mer information om möjligheten att kunna jobba varifrån du vill med vår klient som chattoperatör. Mitt namn är Gilen och jag kommer berätta mer om denna jobbmöjlighet.

      Innan du läser vidare för att få veta mer om jobbet, är vi skyldiga att informera dig om att våran klient har en plattform för chattmeddelanden för vuxna. Det är absolut inga kameror inblandade, bara text och du är 100% anonym. Några av de ämnen som diskuteras är av sexuell karaktär. Om detta är något du inte har intresse av att arbeta med, klicka här så kommer din information att raderas från våra system enligt vår sekretesspolicy.

      Jobba som en chattoperatör
      Företaget bakom denna chattplattform driver en av de största och mest populära online-meddelandebyråerna i Sverige. Dagligen finns det tusentals människor som loggar in och letar efter någon att prata med om vardagliga händelser med mera.

      Kunder på den här plattformen är som du och jag - vanliga människor med drömmar och begär. I dagens värld är många ensamma och har svårt att hitta riktiga kontakter. För dem känns det säkrare och bekvämare att fly till en fantasi. Ensamhet är ett stort problem för individer och även en enorm kostnad för samhället.

      Det är här du som chattoperatör kan bygga broar. Genom att ge människor möjlighet att uttrycka sig fritt hjälper du riktiga människor att känna sig mindre ensamma och mer tillfreds.

      100% anonymitet
      All chatt görs enbart via text och med en icke-spårbar identitet. Företaget är dedikerad till att hålla chattupplevelsen för dig på en säker, trygg och engagerad plats. Inga kameror eller mikrofoner är inblandade.

      Betalningar
      Du får betalt för varje meddelande du skickar. Desto längre och mer engagerande samtalen är, desto mer får du betalt. I genomsnitt kan en bra operatör tjäna 200-300 euro per vecka.

      Utöver det finns det möjligheter att tjäna extra pengar med spännande bonusar och ett referensprogram. Det är även möjligt att utvecklas inom organisationen eftersom de alltid letar efter fantastiska människor för att hjälpa dem att växa.

      Som chattoperatör betalas du som frilansare och din lön överförs till dig via en dedikerad onlinebetaltjänst.

      Ansökningsprocessen
      Om du väljer att ansöka, klicka på länken nedan. Detta tar dig till ansökningsformuläret på klientens webbplats. När de har verifierat din e-post kommer du att få några enkla frågor. Frågorna i ansökningsformuläret är för screeningändamål och består av att få veta vilka språk du talar och ditt kön. Det finns också ett litet test för att se hur du skulle svara en kund på chattplattformen.

      Kunden måste också verifiera att du är över 18 år och att du är berättigad att ta emot betalningar. De kommer att be dig att verifiera dig själv med en giltig ID-handling som bevis på att du är berättigad att arbeta med innehåll för vuxna.

      När du har verifierats, både från din ansökan och din identitetsverifieringen, kommer du att få kontakt med en riktig coach som kommer att träna dig för att bli chattoperatör. Efter träningen får du ett unikt ID och inlogg och du är då redo att börja arbeta. Du kommer att få betalt varje vecka."

      https://portal.jobba-hemifran.com/signup/?ref=digitaskers-sc&utm_medium=Digitaskers&utm_source=Mailsender&utm_campaign=SE-lead#base-info

    • Anonyymi

      Miten te jotka tätä olette tehneet niin jos hakee vaikka liiton rahaa niin miten tunnit merkataan yms.?

    • Anonyymi

      Miten verotus menee, onko paras avata paypal tai joku vastaava palkoille, vai ihan kotimaiselle käyttötilille vain?

    • Anonyymi

      Nostetaan taas. Siis kun jotkut sanoo että firmoille on eroja, ja voi tienata ihan kohtuullista palkkaakin kun työn oppii, niin missä firmoissa?

    • Anonyymi

      Mulla tuli just Snapchattiin mainostus Digitaskers ’yritykseltä’ että ”Saa palkkaa viestien lähettämisestä”.. Pitäisi laittaa oma sähköposti jotta saa lisätietoa. Todella suppea mainos eikä mistään löytynyt lisätietoa kys. yrityksestä. Onkohan samaa hommaa mitä täällä on aiemmin puhuttu?

      • Anonyymi

        Mulla tuli sama! laitoin sähköpostin ja tuli jotai lisätietoo. En tienny et oli tämmöi palvelu mut kai pidän mielessä pahan päivän varalta.


      • Anonyymi

        Digitaskers on Asiakas-Palvelut firman uusi peitenimi. Nykyään myös Bulgarian asemasta Seychelleille rekisteröity. Emoyhtio on Global Moderators Hollannissa.


    • Anonyymi

      Onko tonne sivustolle ihan turvallista laittaa kuva omista henkkareista ?

      • Anonyymi

        Jos et tee vähintään 6h päivässä niin valmentaja sanoo, että on meillä näille sun henkkareille muutakin käyttöä täällä.


    • Anonyymi

      Olen ollut kyseisessä firmassa 3kk töissä. Noin 500 sain. Mut mieti ite et olet yksinäinen, ja sit maksat vähästä eläkkeestä et saat jutella jonkun feikki pojan kanssa intiimi-asioita...mieti mikä saatanan sika oot siin työs. Kadun hirveästi. Ja opin!

