Jari Lindströmin pääministerihaastattelu

Ulallaoleva

Käsikirjoitus Jukka Lindströmin pääministerihaastatteluun päivän politiikasta:

Herra pääministeri.Tervetuloa haastatteluun. Näin koomikkona pidän tätä haastattelun järjestämistä tärkeänä.
Pääministeri: Kiitos
JUkka Lindström: Joo. Meiltä koomikoilta usein unohtuu juuri tuo kiitollisuus meidän koomikkojen lahjoista. Me koomikot olemme usein niin kiittämättömiä meidän koomikkojen älykkyydestä ym.

Koomikkona kysyisin, miten pääministerikaudellaan olette kokeneet meidän koomikkojen roolin politiikan vaikuttajina. Itse olen useinkin koomikkona joutunut ajattelemaan tätä meidän koomikkojen roolia politiikassa. Koomikkona kysyisinkin; että voitteko luonnehtia tätä suhdettanne meihin koomikkoihin, vaikka kysymässä onkin nyt koomikko Jukka Lindström.

Pääministeri: Kyllä.

Jukka Linström: Kiitos. Muistelen, kun aloitin itse koomikkourani, jouduin usein miettimään meidän koomikkojen suhdetta politiikkaan. Nyt, kun olen toiminut kohta vuosikymmenen koomikkona, olen tullut siihen tulokseen, että me koomikot jne jne

Pääministeri: Niin?

Jukka Lindström: Kiitos haastattelusta. Näin koomikkona oli todella antoisaa kuulla pääministerin mielipiteitä. Meille koomikoilla kun usein jää tuo politiikka aika vieraaksi, vaikka me koomikot kyllä seuraamme yhteiskunnallisia asioita, mutta usein meidän koomikoiden tulee seurattua politiikkaa vain humoristisella kannalta.
Mutta tämähän on meille koomikoille niin luonteenomaista. Itse ole ainakin koomikkona näin kokenut.

Pääministeri: Kyllä?

Jukka Lindström: Joo. Kiitos haastattelusta. Me koomikot helposti ohitamme haastateltavan mielipiteet. Itse koomikkona olen ainakin pitkän koomikkourani aikana näin juuri asian ymmärtänyt niinkuin meidän koomikkojen kannalta.

0

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
        8566
      2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
        Keuruu
        5
        3678
      3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
        Jämsä
        7
        2203
      4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
        Maailman menoa
        160
        1184
      5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
        Joensuu
        17
        826
      6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
        Ikävä
        40
        754
      7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
        Ikävä
        57
        742
      8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
        Sinkut
        68
        716
      9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
        Ikävä
        46
        705
      10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
        Ikävä
        36
        647
      Aihe