Oon katellu nyt kaiutin elementtejä että voisin rakentaa oman matkakaiuttimen, ja löysin 6 1/2" Midi woofferit, 65Hz - 3600Hz ja 100W per kaiutin ja meinasin kaks niitä ostaa. Ajattelin siihen ostaa Ebaysta tai jostain vahvarilevyn, missä on 2*100W lähdöt ja sitten tehdä ite kotelon. Mutta kysymys kuuluukin: mistä saan tarpeeks tehoja että voi soittaa kauan esimerkiksi ulkona ilman verkkovirtaa. Kattelin 18650 litium ioni akkuja, joissa 3,7V ja 9800mAh. laskeskelin vähän ja katoin et jos laitan näitä kyseisiä 6 rinnan ni saisin tarpeeks virtaa 6,5 tunnin soittamiseen täysiä. Onko tämä sitten kuinka hyvä idea, vai pitäisikö minun ostaa joku muu akku tähän tilalle? Ja jos tämä on hyvä, miten sen toteutus onnistuu. Esimerkiksi 6 akkua yhteen ja siitä microusb kotelon taakse jolla voi öisin ladata tai jotain? Vahvistinlevy on 24VDC ja siinä on äänenvoimakkuuden säätö potikka, aux ja bluetooth lähtö. Nopeesti apua :)
Matkakaiuttimen rakentaminen itse.
ÖveriMatkakaiutin
1
333
Vastaukset
- Kannattaako.rakentaa
Kannattaako rakentaa itse koska matkakauttimia saa kaupastakin kohtuulliseen hintaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047