(pojille) Kuinka saada parempi "pullotus"?

Biboiii

Eli oon 15v poika ja haluisin tietää kuinka saa paremman "pullotuksen" eli alapään näyttämään isommalta. Asiallisia kommentteja, kiitos :D

21

2818

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • czxv

      WC-paperhylsy boksereihin ja löysät adidaat päälle niin näyttää isolta. Voi laittaa myös tennispallon housuihin

    • miksmiksmiks

      Miksi?, Siksi kai että sinulla on niin pieni.

    • HKnSininen

      Minä laitoin nuorena kouluun mennessä HK:n sinisen lenkin ilmastointiteipillä kiinni yläreiteeni. Kun yllä oli tiukat verkkarit niin näytti siltä että on valtava kalu. Sitten kun tulin koulusta kotiin, söin aina sen makkaran sinappiin kastaen. Seuraavana aamuna sama juttu taas uudella makkaralla.
      Tätä kesti melkein vuoden kunnes kerran yks kundi veti liikuntatunnilla mun verkkarit yllättäen alas niin paljastui totuus kalusta ja oli siinä opettajakin ihmeissään!

    • 18vhockeyguy

      Moro! Ite just sun ikäsenä aloin pitää esaria kokoajan taakse vedettynä, paransi just pullotusta ja muijat kyl katto paljo etumusta:D kestää tottuu sellane viikko

      • Biboiii

        Boxereiden kanssa vai ilman?


      • 18vhockeyguy

        No ite käytän vähä vaihtelevasti, kannattaa kokeilla et kumpi on sulle parempi ja mä alotin boksereilla ja sit ku olin tottunu ni sit oli ihan kommandona välil ja nykyää useemmi


      • skaterdude
        18vhockeyguy kirjoitti:

        No ite käytän vähä vaihtelevasti, kannattaa kokeilla et kumpi on sulle parempi ja mä alotin boksereilla ja sit ku olin tottunu ni sit oli ihan kommandona välil ja nykyää useemmi

        Mitä housuja käytät kommandona ja varsinkin jos on terska paljaana? Ite oon koittanu farkuissa terska paljaana mut aika nopeesti joutu kääntää esinahan eteen terskan suojaks. Kommandona kyl käytän farkkuja tosin nyt kun on pakkasta niin lasketteluhousut, toki kommandona nekin.


      • Pullotusss

        Itellä ollu kans esari takana niin terska on kyllä siitä hieman ”turvonnut”. Eli paremmin pullottaa. Käytän myös calvin klein boksereita, niissä on hyvin muotoiltu kuppi vehkeille. Kannattaa kokeilla! Ei tarvitse mitää täytettä tunkee housuihin.


    • Paketti_koossa

      Itse käytän paketin koossa pitämiseen Perfect fit Armour Up Standard-kokoista tukea. Sitä saa esim. Amazonista mustana ja värittömänä. Musta väri varmaan on pidemmässä käytössä siistimpi. Tähän kun yhdistää Andrew Christianin Show it - sarjan alushousut, niin paketti on edustava.

      • oottehuijareita

        Onhan huonolla itsetunnolla varustettuja pienimunaisia poikia kun pitää housuihin tunkea ties mitä. Itellänikin aika pieni mut en tarvi ylimääräsiä pullotuksia. Sitäpaitti sehän on huijausta.


      • Jaahasssss

        No kyllä ne naisetkin meikkaa


    • skaterdude

      Jätä alkkarit veke niin saattaa jonkunverran helpommin erottua!

    • Biboiii

      Muita? :D

    • Biboiii

      Esinahan takana pitäminen oli hyvä idea, onko vielä muita ehdotuksia?

    • pimut.tykkää

      Rockmuusikot tunkevat huhujen mukaan sukkia farkkujensa sisään.

    • Kasvattamalla itsetunto?

    • kokeiletätä

      Laita vaikka boxereiden reuna kullin ja kassien ’alle’ niin paketti on vähän pystymmässä asennossa, näkyy hyvin ;)

    • Äidinpoika

      En suosittele tekemään samaa kuin minä tein. Eli banaani teipillä kiinni pilini vierelle ja sitten kouluun.
      Äitini tuli hakemaan mut koulusta kesken koulu päivää ja vei mut lekurille. Se sanoi että on parempi mulle kun en tietänyt sitä etukäteen. Ja se oli urologi mille me mentiin, Äiti mulla on kusi hätä minä yritin sille, oikein hyvä kun sun pitääkin kusta siellä lekurin luona se sanoi vain mulle. eli pansku oli ja pysyi sillä. Sitten lekurin luokse ja äitini rupesi riisumaan minua. Mitäs helvettiä sinä olet tänne laittanut. ja lekurilla sekä terkkarilla oli hauskaa mutta ei mulla eikä äidilläni. No koti matkalla me käytiin äitini kanssa metsikössä, Joku sai selkäänsä eikä se ollut äitini. Ja tosi pitkään oli mulla tarkistus ennen kuin pääsin ovesta pihalle meillä.

    • Haaveissaelävä

      Olen niitä minäkin kokeillut mutta yhtä tyhjä kanssa ja olen antanu vain periksi, Ne likan ovat vain kiinostuneita pojista joilla on jotain heille tarjota, Se on vain kylmä totuus.

    • Runkkupoika

      Olen kokeilut monta kertaa ja erittäin noloa lopuksi kuiteskin. Eli olen normaalisti enkä koita sillä niitä
      hurmata. Vain sillä mikä on meillä pojilla koipien välissä on OK olen sen huomannut.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe