Käsikirjoitus Jukka Lindströmin pääministerihaastatteluun päivän politiikasta:
Herra pääministeri.Tervetuloa haastatteluun. Näin koomikkona pidän tätä haastattelun järjestämistä tärkeänä.
Pääministeri: Kiitos
JUkka Lindström: Joo. Meiltä koomikoilta usein unohtuu juuri tuo kiitollisuus meidän koomikkojen lahjoista. Me koomikot olemme usein niin kiittämättömiä meidän koomikkojen älykkyydestä ym.
Koomikkona kysyisin, miten pääministerikaudellaan olette kokeneet meidän koomikkojen roolin politiikan vaikuttajina. Itse olen useinkin koomikkona joutunut ajattelemaan tätä meidän koomikkojen roolia politiikassa. Koomikkona kysyisinkin; että voitteko luonnehtia tätä suhdettanne meihin koomikkoihin, vaikka kysymässä onkin nyt koomikko Jukka Lindström.
Pääministeri: Kyllä.
Jukka Linström: Kiitos. Muistelen, kun aloitin itse koomikkourani, jouduin usein miettimään meidän koomikkojen suhdetta politiikkaan. Nyt, kun olen toiminut kohta vuosikymmenen koomikkona, olen tullut siihen tulokseen, että me koomikot jne jne
Pääministeri: Niin?
Jukka Lindström: Kiitos haastattelusta. Näin koomikkona oli todella antoisaa kuulla pääministerin mielipiteitä. Meille koomikoilla kun usein jää tuo politiikka aika vieraaksi, vaikka me koomikot kyllä seuraamme yhteiskunnallisia asioita, mutta usein meidän koomikoiden tulee seurattua politiikkaa vain humoristisella kannalta.
Mutta tämähän on meille koomikoille niin luonteenomaista. Itse ole ainakin koomikkona näin kokenut.
Pääministeri: Kyllä?
Jukka Lindström: Joo. Kiitos haastattelusta. Me koomikot helposti ohitamme haastateltavan mielipiteet. Itse koomikkona olen ainakin pitkän koomikkourani aikana näin juuri asian ymmärtänyt niinkuin meidän koomikkojen kannalta.
Jari Lindströmin pääministerihaastattelu
Ulallaoleva
0
426
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20911934- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596343Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775267- 584990
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514523Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194441- 1193946
- 833442
- 551995