Karhun verkkarit kokemuksia?

Mähaluunkarhut

Kannattaako ostaa Karhun verkkareita, jos 15 eurolla saa? Entä jos tulee postikulut päälle? Minulla on Adidaksen verkkarit ja minulla oli aiemmin Umbron verkkarit. Haluaisin vaihteluksi Karhut :) Valmistetaanko myös Karhut Aasiassa?

11

517

Vastaukset

• Mulla on yhet mustat karhun perusverkkarit. Materiaali on tosi hyvää ja mukavaa, mutta malli on aika väljä. Niissä on lahkeissa kiristysnauha, mutta resori olis parempi. Umbron ja Adidaksen verkkareissa useammin näkee resoreita ja ne onkin musta parempia. Sanosin tosin että Karhun ja Umbron materiaali päihittää Adidaksen, kun niillä kangas on "kiiltävämpää" ja mukavampaa, mutta leikkauksessa Adidas on paras.

• Itselläkin löytyy reilusti adidaksen ja umbron verkkareita, ihan normaleita ei mitään pilliverkkareita. Adidaksen leikkaus toisaan ehkä paras umbron myös hyvä. Adidasten kestävyys mallista riippuen vaihtelee (nukkaantuu tai rispaantuu) mutta mukavuus 10, umbrot kestää nukkaantumatta ja on aika paksua kangasta ja mukavat päällä myös. Itsellä ollut yhdet karhun verkkarit, ei ollut mieleiset mitoitukselta ja kangas vähän liian muovisen näköistä vaikka reipas kiilto sinänsä plussaa.

• Tosiaan hieman ärsyttää tuo, että Adidaksen verkkareista tai verkkaripuvuista saa maksaa aika kohtuullista hintaa verrattuna esim. Umbroon mutta silti ne nukkaantuu ja kuluu suht nopeasti. Onhan ne kolme raitaa aina hyvän näköiset mutta en tiedä viitsiikö kovin usein niistä vaan maksaa. Halvemmat verkkarit on usein sitä parempaa, kestävämpää ja kiiltävämpää kangasta. Ja ne pilliverkkarit ei tosiaan ole kyllä mistään kotoisin.

Omat suosikit on tällä hetkellä tällaset, näissä tulee kuljeskeltua melko paljon:
      https://www.budgetsport.fi/tuote/umbro-clay-miesten-housut-musta-56485121/?nosto=productcard-nosto-2

• Mä haluan Karhut. Mistä liikkeestä voi ostaa pääkaupunkiseudulla? Mulla on harmaat, mustat ja siniset Adidakset ja sitten punaiset Umbrot. Lisäksi mulla on K-Citymarketin Jess verkkareita ja sitten Anttilan Alley verkkarit.

• Eikös juuri citymarket myy karhun verkkareita, ainakin ennemmin on myynyt.

• Kyllä myy.

• oletko mies vai nainen?

• Pari kertaa Karhun collegehousut jalassa ja alkaa jo nyppyyntyä. Vaikuttaa sellaisilta, ettei uskalla pestä ollenkaan. Tosi harmi. Hinta 19,90. Ostin, kun oli mukava malli ja vähän paksummat. Mutta sääli, jos käyttöikä lasketaan viikoissa! Verkkarit ovat kuitenkin kulutustavara!

• Anonyymi kirjoitti:

Pari kertaa Karhun collegehousut jalassa ja alkaa jo nyppyyntyä. Vaikuttaa sellaisilta, ettei uskalla pestä ollenkaan. Tosi harmi. Hinta 19,90. Ostin, kun oli mukava malli ja vähän paksummat. Mutta sääli, jos käyttöikä lasketaan viikoissa! Verkkarit ovat kuitenkin kulutustavara!

Heitä ne colleget roskiin ja osta verkkarit. Ne ei poikkeuksia lukuunottamatta nukkaannu kovinkaan herkästi, jotkut ei ollenkaan eikä niihin tule rumia polvi- ja persepusseja.

• myykää jess verkkarit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kulmunille koulutusta 50 000 eurolla

Veronmaksajat maksaa https://www.is.fi/politiikka/art-2000006527878.html Näin niitä verorahoja käytetään
      Maailman menoa
      319
      3463
    2. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      122
      2806
    3. Miksi Halla-aho vaikenee USAn mellakoista?

Johtuuko siintä että hän ei voi/saa kritisoida Putinia eikä Trumpia!?
      Maailman menoa
      174
      1798
    4. Kiitos elämä, Nala mutta vuokraluukkuun

Miten noin menevä nainen voi ottaa koiran keskelle kaupunkia? Eikö edellinenkin koira annettu pois kun asuvat Eskon kanssa, eikä ollut aikaa hoitaa si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1399
    5. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
      Jämsä
      20
      931