Karhun verkkarit kokemuksia?

Mähaluunkarhut

Kannattaako ostaa Karhun verkkareita, jos 15 eurolla saa? Entä jos tulee postikulut päälle? Minulla on Adidaksen verkkarit ja minulla oli aiemmin Umbron verkkarit. Haluaisin vaihteluksi Karhut :) Valmistetaanko myös Karhut Aasiassa?

14

2473

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verkkarit24-7

      Mulla on yhet mustat karhun perusverkkarit. Materiaali on tosi hyvää ja mukavaa, mutta malli on aika väljä. Niissä on lahkeissa kiristysnauha, mutta resori olis parempi. Umbron ja Adidaksen verkkareissa useammin näkee resoreita ja ne onkin musta parempia. Sanosin tosin että Karhun ja Umbron materiaali päihittää Adidaksen, kun niillä kangas on "kiiltävämpää" ja mukavampaa, mutta leikkauksessa Adidas on paras.

    • ainaverkkareissa

      Itselläkin löytyy reilusti adidaksen ja umbron verkkareita, ihan normaleita ei mitään pilliverkkareita. Adidaksen leikkaus toisaan ehkä paras umbron myös hyvä. Adidasten kestävyys mallista riippuen vaihtelee (nukkaantuu tai rispaantuu) mutta mukavuus 10, umbrot kestää nukkaantumatta ja on aika paksua kangasta ja mukavat päällä myös. Itsellä ollut yhdet karhun verkkarit, ei ollut mieleiset mitoitukselta ja kangas vähän liian muovisen näköistä vaikka reipas kiilto sinänsä plussaa.

    • verkkarit24-7

      Tosiaan hieman ärsyttää tuo, että Adidaksen verkkareista tai verkkaripuvuista saa maksaa aika kohtuullista hintaa verrattuna esim. Umbroon mutta silti ne nukkaantuu ja kuluu suht nopeasti. Onhan ne kolme raitaa aina hyvän näköiset mutta en tiedä viitsiikö kovin usein niistä vaan maksaa. Halvemmat verkkarit on usein sitä parempaa, kestävämpää ja kiiltävämpää kangasta. Ja ne pilliverkkarit ei tosiaan ole kyllä mistään kotoisin.

      Omat suosikit on tällä hetkellä tällaset, näissä tulee kuljeskeltua melko paljon:
      https://www.budgetsport.fi/tuote/umbro-clay-miesten-housut-musta-56485121/?nosto=productcard-nosto-2

      • ainaverkkareissa

    • Anonyymi

      Mä haluan Karhut. Mistä liikkeestä voi ostaa pääkaupunkiseudulla? Mulla on harmaat, mustat ja siniset Adidakset ja sitten punaiset Umbrot. Lisäksi mulla on K-Citymarketin Jess verkkareita ja sitten Anttilan Alley verkkarit.

      • Anonyymi

        Eikös juuri citymarket myy karhun verkkareita, ainakin ennemmin on myynyt.


      • Anonyymi

        Kyllä myy.


      • Anonyymi

        oletko mies vai nainen?


      • Anonyymi

        Pari kertaa Karhun collegehousut jalassa ja alkaa jo nyppyyntyä. Vaikuttaa sellaisilta, ettei uskalla pestä ollenkaan. Tosi harmi. Hinta 19,90. Ostin, kun oli mukava malli ja vähän paksummat. Mutta sääli, jos käyttöikä lasketaan viikoissa! Verkkarit ovat kuitenkin kulutustavara!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari kertaa Karhun collegehousut jalassa ja alkaa jo nyppyyntyä. Vaikuttaa sellaisilta, ettei uskalla pestä ollenkaan. Tosi harmi. Hinta 19,90. Ostin, kun oli mukava malli ja vähän paksummat. Mutta sääli, jos käyttöikä lasketaan viikoissa! Verkkarit ovat kuitenkin kulutustavara!

        Heitä ne colleget roskiin ja osta verkkarit. Ne ei poikkeuksia lukuunottamatta nukkaannu kovinkaan herkästi, jotkut ei ollenkaan eikä niihin tule rumia polvi- ja persepusseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari kertaa Karhun collegehousut jalassa ja alkaa jo nyppyyntyä. Vaikuttaa sellaisilta, ettei uskalla pestä ollenkaan. Tosi harmi. Hinta 19,90. Ostin, kun oli mukava malli ja vähän paksummat. Mutta sääli, jos käyttöikä lasketaan viikoissa! Verkkarit ovat kuitenkin kulutustavara!

        Mulla on kestänyt kyllä nukkaantumatta vuosia,pesukertoja lukematon määrä.


    • Anonyymi

      myykää jess verkkarit

    • Anonyymi

      Karhut ovat leikkaukseltaan todella surkeat. Yhdet huonoimmista mitä koskaan olen omistanut. Citymarketit myy karhuja.

    • Anonyymi

      Kuten moni muukin on jo maininnut, niin adidaksen verkkarit ovat parhaita istuvuudeltaan. Umbrokin menettelee, mutta ovat reisistä aika tiukat. On ostettava 1-2 kokoa isommat kuin normaalisti käyttää. Karhut ihan luokatonta paskaa istuvuudeltaan, vaikka materiaali on ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe