Minä tässä taas ajattelin, että on ollut . . .

Minä ajattelin, että on taas ollut ihan hyvä päivä on saanut paljon
tehtyä. Sitten ajattelin, että niin onko jumala koskaan jättänyt minua
ruokkimatta tai jättänyt vaikeuksiin. Minä vastasin, että ei aina minulle
on löytynyt hyvä ja siitä saa kiittää jumalaa. Sitten minä ajattelin, että ainut
huono asia on tämä Pask* talvi ja kylmä ilma. Sitten sain kuin sanoman, että
uudet sukupolvet saavat nauttia lämpimämmästä ilmasta tämän ilmasto muutoksen
vuoksi ja ainahan Te pojat voitte lähteä Pattayalle.

Nytkin minä ajattelin kohtalontovereitani siellä Thaimaan ja Pattayan lämmössä, että
niillä on hyvä. Vaikka minä itse joudun vielä täällä jonkin aikaa olemaan. Mutta minä
olen iloinen näitten veikkojen puolesta ja saanhan minä taas jossain vaiheessa myös
taas nauttia ihanasta lämmöstä ja kivoista hymyilevistä ihmisistä ja herkistä ja
lämpösistä katseista.

Ei saa poijat olla passiivisia, pitää ajatella asioita aina positiivisesti ja jakaa positiivista
elämää ja rakkautta myös. Taas jos ajatellaan, että jos sinä et ole positiivinen ja
rakastava ihminen, niin miksi sinä menisit tai jumala yleensä päästäisi sinut näiden
toisten ihmisten luokse viemään pahuutta ? Rakastakaa toki ja jakakaa rakkautta
ja ajatelkaa positiivisesti. Pattayalla on rannalla sellainen iso LOVE PATTAYA.

4

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pattayanpoika

Herkkä kirjoitus Tapsalta.

• Kun yksinäinen poikamies menee Pattayalle ja jos on ollut sellainen Perkele*
      aksentilla suhde ja suomalainen vaimo on istunut siinä sohvalla piereskelemässä.

Jos niin kuin on jäänyt sellainen paha tapa, että piereskelee, niin on hyvä ryhtyä
      tekemään sille jotain. Sitä voi itselleen sanoa päässään, että haista paska aina kun
      se pieru tulee ja sillä lailla koittaa päästä siitä sitten eroon. Mutta jos tapa on
      kovin kiintynyt, niin sitten sanoo sen jopa yksin puheluna ääneen, niin sillä voi
      olla vielä tehokkaampi vaikutus päästä eroon huonosta tavasta.

Tämä on ihan oikeasti monelle sellainen tilanne, kun on tottunut elämään yksin tai
      sellaisen suomi naisen kanssa siinä perkel* aksentissa, niin siinä on sitten toisen
      lainen tilanne. No pojat, ei muuta kuin pierun pidätys harjoituksia. Hajuton suhde
      Thai prinsessan kanssa kestää pitempään.

• 2010vuodesta

Tarkoittaako se sitä että jos tulee virtuoosiksi, eli pro-pierun pidättäjäksi, niin ei tarvitse nääs taas niin usein vakiintua ja vuokrakin on edullisempi pidemmän päälle?

• NumBall35

Meillä Huassa on takaa takuu päällä Leidareissa

Kun Junttila iskee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      175
      17445
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      46
      10027
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      54
      5897
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3200
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      17
      2895
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2812
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      56
      2682
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2608
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      138
      1880
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      42
      1866
    Aihe