...K-nainen
Mutta parempi silti näytellä etten tiedä, jos ollaan joskus tekemisissä. Sitten voin sitä sinulta kysyä, jos sinulle sopii. :)
Sainkin nyt tietää nimesi
14
414
Vastaukset
- Koo-lta
Hän tietää minun nimeä ja minä hänen! Eli ei ollut minulle.
- hiih
niipä
- jostiedätsen
Ainakin välität.
Miks kiysyt kun kerran tiedät jo ;). No kerro se.
- totatota
oletko yksi kevytkenkäinen nainen?toi oli vitsi
Kenelle tuo paskan nakkaaminen on??? Ei kosketa minua, enkä pidät tuommosista edes vitsinä, olipa ne kenelle tahansa!
- totatota
ok,ok se loi vähän liikaa.
- nomiksi
me oltaisiin joskus tekemisissä. Taasko tämä uhkailu alkaa. Pitää kohta alkaa kulkea käsiase mukana. Jättäkää mut rauhaan.
- hämmästynytjooh
Eikös se kuljekaan turuilla ja toreilla pelkkänä K-naisena?? Mihin tämä maailma onkaan menossa...
- Tuomenkukka
Eikös täälä ole yksityisyys kunnia asia
- Tuomenkukka
Onkohan täälä ollenkaan ns. hyvä tapaisia ihmisiä miksi pitää aina jotain mollata ei täälä elämässä kukaan kulje vahingoittumatta
- Knainen
Minäkin tiedän nimeni ja tiedän minen muunkin. Olen somessa ollut nimelläni ja täällä kirjoitellut omalla etunimelläni.
Olen vilahtanut telkkarissa ja nimeni on mainittu ja muutamia kertoja paikallislehdissäkin. Mm. Haastateltu ja mainintoja valmistumisista opinnoistani sekä ristiäisissä saamani nimeni oli kastetuissa kasarin kesäkuisena päivänä
Nimeni näkyy myös nimikylteissä joissakin työpaikoissa rintaneulassani.
Olen myös ollut oppilaitoksien opintoesitteissä ammattini vaatetuksissa esittelemässä opiskelualaani - knainen_
Mistä sait tietää? Sukunimenkö?
- tajusitteko
K-nainen siis olen ja sain tietää miehen nimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185