Ketkä hallitsevat kajjaanissa katuja?
Koukussaroikkujat
5
456
Vastaukset
Et ainakaan sinä.
- FH16
Kyllä se koukkuauto on katujen kuningas..
- viufjaviuuuuhhh
Mullon pikkunen autonropponen, jolla pääsen haluamaani paikkaan tässä kylillä. En halua, enkä himoitse ökyautoa, eikä kyllä ole varaakaan siihen.
Nämä 'mulkun jatkeena' olevat turbot, joiden kuskina nuori julli, tai vanhemmanpuoleinen 'muka' cool- äijä, ovat kusipäisempiä autoilijoita tuolla liikenteessä.
Kiilaillaan kaistalla ilman vilkkua, ohi mennään 50-kympin rajoituksella...ja ohos...ollaan samoissa liikennevaloissa kuitenkin yhtäaikaa, mutta onhan se tietenkin mannaa egolle olla sen ropposen edessä! heh heh
Kruisaillaan ja ohitellaan sillä jalakunmutkeella, luullaan olevansa maanteiden kingejä.
Teistä ei voi muuta sanoa, kun te olette niitä kuolemiin johtaneiden onnettomuuksien tekijöitä! Ei ole minkäänlaista älliä tuolla maanteilla, ohitellaan ääliömäisesti, ajetaan ylinopeutta, vähätellään normaalirajoitusten mukaan ajavia. Kortti pois ja asennekurssille ensin ja sitten se mahdollinen ajokortti hallintaan! - Pässit-kaahaa
Voi jeesus sitä raivonmäärää, kun jäävät toiseksi mitäänsanomattomalle mutta yllättävän rivakalle kulkineelle.
Liiikennevaloissa jatkeet ryhmittyy aina oikealle puolelle, kun on niin ja niin hidas auto edessä.
Nöyryytyksen jälkeen on pakko päästä ohi, vaikka henki menisi. - Pikkuvikoja-82
Anteeksi, vasemmalle puolelle piti kirjoittaa mutta kun tuo värisokeus haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848