    • Anonyymi

      Olen tehnyt Cloudworkersilla tuota hommaa jo pidemmän aikaan. Palkat tulevat ajallaan ja ovat aina oikein. Kirjoitusnopeudellani tuntipalkka on n. 5,5 e, nopeat kirjoittajat tienaavat luonnollisesti enemmän. Itse asun ulkomailla banaanivaltiossa, eli tällä tulee toimeen muiden tulonlähteiden lisäksi.

      • Anonyymi

        Hyvä vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vitsi.

        Totta kyllä. Itse jos tunnis teen 50viestiä saan reilu 7e mut jos koko ajan tulee viestejä tuntipalkka 14e.


    • Anonyymi

      Kyllä minä sittenkin totesin että voin siltikin mielummin leikata nurmikko ja haravoida nurmikko ja pilkkoa polttopuuitta tehdä lumityöt ja sivous työt ja maalata seiniä ja olla rakennuksella työissä kun tehdä tämä työ.

    • Anonyymi

      Kyllä voi sada petos sytte vaikka petos tapahtu työnantajan ohjauksesta ja menettä rikoshyöty valtiolle ja rikoksenteko väline eli läppäri että miettikä sittä ennen kun te menette sinne työhin.

    • Anonyymi

      Onko tää oikeesti ihan laillista tehdä? Eikö pankki kysele mistä rahat on peräisin?

      • Anonyymi

        On periaatteessa laillista, mutta nämä firmat maksavat palkat pimeänä, joten sinun pitää itse maksaa verot. Pankki voi tietysti kysellä, mutta nuo summat jää useimmilla niin pieneksi ettei ne taida triggeröidä mitään tarkistuksia pankin puolelta.


    • Anonyymi

      Ja voiks tosta hommasta oikeesti saada jonku petossyytteen niinku jotkut väittää?

      • Anonyymi

        Verojen maksu on sinun hommasi koska nuo palkat esim. asiakas-palvelut.com maksaa Payoneeriin eli verottaja ei saa niistä mitään tietoa.

        Nuo palkat on suurimmalla osalla niin naurettavan pieniä, että ei niistä moni mitään veroja viitsi maksaa.


    • Anonyymi

      Nostetaas tämä keskustelu. Niin siis joo...eli minä myös olosuhteiden pakosta ajattelin kokeilla tällaista moderaattorin hommaa. Täytyy sanoa, että palkka on ihan peestä. Kymmenen senttiä per lähetetty viesti. Ja todella ristiriitaista katsella tosiaan jonkun irstaiden ukkojen kuvia ja kehua niiden lähettämiä kuvia. Ja ne raukat vielä uskoo, että siellä kirjoittelee todella se joka profiilissa näkyy. En tiedä kauanko itsekään jaksan tätä mutta mitään muutakaan ei tullut mieleen kun en juuri nyt pahemmin mitään kummempaa voi tehdä. Sen verran vähän aikaa olen tehnyt, että palkanmaksusta en osaa vielä sanoa mitään. Mutta voi olla että mieluummin pesisin vaikka paskaisia vessoja kuin vedättäisin porukkaa noinkin rankasti. Sääliksi käy kyllä niiden puolesta ja siksi tämä niin väärältä tuntuukin. En kai tätä suositella voi kenellekään.

      • Anonyymi

        Itse jaksoin tehdä ehkä kuukauden joskus 2018 aikoihin. Tienasin jotain 450€ kirjoittamalla aika säntillisesti kaikkien ihme sääntöjen mukaan niitä viestejä.

        Ärsytti silloin nämä, jotka kirjoitti itseään toistavia minimimittaisia viestejä tai suoraa haistattelua asiakkaalle, joihin oli vaikea sitten omalla vuorolla jatkaa chattia. "Huonoilla" viesteillä saa kyllä nopeutta koska muutenhan tuossa on mahdotonta päästä esim. 60+ viestiä tunnissa tahtiin jos pitää tarkistaa muistiinpanot, sekä käydä läpi vanha keskustelu ja yrittää jatkaa chattia luontevasti.

        Muistui taas tämä homma mieleen koska asiakas-palvelut.com alkoi spammaamaan sähköpostiin jotain bonustarjouksia näin viiden vuoden jälkeen. Heillä on ilmeisesti vaikeuksia saada työskentelijöitä tähän kusetukseen mukaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En kyllä suosittele kenellekään. Rumia vanhoja ukkoja alastonkuvineen. Saa tietty tehdä jos haluaa. 90 prossaa pelkkiä seksiaiheita. EI kiitos!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Profiilikuvina tahmeita kulleja. Miehiä kusetetaan, rahat pois. Ja ne vielä luulee, että oikeesti joku upee nuori nainen vois koskee. Yäk! Kun inhotti kirjoittaa niille vanhoille irstaille 70+papoille


    • Anonyymi

      Mieluummin menen Kunnon palkkatöihin. Tämmönen chattaajaja työskentely sopii sellaiselle, joka haluaa Kunnon oksennus- yrjörefleksin, kun alkaa sinne viestejä lähetellä.....

    • Anonyymi

      Chattimoderaattorin hommissa siellä oli joku pelle katsomassa viestit.... joku määkivä lehmä, mille ei kelvannut minkäänlainen viesti. Jos jollekin kelpaa tämmönen työpaikka, niin sinne vaan,... en kyllä suosittele!

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe