17v homo ja mopot

Olen 17v poika ja henkisesti homo mut oon aika ujo ja en oo viel kenelkää kertonu. Kiihottaa suuresti samanikäset pojat joilla komea peppu verkkareilla tai kolitseilla mopojen yms. kanssa. Oon myös vähän pakokaasuihin ja itel pari mopoo.
oonko ainut vai onks muilla samanlaisia kiihotuksen kohteita?

10

2937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppuboy

      Olin koulun lopussa pienryhmässä. Puolet oli henkisesti homoja. Luin jostain kirjasta turvaseksistä.
      Hyväpeppuinen kiihottaa joka kuudetta.

    • pako.putki

      Kaasut kiihottaa kyllä!

      • Musta tuntuu, että sä nyt sekotat ja yhdistelet asioita toisiinsa. Kun sä ite oot mopoharrastaja, sä liität sun toiveet niihin, vaikka oikeesti sun kiinnostuksen kohde on ne kundit. Ite oon tykänny aina pensankatkusta ja etenkin kuorma-autojen tuoksusta. Ois kiinnostavaa jutella sun kanssa.


    • Jeppuboy

      Ostin molempiin korviin magneettikorvakorut että huomattais helpommin,
      ettei tarvi yksin olla.

    • Oispa joku kaveri jolla addut ja mopo jossa hyvät tuoksut :p

    • Mopopoju

      Talvellakin on kiva ajaa mopolla, harmi vaan et muita mopoilijoit ei paljon näy.

      • skaterdude

        Ihan pakkasellakin ajat mopolla? Käytätsä toppahousuja sitten? Muuten vois olla aika kylmä?


      • Tietenkin ajan. eihän se mikään este xd. En käytä toppahousuja mut talvitakkia kyllä.


    • Kulkeeko kukaan muu mopol/mönkijäl kouluun talvella? Parasta :D

      • skaterdude

        Toissa talvena mul oli vielä sellanen enduro tyylinen mopo (ennenkö se hajos ja hankkiuduin siitä romusta eroon, itse asias kevariks viritetty mut alunperin mopo) ja joitakin kertoja kuljin sillä kouluun kylmemmälläkin pakkasella. Ei se pakkanen sillei ollu ongelma eikä lumi vaan enemmänkin se et koulussa oli ihan liian lämmin suhteeessa ulkoilmaan. Varmaan jotain 23 astetta sisällä mikä on ihan liikaa jos on varautunu kulkemaan pakkasella mopolla. Lasketteluhousut ja paksu huppari niin oli välillä tosi kuuma koulussa. Mut joo on siis kokemusta pari vuotta sitten.


    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe