Heidän biologinen äitinsä on ruma. Siksi mies on lähtenyt kälppimään lasten kanssa. Lapsiraukat kantavat tätä ristiä ja ovat siksi niin hankalia lapsina ja teineinä. Heitä kiusataan kaikkialla: koulussa, myöhemmin työelämässä. Vielä vanhainkodissakin kiusataan. Siksi he ovat luonnehäiriöisiä itsemurhakandidaatteja. Biologisen paskan äitinsä vuoksi! Vain heidän uusi äitinsä kärsii tilanteesta enemmän, kuin lapset itse.
Uusperheiden lapset usein rumia: tässä syy
13
419
Vastaukset
- Lissuonääliö
BLAAAA blaaaa
- sadullevastine
Eihän se nyt touuuudellakaan mene noin kuten avaaja kuvittelee.
Biologinen äiti on kaunis ja viisas, siksi hän on jättänyt miehensä, kun on ollut niin paljon vientiäkin. Mies ottaa tämän vuoksi uuden muijan, joka on ruma kuin sika. Sellainen nainen pysyy varmasti rinnalla hamaan tappiin ja on kiitollinen, kun on mies, jonka kalsareita ja sukkia saa pestä.
Miehen lapset ovat tietenkin kauniita ja viisaita, kun ovat tulleet äitiinsä, mutta uusi muija saattaa porsia yhden pienen ruman possun, jota tietenkin pitää maailman kauniimpana kultahippusena. - Hupsis
Aloittajan tekstistä huokuu kateus lasten äitiä kohtaan jonka hän hyvin lapsellisen tapaan osoittaa ihmisen muuttumattomia ominaisuuksia arvostelemalla.
Ajatteleppas miten ne lapset on tehty. Mies on todistettavasti jotain tyydytystä tämän naisen kanssa saanut kun jälkikasvuakin on siunaantunut.
Vain huonolla itsetunnolla varustetut ihmiset haukkuvat toisia ihmisiä.
Sinusta aloittaja tulee mieleen ihminen jonka kasvot ovat vääristyneet ja ruman näköiset kun olet noin täynnä mustasukkaisuutta kateutta ja vihaa. Ei kovinkaan nätti kuva.
Ihmisen sisin heijastuu ulospäin mikroeleinä. Ne eleet muuttavat kasvojen ilmeitä vaikket sitä huomaakaan. Oletko varma ettet näytä kuvaamaltani ihmiseltä?- Lähdetäänsiitä
Ensinnäkin tuo aloittaja on mies ja pahasti sairas.
- Lissuonsairasmies
Se on lissu ,joka on alkoholisoitunut katkera mieleltään sairas vanha ihminen, ei hänellä ole ketään ,yksin juopottelee ja kirjoittaa katkerana tänne.
- Lähdetäänsiitä
Niin Lissuhan se, mutta Lissu on miehentapainen otus. Ei ehkä ihan oikea. :D
- Seontransu
Lähdetäänsiitä kirjoitti:
Niin Lissuhan se, mutta Lissu on miehentapainen otus. Ei ehkä ihan oikea. :D
Lissukka on juoppo transu.
- totuuus
Ap. Sinun sielusi on ruma, sillä kukaan järkipäinen ihminen ei sano lapsista tuollaisia asioita.
- Lissuonääliö
Lissulta on järki lähtenyt jo aikoja sitten hän on sairas päästään.
- Lähdetäänsiitä
Lasse se on, ei Lissu.
Voi hyvänen aika, että oli ruma vaimo, entäs jos olikin ruma mies, jonka ego ei kestänyt kaunista vaimoa?
- kaunisnainenmäoon
Jos ei olisi rumia, ei olisi kauniitakaan. Pitää olla verailukohde jotta voi sanoa onko kaunis tai ruma.
- En.ole.ruma
Mun isä lähti kälppimään ilman mua ja mun veljeä enkä oo ruma ja mua ei kiusattu koulusa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888