...K-nainen
Mutta parempi silti näytellä etten tiedä, jos ollaan joskus tekemisissä. Sitten voin sitä sinulta kysyä, jos sinulle sopii. :)
Sainkin nyt tietää nimesi
14
455
Vastaukset
- Koo-lta
Hän tietää minun nimeä ja minä hänen! Eli ei ollut minulle.
- hiih
niipä
- jostiedätsen
Ainakin välität.
Miks kiysyt kun kerran tiedät jo ;). No kerro se.
- totatota
oletko yksi kevytkenkäinen nainen?toi oli vitsi
Kenelle tuo paskan nakkaaminen on??? Ei kosketa minua, enkä pidät tuommosista edes vitsinä, olipa ne kenelle tahansa!
- totatota
ok,ok se loi vähän liikaa.
- nomiksi
me oltaisiin joskus tekemisissä. Taasko tämä uhkailu alkaa. Pitää kohta alkaa kulkea käsiase mukana. Jättäkää mut rauhaan.
- hämmästynytjooh
Eikös se kuljekaan turuilla ja toreilla pelkkänä K-naisena?? Mihin tämä maailma onkaan menossa...
- Tuomenkukka
Eikös täälä ole yksityisyys kunnia asia
- Tuomenkukka
Onkohan täälä ollenkaan ns. hyvä tapaisia ihmisiä miksi pitää aina jotain mollata ei täälä elämässä kukaan kulje vahingoittumatta
- Knainen
Minäkin tiedän nimeni ja tiedän minen muunkin. Olen somessa ollut nimelläni ja täällä kirjoitellut omalla etunimelläni.
Olen vilahtanut telkkarissa ja nimeni on mainittu ja muutamia kertoja paikallislehdissäkin. Mm. Haastateltu ja mainintoja valmistumisista opinnoistani sekä ristiäisissä saamani nimeni oli kastetuissa kasarin kesäkuisena päivänä
Nimeni näkyy myös nimikylteissä joissakin työpaikoissa rintaneulassani.
Olen myös ollut oppilaitoksien opintoesitteissä ammattini vaatetuksissa esittelemässä opiskelualaani - knainen_
Mistä sait tietää? Sukunimenkö?
- tajusitteko
K-nainen siis olen ja sain tietää miehen nimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599