Saakos Lieksan kunnan palstalla

ihanmuutenkysyn

kysyä, että kuinkas on kaupunginvaltuuston kokoukset sujuneet tulkkauksen suhteen, jota eräs vasemmistoliiton edustaja tarvitsee siellä?

Palkonkos se tulkkaus mahtaa kustantaa?

23

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gallisda.on

      Taisi olla 70.000 vuosi jos en väärin muista lukeneeni lehdestä! Korjatkaa jos joku muistaa paremmin!

      • eiJessusSentään

        Ihan tosi??? Ja kunta maksaa!!!!


      • piikkiauki
        eiJessusSentään kirjoitti:

        Ihan tosi??? Ja kunta maksaa!!!!

        Lunta maksaa luojalle kiitos!!! Asiat voisi olla hullumminkin, että me suomalaiset veronmaksajat maksettaisi. 🤔🤔🤐


    • halpaahalpaa

      Ja vielä kannattaa..

    • Poistoon tamakin juttu.
      Ilmo tehty.
      🐃

      • aristaako

        Eikö ole Lieksan asiaa ??


      • aristaako kirjoitti:

        Eikö ole Lieksan asiaa ??

        Tätä asiaakin olet jankuttanut täällä vaikka kuinka monta kertaa ja aloitat aina kiusalla uudelleen. Asia selviää kysymällä oikeasta paikaista jos kiinnostaa, mutta sinua ei kiinnosta van tarkoituksesi on vain häiriköidä.


      • onkoSelvä
        Uuninpankko kirjoitti:

        Tätä asiaakin olet jankuttanut täällä vaikka kuinka monta kertaa ja aloitat aina kiusalla uudelleen. Asia selviää kysymällä oikeasta paikaista jos kiinnostaa, mutta sinua ei kiinnosta van tarkoituksesi on vain häiriköidä.

        Kummasti sä tulet vastaamaan äkkiä kun tällaista kysytään, kuten kaverisi "pumppu". Kyllä näkyy se vasemmistolainen monikultin palvonta teillä.

        ps. ja minä en ole avauksen tekijä enkä ennen tätä vastannut juttuun.


      • kauhiapaikka
        onkoSelvä kirjoitti:

        Kummasti sä tulet vastaamaan äkkiä kun tällaista kysytään, kuten kaverisi "pumppu". Kyllä näkyy se vasemmistolainen monikultin palvonta teillä.

        ps. ja minä en ole avauksen tekijä enkä ennen tätä vastannut juttuun.

        Näillä pumppupankot eivät siedä mamuista kertovia juttuja, mistä paljastuu heidän vasemmistolaisuutensa.


      • tämä.on.tabu
        aristaako kirjoitti:

        Eikö ole Lieksan asiaa ??

        Älä kysele, on arka asia.


      • kerroppa.se
        Uuninpankko kirjoitti:

        Tätä asiaakin olet jankuttanut täällä vaikka kuinka monta kertaa ja aloitat aina kiusalla uudelleen. Asia selviää kysymällä oikeasta paikaista jos kiinnostaa, mutta sinua ei kiinnosta van tarkoituksesi on vain häiriköidä.

        Miksi sinä sitten taas jauhat aina "rasseista", toistat ja toistat?


    • Ei tulkkaus mitään kustanna. Ei siinä ole kustantajaa. Päinvastoin tulkkaus maksaa jonkin verran.

      • hehehehehee

        Pitääkö sinua tulkata.


      • tässäpä.tulkkaus
        hehehehehee kirjoitti:

        Pitääkö sinua tulkata.

        Kustantaja on se joka maksaa. Eli sanotaan vaikka, että minä kustannan sinulle tämän lounaan. Ei siis sanota, että mitä mikäkin kustantaa, vaan kuinka paljon mikäkin maksaa.


    • SinäKustannat

      Sijoitettava raha on kustannuskysymys, onko sijoitus sitten kannattava, sitä voi miettiä hetken.

    • uustulokas

      Sana kustantaa tarkoittaa mielestäni sekä maksaa, että julkaista. Molemmat ovat oikein. Tässä yhteydessä voisi selvyyden vuoksi käyttää maksaa (ei sisäelin) sanaa, tai puhua kuluerästä.
      Sijoitustoimintaakin kustantaminen voi olla, tai yrittämistä. Ja voihan se valtuutetun tulkkaus tuottaa jotain. No se, se vasta olisi melekosta. Mitenkäs sitten tukat ois solomussa tällähi palstalla.

      Ja häirinttää tämä aloitus? Ei mielestäni missään tapauksessa. Minä törmäsin tähän ensi kerran. Lähettäähän telkkarikin koko ajan uusintoja. Ei niitä häiriköinniksi kutsuta, vaan uusinnaksi, jonka myötä uudet tulokkaat saavat kokemuselämyksen! Ja elekää naurako siellä, minnoon ihan tosissani;)
      Pietarin parkissakin kerran kaaduin liukkaalla. Kukkaan ei tullu auttammaan; tosin en ois appuu huolinukkaan kun osssoon itehi vielä nousta pystyyn. Siis jos ei pää pahasti kolah, mutta se onnii sitten toinen juttu ja eri kerta.

      • itsetunto

        Katsos kun täällä on pari vasemmistolaista suvakkia, jotka eivät kestä ikäviä totuuksia sompuista tai muista mamuista, ja yrittävät sitten poistattaa viestit.


    • leikin-loppu-joskus

      Lieksan ongelma ei ole mamut, vaan se järettömyys, kun ei tajuta mitä näistä on pitempiaikaista seuraamusta, joo ei muutakuin lessukoikaas edelleen ja leikkikää suvakeja.

    • PieRas.ry

      Ruuhitehtaalla tänäön tarjilla mannavelliä. Velli on keitetty vesihaudekattilassa joten rassen ei tarvi pelätä mustiä pihjaanpalamisjäänteitä

      • teräääksistä-makua

        Joo ei lisättävvää mutta saiskos siihen puuroon lisättyä vähäsen parranajokonneen ossii-
        -Vähäsen parantaisivat makua ja välvejä suurentaisivat -kulkis tavara joutusammin läpii...


      • hähähähähhhääää
        teräääksistä-makua kirjoitti:

        Joo ei lisättävvää mutta saiskos siihen puuroon lisättyä vähäsen parranajokonneen ossii-
        -Vähäsen parantaisivat makua ja välvejä suurentaisivat -kulkis tavara joutusammin läpii...

        Sulla on vissiin kokemusta!


    • Maksaa ja kustantaa tarkoittavat eri asioita. Sanaa kustantaa ei voi käyttää siinä yhteydessä missä aloittaja sitä käyttää.

    • Jos joku maksaa jotakin silloin voi sanoa että "hän kustantaa sen", mutta jos jokin maksaa jotain silloin ei voi sanoa että "bussilippu kustantaa 10 euroa".

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe