Uusperheiden lapset usein rumia: tässä syy

Uusäiti.kärsii

Heidän biologinen äitinsä on ruma. Siksi mies on lähtenyt kälppimään lasten kanssa. Lapsiraukat kantavat tätä ristiä ja ovat siksi niin hankalia lapsina ja teineinä. Heitä kiusataan kaikkialla: koulussa, myöhemmin työelämässä. Vielä vanhainkodissakin kiusataan. Siksi he ovat luonnehäiriöisiä itsemurhakandidaatteja. Biologisen paskan äitinsä vuoksi! Vain heidän uusi äitinsä kärsii tilanteesta enemmän, kuin lapset itse.

13

396

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissuonääliö

BLAAAA blaaaa

• sadullevastine

Eihän se nyt touuuudellakaan mene noin kuten avaaja kuvittelee.

Biologinen äiti on kaunis ja viisas, siksi hän on jättänyt miehensä, kun on ollut niin paljon vientiäkin. Mies ottaa tämän vuoksi uuden muijan, joka on ruma kuin sika. Sellainen nainen pysyy varmasti rinnalla hamaan tappiin ja on kiitollinen, kun on mies, jonka kalsareita ja sukkia saa pestä.

Miehen lapset ovat tietenkin kauniita ja viisaita, kun ovat tulleet äitiinsä, mutta uusi muija saattaa porsia yhden pienen ruman possun, jota tietenkin pitää maailman kauniimpana kultahippusena.

• Hupsis

Aloittajan tekstistä huokuu kateus lasten äitiä kohtaan jonka hän hyvin lapsellisen tapaan osoittaa ihmisen muuttumattomia ominaisuuksia arvostelemalla.

Ajatteleppas miten ne lapset on tehty. Mies on todistettavasti jotain tyydytystä tämän naisen kanssa saanut kun jälkikasvuakin on siunaantunut.

Vain huonolla itsetunnolla varustetut ihmiset haukkuvat toisia ihmisiä.

Sinusta aloittaja tulee mieleen ihminen jonka kasvot ovat vääristyneet ja ruman näköiset kun olet noin täynnä mustasukkaisuutta kateutta ja vihaa. Ei kovinkaan nätti kuva.
      Ihmisen sisin heijastuu ulospäin mikroeleinä. Ne eleet muuttavat kasvojen ilmeitä vaikket sitä huomaakaan. Oletko varma ettet näytä kuvaamaltani ihmiseltä?

• Lähdetäänsiitä

Ensinnäkin tuo aloittaja on mies ja pahasti sairas.

• Lissuonsairasmies

Se on lissu ,joka on alkoholisoitunut katkera mieleltään sairas vanha ihminen, ei hänellä ole ketään ,yksin juopottelee ja kirjoittaa katkerana tänne.

• Lähdetäänsiitä

Niin Lissuhan se, mutta Lissu on miehentapainen otus. Ei ehkä ihan oikea. :D

• Seontransu
        Lähdetäänsiitä kirjoitti:

Niin Lissuhan se, mutta Lissu on miehentapainen otus. Ei ehkä ihan oikea. :D

Lissukka on juoppo transu.

• totuuus

Ap. Sinun sielusi on ruma, sillä kukaan järkipäinen ihminen ei sano lapsista tuollaisia asioita.

• Lissuonääliö

Lissulta on järki lähtenyt jo aikoja sitten hän on sairas päästään.

• Lähdetäänsiitä

Lasse se on, ei Lissu.

• Voi hyvänen aika, että oli ruma vaimo, entäs jos olikin ruma mies, jonka ego ei kestänyt kaunista vaimoa?

• kaunisnainenmäoon

Jos ei olisi rumia, ei olisi kauniitakaan. Pitää olla verailukohde jotta voi sanoa onko kaunis tai ruma.

• En.ole.ruma

Mun isä lähti kälppimään ilman mua ja mun veljeä enkä oo ruma ja mua ei kiusattu koulusa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      8
      3092
    2. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      167
      2853
    3. Isosisko ajoi 1 vuotiaan kuoliaaksi Tyrnävällä, olivatko Lestoja ?

Eikö tämä laiton lahko voitaisi jo julistaa täysin rikolliseksi ja kieltää laissa, kuten kaikki muukin vahingollinen lopetetaan ? Tämä lapsia tuhoava
      Maailman menoa
      104
      2327
    4. Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!

No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1761
    5. Kuu kaipaa tähtiään...

mutta nalle kaipaa tähtisilmäänsä vielä enemmän. Runoa ei täksi illaksi viel ole, mut toivottavasti pidät tästä laulusta :) olen vähä epävarma onko tä
      Ikävä
      171
      1016
    6. Kerran vielä...

Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta
      Ikävä
      53
      979
    7. Sanna on aivan sekaisin Venäjästä, auringonpistosko?

Sannan mielestä tavallinen venäläinen ei saisi matkustaa Euroopassa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä. Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen, niin t
      Maailman menoa
      246
      840
    8. Kiira Korpi ja wanha Pekka

Järjenvastainen suhde, ei mitään tolkkua.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      829
    9. Miksei Martinaa kutsuttu Leppilampi en häihin

Pelättiin varmasti että jos käyttää siellä "äidillisiä otteita" muihin vieraisiin tai nuolee jonkun miehen korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      813
    10. Mies, kudoin sulle villahaalarin

Sellasen kirjavan, jossa on huppu ja avattava lappu takalistossa. Laitathan sitten joka päivä sen töihin. ☺️
      Ikävä
      110
      739
    Aihe