Palsan Mäen 30 vuotis huutokauppa aloitus jakso

Tarkkajuttu

Eipä oo mitään uutta tullu ohjelmaan Sama kaava jatkuu muuta kuin että porukkaa on lisätty mukaan ,muuten on samaaa Tasapaksua vaikka on 100 ohjelmaa kuvattu moni on miettiä
sitä miks siihen otetaan yleisön joukosta ihmiset mukaan ja henkilökunta Alkaako ideat olla
vähissä vai mikä on Olen katsonut ohjelmaa näyttää koko touhu hurjan näköiseltä ihmiset
tulevat kahvipannun perässä huutokauppaan kilpaa huutaan kahvipannun kuka sen saa
huutettua maholisimman kovaan hintaan tähän astisesti kallein hinta on maksettu yli
3000 Euroa kupari kahvipannun hinta nimmarit Akin Helin ja Markun kohta varmaan
myös Erkkin tapa millä hankitaan tavaroita Myyjää sääliksi käy yrittää myydä tavaroita
pyytää kohtuu hintaa muttei saa niistä toivottua tulosta pari valjakko pyrkii polkemaan
hinnat alas ostamaan tavarat pilkka hintaan välillä näkyy myyjän kasvoista epä oleellinen
ilme rahan tarve olisi tulisi tarpeeseen heti käyttöön olen huomannut sen että tarjotaan
pyritään saamaan tavarat 50-180 välillä lähtee mukaan näkee kun on kuvattu tavaroita
pöydällä on arvo tavaraa myynissä myös tunteita tavaroita kohtaan myös haikea luopua
niistä kun ajatellaan toisen voitto ja myyjän tappio, toinen saa vähässä aikaa paljon rahaa
pilkka hintaan ostetuilla tavaroilla Homma alkaa nousta hattuun elämään toisten yläpuolella
näyttää mitä rahalla saa tekemällä maailman ympäri matkan Sitten palataan vielä huutokauppaan
alussa ilmoittaa tavarat myydään ilman pohja hintaa kumminkin lähtee liikkeelle 5.00 eurosta
onhan silloin olemassa pohja hinta pyritään hämään huutokauppa yleisö sitten on tullu että
kun huutokauppa loppuun menkää kioskin kautta ostaa loput tuotteet pois porukkaa ottaa
kahvia istuu pöytään Sieltä tulee meklari kesken kahvin juonnin porukkaa ulos ajamaan
siitä on tullut puhuu ettei mene enää huutokauppaan kokee tuleensa loukatuksi samoin
oli sattunut tapaus missä meklari Asiakaalle tullu viereen sanomaan kuule älä kyttää
näitä istuma paikkoja nämä ovat varattu hetken päästä ketään ei ollut tullut varatulle
paikalle käskenyt lähtee eikä ollut antanut istua siinnä vaan haki omia tuttuja ihmisiä
istumaan vapaaksi jääneille paikoille juttua kuulessa heti tuli mieleen että pissa on
noussut hattuun mutta aikansa kutakin yleensä ylimielisyys sille tulee seinä vastaan
jossain vaiheessa salissa istuu porukkaa Lehtiö kädessä kirjoittaa kaikki ylös salainen
verotarkkailia mikä on hyvä juttu saa pientä jämnitystä lisää !

2

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieltotulee

      Olihan sielä uutuuttakin, ekan kerran myytiin laitonta tavaraa, eli siis olutta. Olis pitäny olla nolla prossaa alkoholia, mutta kun tehtiin hiivalla tulee väkisinkin jokunen prossa.

    • jjjjjjjjjjjjjjjjjh

      Ihan mielenkiinnosta alkuperäiselle kirjoittajalle, miten olet päässyt peruskoulusta läpi? Vai oletko? Oikeinkirjoitustaitosi on liki olematon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe