Hei! Tahtoisin tietää pari asiaa hamstereista.
Mulla on siis n. puolivuotias Syrkki naaras.
1. Onko haitallista, jos Syrkillä on vessa? Jos on mitä haitallista? Käytän wc-hiekkana Jr Farmin jyrsijöiden wc-hiekkaa.<br>
2. Minkä ikäisenä Syrkki on "aikuinen"? Eli milloin tuoreruokaa aletaan antamaan vain pari kertaa vko?
3. Mitä salaattia Syrkille saa antaa ja mitä ei?
4. Onko tomaatti haitallista Syrkille? Paljon sitä saisi antaa?
5. Mitä ruokaa Syrkille kanttii antaa, koska lähes kaikki mitä kaupassa myydään on jotenkin haitallisia?
6. Onko muita hyviä vinkkejä?
Olisin kiitollinen, jos joku asiansa osaava viitsisi vastata.
Lähteet ois kivoja tai sit vaan kokemuksesta.
Jos on jotain hyviä sivuja missä kerrotaan jotain noista ylläolevista kysymyksistä niin laittakaa ihmeessä.
Minulla ei ole aiemmin ollut hamsteria, mutta kolme marsua on.
Tiedän suht paljon Syrkeistä.
Hamsteri kysymyksiä
Hamsteriapua
2
497
Vastaukset
- kasvattaja
Kaikkiin löytyy vastaus hamsterit.net sivustolta ;) ja muitakin vastauksia, jos myöhemmin askarruttaa. Suomi24 on vähän huono paikka kysellä hoito-ohjeita, kun täällä näyttää pyörivän lähinnä 7-12v "hamsteriasiantuntijat" (ensimmäisen juuri ostaneet koska haluuun)
Hamsterit.nettiä ylläpitää monien eri lajien pitkän linjan kasvattajat, jotka tietävät mistä puhuvat. - Anonyymi
@hamsterit.net.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153