17v homo ja mopot

Olen 17v poika ja henkisesti homo mut oon aika ujo ja en oo viel kenelkää kertonu. Kiihottaa suuresti samanikäset pojat joilla komea peppu verkkareilla tai kolitseilla mopojen yms. kanssa. Oon myös vähän pakokaasuihin ja itel pari mopoo.
oonko ainut vai onks muilla samanlaisia kiihotuksen kohteita?

10

3835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppuboy

      Olin koulun lopussa pienryhmässä. Puolet oli henkisesti homoja. Luin jostain kirjasta turvaseksistä.
      Hyväpeppuinen kiihottaa joka kuudetta.

    • pako.putki

      Kaasut kiihottaa kyllä!

      • Musta tuntuu, että sä nyt sekotat ja yhdistelet asioita toisiinsa. Kun sä ite oot mopoharrastaja, sä liität sun toiveet niihin, vaikka oikeesti sun kiinnostuksen kohde on ne kundit. Ite oon tykänny aina pensankatkusta ja etenkin kuorma-autojen tuoksusta. Ois kiinnostavaa jutella sun kanssa.


    • Jeppuboy

      Ostin molempiin korviin magneettikorvakorut että huomattais helpommin,
      ettei tarvi yksin olla.

    • Oispa joku kaveri jolla addut ja mopo jossa hyvät tuoksut :p

    • Mopopoju

      Talvellakin on kiva ajaa mopolla, harmi vaan et muita mopoilijoit ei paljon näy.

      • skaterdude

        Ihan pakkasellakin ajat mopolla? Käytätsä toppahousuja sitten? Muuten vois olla aika kylmä?


      • Tietenkin ajan. eihän se mikään este xd. En käytä toppahousuja mut talvitakkia kyllä.


    • Kulkeeko kukaan muu mopol/mönkijäl kouluun talvella? Parasta :D

      • skaterdude

        Toissa talvena mul oli vielä sellanen enduro tyylinen mopo (ennenkö se hajos ja hankkiuduin siitä romusta eroon, itse asias kevariks viritetty mut alunperin mopo) ja joitakin kertoja kuljin sillä kouluun kylmemmälläkin pakkasella. Ei se pakkanen sillei ollu ongelma eikä lumi vaan enemmänkin se et koulussa oli ihan liian lämmin suhteeessa ulkoilmaan. Varmaan jotain 23 astetta sisällä mikä on ihan liikaa jos on varautunu kulkemaan pakkasella mopolla. Lasketteluhousut ja paksu huppari niin oli välillä tosi kuuma koulussa. Mut joo on siis kokemusta pari vuotta sitten.


    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe