Nimittäin Keskipohjanmaalehden uudesta tabloid-versiosta?
Vähän oli kyllä outoa lukea...ihan kuin ei edes olisi enää sama lehti. :(
Saa nähdä tottuuko tuohon...
Hintakin on kyllä lehdellä aikamoisen kallis. Kokkolalehti on oikeastaan parempi kuin kepari, kun siinä on paljon enemmän paikallisia uutisia.
Kumpi on teidän suosikki?
Mitäs tykkäsitte?
103
1453
Vastaukset
- M.Oukka
Ei oikein osaa vastata kysymykseen kun minulle tulee vain Jallu ja Maaseudun tulevaisuus......niillä pärjää.
- talvisia_mietteitä
Parempaan suuntaan meni, ehdottomasti. Luettavuus parani, samoin ulkoasu sisällön asettelusta puhumattakaan:)
Ai sä tykkäsit..No tuo koko ei sinänsä ole haitta, mutta mulle tuli tunne, että luen jotain outoa ilmaislehteä..Kai tuohon tottuu ajan kuluessa.
- turhan_kallis_lehti
tinttu-liina kirjoitti:
Ai sä tykkäsit..No tuo koko ei sinänsä ole haitta, mutta mulle tuli tunne, että luen jotain outoa ilmaislehteä..Kai tuohon tottuu ajan kuluessa.
Laskun kun näet epäilykset ilmaislehdestä haihtuu.
turhan_kallis_lehti kirjoitti:
Laskun kun näet epäilykset ilmaislehdestä haihtuu.
No takuulla haihtuu. Hinta on kyllä noussut aika lailla. Joskus se raja tulee tilaajalle vastaan.
- huono_puoli
tinttu-liina kirjoitti:
No takuulla haihtuu. Hinta on kyllä noussut aika lailla. Joskus se raja tulee tilaajalle vastaan.
Hemmetisti oli eilisessä lehdessä mainoksia. Jutut hukkuivat tyystin niiden sekaan.
huono_puoli kirjoitti:
Hemmetisti oli eilisessä lehdessä mainoksia. Jutut hukkuivat tyystin niiden sekaan.
Nii ja jotenki sekavasti heitetty tutut jutut sinne tänne...
Sarjakuvat oli jotenki aika heikolla musteella painettu (tämän myös huomioin) :))- Tykkäsin
Plussaa Lassista ja Leevistä!
- Diolbat
Näytti paksummalta Kokkola lehdeltä, ei jatkoon...
- Luovutaan
Onhan tuota lehteä pienessä koossa mukavampi käsitellä, mutta kaikki jutut ovat vanhoja jo muualta luettuja . Paikallisuutisetkin puuttuvat, ne voi lukea muualta aikaisemmin.
Tulen luopumaan ko lehden tilauksesta kun nykyinen tilausjaksoni päättyy. Tilaatteko yleensä lehtiä? Noitahan piisaa joka lähtöön...
Itse en enää paljoo tilaile. Kerran hurahdin yhteen naistenlehteen, mutta se kyllä loppu lyhyeen, kun koko lehti oli melkeen täynnä mainoksia.
Alkaa jo telkkarinki mainoskatkot käymään hermoille :/- kokemuksesta_kirjoitan
Tilaisi, mutta muuttavat penteleet omin luvin määräaikaistilaukset kestoksi. Koskee aikauslehtiä kautta linjan. Joutuu kärppänä vahtia päivämääriä että muistaa perua ajoissa. Mikä on tehty kovin vaikeaksi. Kissain ja koirain kanssa saa etsiä puhelinnumeroja ja meiliosoitteita.
kokemuksesta_kirjoitan kirjoitti:
Tilaisi, mutta muuttavat penteleet omin luvin määräaikaistilaukset kestoksi. Koskee aikauslehtiä kautta linjan. Joutuu kärppänä vahtia päivämääriä että muistaa perua ajoissa. Mikä on tehty kovin vaikeaksi. Kissain ja koirain kanssa saa etsiä puhelinnumeroja ja meiliosoitteita.
Joo, ne muuttuu automaattisesti kestotilaukseksi, jos ei peruuta koko lehteä. Oon niin monet kerrat aikoinaan myös tuskaillut tuon peruutuksen kanssa. Useimpien lehtien kohdalla ei voi peruuttaa netissä sitä lehteä, ennen kuin sen määräaikainen jakso päättyy.
Kerran kun olin odotellu puhelimessa aikani ja oli koko ajan musiikki päällä, niin sanoa paukautin sille naiselle mitä ajattelin tuosta systeemistä :/
- No_jaa
Rikkonainen kokonaisuus. Hyvä puoli että lehden selaa nopsaan, mutta sytykkeenä toimii nykyinen entistä heikommin.
No pelkäksi selaamiseksi se kyllä meneekin. Tänäänkään ei kyllä löytynyt oikein lukemista. Viikonloppuisin niissä kylläkin on enempi juttuja. Olis se kiva, kun voisi tilata vain viikonloppulehdet.
tinttu-liina kirjoitti:
No pelkäksi selaamiseksi se kyllä meneekin. Tänäänkään ei kyllä löytynyt oikein lukemista. Viikonloppuisin niissä kylläkin on enempi juttuja. Olis se kiva, kun voisi tilata vain viikonloppulehdet.
Untuvikko tuumasi meitsille aamulla että vanhojen tansseista oli laitettu kuulemma kitsaasti kuvia.. :-(
butch-cassidy kirjoitti:
Untuvikko tuumasi meitsille aamulla että vanhojen tansseista oli laitettu kuulemma kitsaasti kuvia.. :-(
Aina siinä niukasti tai ei yhtään mielenkiintosimmista asioista. Mua aikoinaa pänni ku oli venetsialaisina mahtavia artisteja esiintymässä ja meno oli hurjaa, nii kepari ei kirjottanu siitä mitään. Pelkkää ympäripyöreetä sontaa vaan :[
Kiva muutes Butsi ku tulit ♡ Saat oikeen sydämmen sen kunniaks! :))tinttu-liina kirjoitti:
Aina siinä niukasti tai ei yhtään mielenkiintosimmista asioista. Mua aikoinaa pänni ku oli venetsialaisina mahtavia artisteja esiintymässä ja meno oli hurjaa, nii kepari ei kirjottanu siitä mitään. Pelkkää ympäripyöreetä sontaa vaan :[
Kiva muutes Butsi ku tulit ♡ Saat oikeen sydämmen sen kunniaks! :))No meitsikin antaa peukkua Tintu.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsikin antaa peukkua Tintu.. ;-)
Kiitos sinä ihana symppis :))
- VanhatParratEläkkeelle
Toimitus vaihtoon ja sitä kautta nuorekkaampi ote. Kokkola-lehtikin monipuolistui päätoimittajavaihdoksen myötä.
- Raati_
Jep, Outi KP:n päätomittajaksi...
- Tunkkainen_Kepari
Ikä ei ratkaise vaan sopivan nuorekas näkemys.
Nii...no joka tapauksessa ei olis tarvinnu noin radikaalisti muuttaa koko lehteä vaikka koko pieneni. Olis saanu jäädä jotain tuttuakin.
- Juostenkustua
Sellaista ilmaisjakelulehden makua ja sekavammaksi muuttui, mutta varmasti jalostuu paremmaksi ajan myötä.
Seuraakos tän palstan kävijät nyt noita talviolympialaisia?
Mä seuraan sillai sivusilmällä ja tulee kyllä iltapäivälehdistä luettua niitä juttuja :)artagnan kirjoitti:
Noi lähetykset tulee sillai hankaliin aikoihin et väliin kyl jää...
Mä en tajua miks noita kisoja pitää järjestää tommoseen maahan. Eihän siel taho ees yleisöäkään löytyä. Yöllä viel pitäis tuijottaa..
tinttu-liina kirjoitti:
Mä en tajua miks noita kisoja pitää järjestää tommoseen maahan. Eihän siel taho ees yleisöäkään löytyä. Yöllä viel pitäis tuijottaa..
No ei kyl pääse lainkaan fiiliksiin...
artagnan kirjoitti:
No ei kyl pääse lainkaan fiiliksiin...
No ei..Tänään oli kyllä mukava seurata naisten viestiä. :) Vaa eipä sieltä mitään tullu..
- Surkeaa
No odotin kyllä ihan innolla uutta tabloid-kokoista lehteä, mutta tähän asti uusi kepari on ollut pelkkä iso pettymys. Ohut, köykäinen lehti, lisäksi umpisurkea fontti...
Vaikuttaa joltain halvalta feikiltä verrattuna entiseen. Eniten kaihertaa lehden sisällön mitätön koko - huijattu olo jopa?
"Siis Iltalehti ja Iltasanomat kokolukka oli jotenkin se, mitä odotin, mutta sain karsitun Kokkola-lehden." Että näin jotakuinkin.
Jos ei laatu parane, niin en ole kiinnostunut tällaisesta minimi-lehdestä maximi hintaan...Samaa mieltä. Koko yleisilme lehdellä on vähän vastenmielinen.
Eipä tunnu siltä että keparia edes lukee. Ei ole enää mitään vanhaa muuta ku nimi.
Näköjään temppuilee taas sivun kellonajat.. :[
- Kiitti_nyt_riitti
Ei mitään kehuttavaa, sekava, vähän asiaa, suhteettoman isot kuvat. Tämänkin päivän lehti oli ohut kuin mikä kun otti sen välistä jonkun maaseutuliitteen. Minun "suhteeni" Kepariin loppuu tämän vuoden lopussa, ei ole enää sen arvoinen mitä se nyt maksaa.
No ei tosta Hesarii saa tekemälläkään. Duunis mä toisinaan tsiigailen Keparii ja pari jaksoo mä tilasin sitä muuttoni jälkeen. Ku toi Hesari tulee himaan nii ei sit oo oikein ees tarvetta muuhun...
Onko toi Hesari muuten tyyris lehti?
Ja kiva nähä sunki nikkiäs Artsi :))
Laitoin vähä niinku koemielessä jutun tänne, että tuleeko porukat viel kirjottamaan :}
Kummasti sitä aina ajattelee tätä porukkaa ♡
Mulla oli tuos parisen viikkoa nii pissa sukassa, etten ollu oikeen juttutuulella :(tinttu-liina kirjoitti:
Laitoin vähä niinku koemielessä jutun tänne, että tuleeko porukat viel kirjottamaan :}
Mulla oli tuos parisen viikkoa nii pissa sukassa, etten ollu oikeen juttutuulella :(Oisko se 430 eken tuntumis kestona? Mutsi ja faija laittaa sen lahjaks et mä vaan luen... Tota noin... Et sä sit funtsinu sukanvaihtoo? ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Mulla oli tuos parisen viikkoa nii pissa sukassa, etten ollu oikeen juttutuulella :(No kyl mäki kummasti ilahduin... ;)
artagnan kirjoitti:
Oisko se 430 eken tuntumis kestona? Mutsi ja faija laittaa sen lahjaks et mä vaan luen... Tota noin... Et sä sit funtsinu sukanvaihtoo? ;)
Oho..hintaa on tuollaki lehdellä, mut siinä on kyllä paksuutta.
Hieno lahja sun vanhemmilta :)
No tuosta sukanvaihdosta..niitä on menny monta..Se on kumma että ku murheita tulee, niin sitten niitä tulee yhtä soittoa..
Mun silmissä tuo tabloid on kyllä paljon parempi, se on nykyaikaa kuules Tinttu.:)
Ja mahtuupa kahvipöytään muitakin kuin lehden lukija, tää on tärkeä pointti...Oiii...:))) Tonttuki tuli illan iloksi :))) Tästä hyvästä säkin saat sydämmiä ♡♡♡♡ :)) Mä ihan tässä häkellyin ;)
300v ikäiseks sä oot kyllä todella nykyaikainen. Mä oisin aatellu, että sä luet uutiset koivunkaarnaan raapustettuna ;)tinttu-liina kirjoitti:
Oiii...:))) Tonttuki tuli illan iloksi :))) Tästä hyvästä säkin saat sydämmiä ♡♡♡♡ :)) Mä ihan tässä häkellyin ;)
300v ikäiseks sä oot kyllä todella nykyaikainen. Mä oisin aatellu, että sä luet uutiset koivunkaarnaan raapustettuna ;)Nii..tuosta koosta vielä..Tässä kyseisessä tapauksessa koolla ei ole väliä. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Nii..tuosta koosta vielä..Tässä kyseisessä tapauksessa koolla ei ole väliä. ;)
Nyt oon kyllä ihan pihalla...:(
Onko sillä koolla väliä vai ei? Kittie ja Ariel auttakaa mua kun en ymmärrä mitä tuo Tinttu höpisee?HerraToljanter kirjoitti:
Onko sillä koolla väliä vai ei? Kittie ja Ariel auttakaa mua kun en ymmärrä mitä tuo Tinttu höpisee?Herrajumala ku mä säikähdin! :(((
Tuosta ylhäältä klikkasin, nii siinähä tulee vaa osa vastauksesta esiin..Mun sydän jätti ainaki kymmenen lyöntiä väliin, ku mä ehin aatella että mun vastaus oli jotenki loukannu sua.. :{
Nii.. koolla ei ole väliä, jos kohde on oikeen kokonen.. ;))
Ettei muuta tulis mieleen, nii tarkotin että jos on kyseisessä tapauksessa pienet kätöset ;)))HerraToljanter kirjoitti:
Onko sillä koolla väliä vai ei? Kittie ja Ariel auttakaa mua kun en ymmärrä mitä tuo Tinttu höpisee?No tota... Kandee sit lämmittää koon mukaan ku Tinttiksel on noi sukatki pyykis... ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Herrajumala ku mä säikähdin! :(((
Tuosta ylhäältä klikkasin, nii siinähä tulee vaa osa vastauksesta esiin..Mun sydän jätti ainaki kymmenen lyöntiä väliin, ku mä ehin aatella että mun vastaus oli jotenki loukannu sua.. :{
Ettei muuta tulis mieleen, nii tarkotin että jos on kyseisessä tapauksessa pienet kätöset ;)))Sit on tosissaan myöski toi lämmittely niinku mä tos yllä sanon. Sä ku et kärryykään kylmiltään käynnistä... ;)
artagnan kirjoitti:
Sit on tosissaan myöski toi lämmittely niinku mä tos yllä sanon. Sä ku et kärryykään kylmiltään käynnistä... ;)
No hätäisemmät kyl lämmittää ;)) siis ne joilla on kiire määränpäähän ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Herrajumala ku mä säikähdin! :(((
Ettei muuta tulis mieleen, nii tarkotin että jos on kyseisessä tapauksessa pienet kätöset ;)))Nyt tuntuu jotenki kummalta toi mun tosi paha säikähdys :]
Ollaanpas sitä herkkiä.. siis itteäni tarkoitan :}tinttu-liina kirjoitti:
Nyt tuntuu jotenki kummalta toi mun tosi paha säikähdys :]
Ollaanpas sitä herkkiä.. siis itteäni tarkoitan :}Tota noin... Ku sydän jättää kymmenen lyöntii väliin et mitäs me sit siitä keksittäis? <3 ;)
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Ku sydän jättää kymmenen lyöntii väliin et mitäs me sit siitä keksittäis? <3 ;)
No sen ainaki, että tonttu meinas syyllistyä toisen ihmisen hengenlähtöön ;))
Tuosta olis saanu taas hyvät otsikot ;))) Ois keparillaki kirjotettavaa..tinttu-liina kirjoitti:
No sen ainaki, että tonttu meinas syyllistyä toisen ihmisen hengenlähtöön ;))
Tuosta olis saanu taas hyvät otsikot ;))) Ois keparillaki kirjotettavaa..No jos oli taka-ajatuksii tajun menon kaa? ;) Mä oon täs skidiiki kiusinut aamun ku penskalla on 7-vuotiaana tyttis kiikaris... :)
tinttu-liina kirjoitti:
No hätäisemmät kyl lämmittää ;)) siis ne joilla on kiire määränpäähän ;)))
Oho..meni vähä väärin..siis jotku hätäisimmät käynnistää konetta kylmiltään...ja autostahan oli EHKÄ kyse ;))
artagnan kirjoitti:
No jos oli taka-ajatuksii tajun menon kaa? ;) Mä oon täs skidiiki kiusinut aamun ku penskalla on 7-vuotiaana tyttis kiikaris... :)
Täh??? Kuka täs on puhunu tajunnanmenetyksistä?? :)))
Artsilla on jääny ystävänpäivän sydänlasit näköjää simmuihin ;)))HerraToljanter kirjoitti:
Onko sillä koolla väliä vai ei? Kittie ja Ariel auttakaa mua kun en ymmärrä mitä tuo Tinttu höpisee?No voihan hittolainen :-O Tytsi kyllä ilahtuu kunhan vaan huomaa kun aikoinaan oli palstalla kovastikin teikäläisen perään.. :-)
tinttu-liina kirjoitti:
Artsilla on jääny ystävänpäivän sydänlasit näköjää simmuihin ;)))Eikös hengenlähtö merkitse myöskin tajunnanmenetystä Lumikolaseni? ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Eikös hengenlähtö merkitse myöskin tajunnanmenetystä Lumikolaseni? ;-D
Ööh..Mä aloin täs miettii, että jos kupsahtaa ihan vaa naps, nii ei kai siinä ehi olla mitään tajunnanmenetystä ku sitä on simmut ristissä nii nopeesti :}
tinttu-liina kirjoitti:
Ööh..Mä aloin täs miettii, että jos kupsahtaa ihan vaa naps, nii ei kai siinä ehi olla mitään tajunnanmenetystä ku sitä on simmut ristissä nii nopeesti :}
Siis ettei ole tajuton ennen kupsahtamista ku se käy nii äkkiä :))
tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä siinä tajuttomana ensiksi ollaan suurella todennäköisyydellä. Meitsi joutuu varmistamaan tämän kylläkin Untuvikolta ettei tule väitettyä täyttä potaskaa.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Kyllä siinä tajuttomana ensiksi ollaan suurella todennäköisyydellä. Meitsi joutuu varmistamaan tämän kylläkin Untuvikolta ettei tule väitettyä täyttä potaskaa.. :-)
Nii mut jos tilttaa ihan suoraan..pumppu sanoo vaikkapa poks, nii ei siinä ehi tajuton olla.. älä väitä vastaan Butsi :]
tinttu-liina kirjoitti:
Nii mut jos tilttaa ihan suoraan..pumppu sanoo vaikkapa poks, nii ei siinä ehi tajuton olla.. älä väitä vastaan Butsi :]
Toi sydäri oli huono esimerkki. Siinä pian ehtiiki olla taju kankaalla..Jos mäjähtää 50 kerroksesta maahan, nii siinä ei ehi :[
Karmeita juttuja.. :}HerraToljanter kirjoitti:
Onko sillä koolla väliä vai ei? Kittie ja Ariel auttakaa mua kun en ymmärrä mitä tuo Tinttu höpisee?Hmmm, hieman isommasta saa paremman otteen ja paksumpi myös ilahduttaa enemmän, haha ;)) Eli koolla on luultavasti jotain väliä, mun rakas paavin höpsöläinen... ;))
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Hmmm, hieman isommasta saa paremman otteen ja paksumpi myös ilahduttaa enemmän, haha ;)) Eli koolla on luultavasti jotain väliä, mun rakas paavin höpsöläinen... ;))
Uupsista vain :)) Multa unohtui kiireessä lehdestä-sana isommasta-sanan perästä... ;))
Hmmm, hieman isommasta saa paremman otteen ja paksumpi myös ilahduttaa enemmän, haha ;)) Eli koolla on luultavasti jotain väliä, mun rakas paavin höpsöläinen... ;))
Tontun omastaa mielestä pieni on nykyaikaa.. :} Iso vie kuulemma liikaa tilaa ;))
- Paavisi
Tulepas kokeilemaan kaunokainen, sinä ihmeellinen neito varustustani lehden alla;)
tinttu-liina kirjoitti:
Artsilla on jääny ystävänpäivän sydänlasit näköjää simmuihin ;)))No mä oonki tällainen ikuinen romantikko... ;)
Meinaatsä muru rullalle kierrettyy sunnuntai-Hesarii? Niinku sitä mun 'kokoluokkaa'...? ;)
artagnan kirjoitti:
Meinaatsä muru rullalle kierrettyy sunnuntai-Hesarii? Niinku sitä mun 'kokoluokkaa'...? ;)
Pikaista korjausta tähän kun Artsi tarkoittaakin paksuudella Hesarilta saatua tilaajalahjaa elikkä kuuliskynää.. ;-D
Jos jollaki on pienuusongelmia, niin voin laittaa eteenpäin noita viestejä mitä saan yhteen sähköpostiin... :P Jos oisin mies, niin mulla olis jo aikamoinen tykki :)))
tinttu-liina kirjoitti:
Jos jollaki on pienuusongelmia, niin voin laittaa eteenpäin noita viestejä mitä saan yhteen sähköpostiin... :P Jos oisin mies, niin mulla olis jo aikamoinen tykki :)))
Tulipa tästä mieleen kysästä...tai ottaa esiin tämmönen asia, että kokeeko miehet ollenkaan ulkonäköaineita ym. ? Esimerkiks pituudesta, painosta, lihaksista, pelikoneen koosta? Tuntuu että naisilta vaaditaan vaikka mitä, mut harvemmin miehiltä, vai oonko väärässä?
Joskus on tullu kyl luettua juttuja missä jotku miehet ottaa paineita... mut onko se mitenkää yleistä?tinttu-liina kirjoitti:
Tulipa tästä mieleen kysästä...tai ottaa esiin tämmönen asia, että kokeeko miehet ollenkaan ulkonäköaineita ym. ? Esimerkiks pituudesta, painosta, lihaksista, pelikoneen koosta? Tuntuu että naisilta vaaditaan vaikka mitä, mut harvemmin miehiltä, vai oonko väärässä?
Joskus on tullu kyl luettua juttuja missä jotku miehet ottaa paineita... mut onko se mitenkää yleistä?No toiki on vaan sillai et jos kaveriporukka treenaa nii kyl se tuo tietyt paineet... ;)
butch-cassidy kirjoitti:
Pikaista korjausta tähän kun Artsi tarkoittaakin paksuudella Hesarilta saatua tilaajalahjaa elikkä kuuliskynää.. ;-D
Nii tätä mä... ;)
https://goo.gl/images/q8YRHFartagnan kirjoitti:
No toiki on vaan sillai et jos kaveriporukka treenaa nii kyl se tuo tietyt paineet... ;)
Huvittaa ku olin kirjoittanu ulkonäköaineita :)))
Nii.. ei varmaan halua olla ainoa tikkukäsi/ruipelo :))
Onhan toi että käy vaikkapa salilla, niin ihan hyvä siinäkin, että saa voimaa käsiin ym..
Jaksaa tulevan vaimonki käskystä sit siirtää huonekaluja nurkasta toiseen ;)Mites Kittie ei ole tu llu sanomaan omaa painavaa sanaansa näihin mielenkiintosiin keskusteluihin..? :)))
tinttu-liina kirjoitti:
Huvittaa ku olin kirjoittanu ulkonäköaineita :)))
Nii.. ei varmaan halua olla ainoa tikkukäsi/ruipelo :))
Onhan toi että käy vaikkapa salilla, niin ihan hyvä siinäkin, että saa voimaa käsiin ym..
Jaksaa tulevan vaimonki käskystä sit siirtää huonekaluja nurkasta toiseen ;)Tai sit vaan sitä vaimoo... ;)
artagnan kirjoitti:
Tai sit vaan sitä vaimoo... ;)
Ja senhän tietää mihin sä sen kantaisit... :))))
Mihinkä se tonttu ny katos.. :)) Ei kannata ujostella vaikka kannatitkin enempi sitä pientä...siis sitä lehteä ;))
Maasta se pieniki ponnistaa ;)))tinttu-liina kirjoitti:
Mihinkä se tonttu ny katos.. :)) Ei kannata ujostella vaikka kannatitkin enempi sitä pientä...siis sitä lehteä ;))
Maasta se pieniki ponnistaa ;)))Kaikki isommat lehdet ovat pienentyneet. Parin kymmenen vuoden kuluttua kaikki lehtykäiset ovat tuota pienempää kokoa ja silloin vanhukset näyttävät kuvista lapsilleen että tällaisia lakanoita me selattiin kauan sitten. Lapset ovat takuulla ihmeissään...
HerraToljanter kirjoitti:
Kaikki isommat lehdet ovat pienentyneet. Parin kymmenen vuoden kuluttua kaikki lehtykäiset ovat tuota pienempää kokoa ja silloin vanhukset näyttävät kuvista lapsilleen että tällaisia lakanoita me selattiin kauan sitten. Lapset ovat takuulla ihmeissään...
No noinhan se menee..Mä täs mietin, että tuleekohan koskaan sitä aikaa ettei paperilehteä edes ole..Kaikki asiat ku siirtyy vaan nettiin.
