Olen 20v nainen Jyväskylästä. Jokunen viikko sitten näin oudon unen tai en tiedä oudon, mutta mulle ensimmäinen ja uusi. Oon ajatellu ehkä jotain pari vuotta että ehkä voisin joskus olla naisen kanssa lähemminkin. Olen tällä hetkellä miehen kanssa parisuhteessa mutta tuon unen jälkeen.. näin siis unta eräästä ystävästäni, noin 7-8 vuotta minua vanhempi uni oli ihan käsittämätön koin unessa ehkä parhaan kosketuksen ikinä.. huh
Tuon unen jälkeen en oo pystyny ajattelemaan mitään muuta kuin tätä asiaa haluaisin ihan hirveästi harrastaa seksiä naisen kanssa, koen todella isoa halua kauniita naisia kohtaan enkä tiiä mitä tässä nyt sitte tekis:D
Samoja fiiliksiä??? Pliis jutskailkaa
Outo fiilis
Kizzee9898
1
353
Vastaukset
- Haaveilijakosittenkin
Unet ovat minunkin pään saaneet pyörälle. Olen onnellisesti naimisissa, mutta seksin saralla hieman hiljaisempi kausi menossa. Itse koen olevani aktiivisempi osapuoli. Jatkuva torjutuksi tuleminen, saa oman mielenkiinnon loppumaan, enkä enää jaksa edes yrittää aloitetta tehdä.
Ja sitten nuo unet!! Näen unia eräästä ”ihastuksesta”, mietin onko tämä edes suotavaa olla ihastunut, kerran on onnellisesti suhteessa. No kaipa aina haaveilla saa, nämä haaveilut kuitenkin tunkee koko ajan mieleeni, ja välillä tunnen huonoa fiilistä siitä, että haaveilen..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840