Sainkin nyt tietää nimesi

odotansitähetkeä

...K-nainen

Mutta parempi silti näytellä etten tiedä, jos ollaan joskus tekemisissä. Sitten voin sitä sinulta kysyä, jos sinulle sopii. :)

14

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koo-lta

Hän tietää minun nimeä ja minä hänen! Eli ei ollut minulle.

• hiih

niipä

• jostiedätsen

Ainakin välität.

• Miks kiysyt kun kerran tiedät jo ;). No kerro se.

• totatota

oletko yksi kevytkenkäinen nainen?toi oli vitsi

• Kenelle tuo paskan nakkaaminen on??? Ei kosketa minua, enkä pidät tuommosista edes vitsinä, olipa ne kenelle tahansa!

• totatota

ok,ok se loi vähän liikaa.

• nomiksi

me oltaisiin joskus tekemisissä. Taasko tämä uhkailu alkaa. Pitää kohta alkaa kulkea käsiase mukana. Jättäkää mut rauhaan.

• hämmästynytjooh

Eikös se kuljekaan turuilla ja toreilla pelkkänä K-naisena?? Mihin tämä maailma onkaan menossa...

• Tuomenkukka

Eikös täälä ole yksityisyys kunnia asia

• Tuomenkukka

Onkohan täälä ollenkaan ns. hyvä tapaisia ihmisiä miksi pitää aina jotain mollata ei täälä elämässä kukaan kulje vahingoittumatta

• Knainen

Minäkin tiedän nimeni ja tiedän minen muunkin. Olen somessa ollut nimelläni ja täällä kirjoitellut omalla etunimelläni.

Olen vilahtanut telkkarissa ja nimeni on mainittu ja muutamia kertoja paikallislehdissäkin. Mm. Haastateltu ja mainintoja valmistumisista opinnoistani sekä ristiäisissä saamani nimeni oli kastetuissa kasarin kesäkuisena päivänä

Nimeni näkyy myös nimikylteissä joissakin työpaikoissa rintaneulassani.

Olen myös ollut oppilaitoksien opintoesitteissä ammattini vaatetuksissa esittelemässä opiskelualaani

• knainen_

Mistä sait tietää? Sukunimenkö?

• tajusitteko

K-nainen siis olen ja sain tietää miehen nimen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut = far-right Finns Party?

Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M
      Maailman menoa
      21
      5335
    2. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      156
      4638
    3. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      97
      3625
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      42
      3129
    5. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2463
    6. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      246
      1827
    7. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      30
      1525
    8. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      277
      1476
    9. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      182
      1344
    10. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      79
      1305
    Aihe