Maailma muuttuu koko ajan. Kyllä sitä on saanu ihmetellä itsekki, ku on vanhemmilta ihmisiltä kuullu tarinoita miten ennen on eletty ja toimittu.tinttu-liina kirjoitti:
No noinhan se menee..Mä täs mietin, että tuleekohan koskaan sitä aikaa ettei paperilehteä edes ole..Kaikki asiat ku siirtyy vaan nettiin.
Maailma muuttuu koko ajan. Kyllä sitä on saanu ihmetellä itsekki, ku on vanhemmilta ihmisiltä kuullu tarinoita miten ennen on eletty ja toimittu.Tuo tontun vastaus sai mut aattelemaan sitä miten tää nykyaikana eläminen on niin helppoa, että sitä voidaanki rutista välillä joutavista asioista..Aatelkaas ku ennen ei ollu sisävessoja, ei puhelimia eikä ollu tiski//pyykkikoneita.. :]
- Kiitti_nyt_riitti
Lauantain lehti, ensimmäinen sivu ja koko sivun kerrostalon kuva, urheilusivut, suuria koko sivun kuvia. En halua maksaa kuvalehdestä, vaihtakaa Kepari samanlaiseksi kuin Kokkola-lehti. Miksi nyt pitää olla kaksi lehteä, tiedän kyllä, sisimmäinen lehti painetaan jo päivällä ja toinen vasta illalla, jotta siihen voi laittaa viime hetken uutiset.
Muutosta odotan tai tilaus kyllä katkeaa kun nykyinen maksettu jakso päättyy.Eilisessä lehdessä oli mielenkiintoinen juttu Kaarlelan kirkon kellarissa olevasta mustasta laatikosta. Sitä luin niin mielenkiinnolla, etten huomannu että oli hiustupsu kahvikupissa :}
Saas nähä tuleeko yleensä ihmisiltä paljon peruutuksia lehden tilauksissa.
No mulla on nyt semmonen mieli, että loppujen lopuksi on pieniä murheita yks lehti..pieni asia täs maailmankaikkeudessa, ku jos oikeen aattelee, niin monet muut asiat on paljon tärkeämpiä...ainaki mulle just nyt.
Oli Iltiksessä mielenkiintoinen juttu naisten jääkiekkojoukkueen touhuista..siis miten naisilla menee isossa porukassa.
Kommentteja ku luki, niin ei voi kuin olla samaa mieltä, että kyllä miesten kanssa on kaikki helpompaa. Vaikka miehet on välillä semmosia tolloja, niin heidän kanssa tulee paremmin juttuun :)
Miesvaltasessa työpaikassa ollessani, niin aikamoinen kaksmielinen läppä siel lensi, mut minähä en semmosista järkyty. Ei muuta ku omat jutut mukaan ja hauskaa oli :))No tuon meikä allekirjoittaa kyllä tyystin. Jätkäporukalla säilyy hyvä yhteishenki yleensä tilanteesta riippumatta. Samaa kun yrittää pimatsujen kanssa niin on kuin villikissoja olisi tungettu liian pieneen tilaan. Kuka on sanonut kenestä joskus mitäkin ja miten jonkun kommentti voidaan tulkita mahdollisimman monimutkaisesti ja väärin ymmärtäen. Eri ikäiset naiset näyttävät tulevan kuitenkin paremmin juttuun keskenään..
Olis kiva ķyllä tietää, että mistä ihmeestä se oikeen johtuukaan, että naiset on enempi sellasia että kyräilevät toisia ja juoruavat selän takana ym..
Joskus tuli semmosia tilanteita itelleni, että kun meni vaikkapa uuteen työpaikkaan, niin siellä saattoi olla joku naispuolinen joka ei suostunut ollenkaan tutustumaan. Edes hei-sanaa ei aamuisin tullut.
Outoa käytöstä ku ajattelee ettei edes vielä tunne toista..tinttu-liina kirjoitti:
Olis kiva ķyllä tietää, että mistä ihmeestä se oikeen johtuukaan, että naiset on enempi sellasia että kyräilevät toisia ja juoruavat selän takana ym..
Joskus tuli semmosia tilanteita itelleni, että kun meni vaikkapa uuteen työpaikkaan, niin siellä saattoi olla joku naispuolinen joka ei suostunut ollenkaan tutustumaan. Edes hei-sanaa ei aamuisin tullut.
