Ajattelin hankkia Mokka X 4x4 diissel. Millaisia käytännön kokemuksia käyttäjillä ollut merkistä? Aikaisemmin ei Opelia minulla ole ollut.
Opel Mokka omistajien kokemukset kiinnostais
2
705
Vastaukset
- Vai-öpel
Taitavat olla niin pettyneitä Opel laatuun, että murjottavat ja noituvat itsekseen ja vannovat olevan ensimmäinen ja viimeinen Opel pihalansa. Osa on jo käynyt Tojo kauppian puheilla kyselemässä josko maksaisivat jotain vaihdossa . Ottanevatko vaihto halleihinsa nurkkiin kuleksimaan kuin pilkka hinnalla.
- ikävämaahantuoja
Olen todella pettynyt Mokka X neliveto automaattiin (uusi) . Polttoaineen kulutus erittäin suurta. Kaupunkiajo 10,3, maantieajo 8,3 ja keskikulutus 9,3 l / 100 km, Huoltoliikkeen mukaan liian suuri, maahantuojan mukaan ei, vertasivat uuteen verrokkiautoon ja pyyhkivät kätensä. Auto lähti välittömästi vaihtoon ja yli 30 vuoden Opel-ura loppui onneksi, koska nyt auto, minkä kulutus on ilmoitetulla tasolla. Mieti, jos olet ostamassa Mokkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851837- 431449
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871222- 671007
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!46995- 59971
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20930- 51890
- 35887
- 37809