Olen 20v nainen Jyväskylästä. Jokunen viikko sitten näin oudon unen tai en tiedä oudon, mutta mulle ensimmäinen ja uusi. Oon ajatellu ehkä jotain pari vuotta että ehkä voisin joskus olla naisen kanssa lähemminkin. Olen tällä hetkellä miehen kanssa parisuhteessa mutta tuon unen jälkeen.. näin siis unta eräästä ystävästäni, noin 7-8 vuotta minua vanhempi uni oli ihan käsittämätön koin unessa ehkä parhaan kosketuksen ikinä.. huh
Tuon unen jälkeen en oo pystyny ajattelemaan mitään muuta kuin tätä asiaa haluaisin ihan hirveästi harrastaa seksiä naisen kanssa, koen todella isoa halua kauniita naisia kohtaan enkä tiiä mitä tässä nyt sitte tekis:D
Samoja fiiliksiä??? Pliis jutskailkaa
Outo fiilis
Kizzee9898
1
339
Vastaukset
- Haaveilijakosittenkin
Unet ovat minunkin pään saaneet pyörälle. Olen onnellisesti naimisissa, mutta seksin saralla hieman hiljaisempi kausi menossa. Itse koen olevani aktiivisempi osapuoli. Jatkuva torjutuksi tuleminen, saa oman mielenkiinnon loppumaan, enkä enää jaksa edes yrittää aloitetta tehdä.
Ja sitten nuo unet!! Näen unia eräästä ”ihastuksesta”, mietin onko tämä edes suotavaa olla ihastunut, kerran on onnellisesti suhteessa. No kaipa aina haaveilla saa, nämä haaveilut kuitenkin tunkee koko ajan mieleeni, ja välillä tunnen huonoa fiilistä siitä, että haaveilen..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005238012- 2332745
- 262611
- 1642009
- 1211891
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61685Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175