Outoa käytöstä ku ajattelee ettei edes vielä tunne toista..Olisko se sit toi kateellisuus? Mä oon tottunut olemaan konfliktein keskiös ku on kolme systerii ja mä sit ainoo järkevä seas... ;)
artagnan kirjoitti:
Olisko se sit toi kateellisuus? Mä oon tottunut olemaan konfliktein keskiös ku on kolme systerii ja mä sit ainoo järkevä seas... ;)
Voi se ollakki...Mut sit tollasissa tapauksissa missä ei ees tunneta toista, niin käytös on jo valmiiksi jostain syystä tympeätä...
Esiintyköhän miehillä mitenkää tollasta kateellisuutta toista miestä kohtaan? Onko ne enempi sit semmosta, että ollaan vaikkapa toisen autosta, vaimosta, tuloista tai muusta semmosesta vihreinä..
No on se kyllä ollu onnenlaukaus, ku teillä on ollut yks niin viisas mies ku sä ;))tinttu-liina kirjoitti:
Voi se ollakki...Mut sit tollasissa tapauksissa missä ei ees tunneta toista, niin käytös on jo valmiiksi jostain syystä tympeätä...
Esiintyköhän miehillä mitenkää tollasta kateellisuutta toista miestä kohtaan? Onko ne enempi sit semmosta, että ollaan vaikkapa toisen autosta, vaimosta, tuloista tai muusta semmosesta vihreinä..
No on se kyllä ollu onnenlaukaus, ku teillä on ollut yks niin viisas mies ku sä ;))No kyl sällitki osaa olla kateellisii. Sanotaas esim. et kelle kiinnostuksen kohde osoittaa huomioo. Mä oon siinä kyl pro...
tinttu-liina kirjoitti:
Niin kummassa oot pro..siinä joka saa huomiota vai tuossa kateellisuudessa? :)
No tuos jälkimmäises... ;)
Kyl toi tänäänki oli vaan hiton ohut mut kuvat hemmetin isoi vaatimattomaan lehteen. Tota mä en myöskään hiffaa et noi vanhain tanssein kuvat oli sit kokoo postimerkki mitä gimmat duunissaki valitti. Onks toiki vaan et ku toimitus ukkoutuu nii menee tatsi?
Vaikee sanoa.. Voihan se olla, että oletetaan silleen ettei nuoret ehkä ole se suurin lukijakunta.
Mua alkoi se tänään vähän sapettaa tuos lehessä, että siinä on hyvin vähän paikallisia asioita. Onhan meilä toi Kokkolalehti, mut toivois että ku tustaki lehdestä maksaa, niin voitais kirjoittaa vähän enempi.- Sun_flower
Samaa mieltä, penkkarijuttu oli myös hutaisemalla tehty:(
- Sun_flower
Millaiset puvut teillä tytöillä oli vanhojen tansseissa? Minulla oli vaaleansinisestä satiinista itse tehty puku. Kivat muistot jäi tuosta päivästä:)
Sun_flower kirjoitti:
Millaiset puvut teillä tytöillä oli vanhojen tansseissa? Minulla oli vaaleansinisestä satiinista itse tehty puku. Kivat muistot jäi tuosta päivästä:)
No mä en ole lukiota käyny, mut oon pari kertaa ollu kattelemassa niissä tansseissa. Kyllä oli nii ihania pukuja tytöillä ja nuoret miehet nii komeita puvuissaan :)
Untuvikolla oli muutama vuosi sitten vaaleankeltainen olkaimeton pitsiunelma päällään. Hitto soikoon meitsi kuolaa vieläkin sen näyn perään.. :-)-:
- Kiitti_nyt_riitti
Olen kyllä valmis allekirjoittamaan sen veteliläisen isännän taannoisen toteamuksen keparista. "Maailman ainoa urheilulehti joka julkaisee kirkollisia uutisia".
Paikalliset uutiset rajoittuvat kohta niihin kirkollisiin uutisiin ja muuten lehden täyttää urheilijoiden kuvat joita me olemme pitkin päivää tv:n monelta kanavalta katsoneet. Nyt paikallisuutta lisää ja kuvat samaan kokoon kuin lehti on muutenkin tai tilaajat vähenee muidenkin kuin minun osalta.Joo..ja kun täällä sattuu ja tapahtuu jotain, niin lehti vois kirjottaa niistä. Nyt ne jutut otetaan kopioituna ja usein reippaasti myöhässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812