Oonko ainoa kenellä on tylsä elämä

Im_okay

Oon siis 15 vuotias tyttö, ja kaikki mun elämäs on iha hyvi mut haluisin et tapahtuis jotai jännittävää. Oon vaa nii kyllästynyt arkee et herään, meen kouluu, teen läksyt ja kertaan kokeisii, vien koiran, teen jotai ja meen nukkuu. Asun mun vanhempien ja kahen pikkusiskon kaa. Välil kuvittelen jonku katastrofin ja mietin mitä kaikkee sit tekisin ja ootan koko aja et jotai tapahtuu. Ooks mä ainoo?

11

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MirandaUusi

      No et oo. Mä oon 13wee tyttö, ja mull ei oo mitää jännityst elämäs. No hoidan läksyt, koulun, itteni ja harrastan ratsastusta 4 aina maanantaisin, välillä käyn viikonloppuna uimassa. Asun äidin ja 1 kissan kanssa. Siinä kaikki. Toveet tietysti olis et, elämäßä tapahtuis kerranki jotai jännää.

      • MirandaUusi

        Mulla on myös kaikki ok.


    • Ylimääräinen tarmo ja sen käyttämisen odotus kuuluvat nuoruuteen. Monet purkavat sitä harrastamalla urheilua, missä jännitystä yleensä piisaa riittämiin. Joissain tapauksissa jännityksen kaipuu kuitenkin vie rikollisille poluille taikka päihteiden pariin.

      Puhutaan keskittymishäiriöstä, mutta minusta se on vain purkamatonta tarmoa, jota joillain on enemmän kuin toisilla.

      Itsehillinnän oppimisellakin on tässä merkitystä. Kaikille ei sellaista oppia suoda, tai ainakin se annetaan väärin.

      Kun aloittaja kärsii tylsää elämäänsä vielä muutaman vuoden, tapaa kaikessa tarmossaan jonkun sopivan tytön, menee tämän kanssa naimisiin ja saa ensimmäisen lapsensa, riittää sille tarmolle työtä.

      Mikäli sekään ei riitä, tulee hänen vakavissaan miettiä palkkasotilaaksi ryhtymistä.

      • Tietäväine

        15v tyttö tapaa sopivan tytön😏


      • KatyPerry

        Nyt en tejunnu tota aivan putkeen! Pakko sanoo!


    • juujuujaajaajeejee

      Keksi jotain uuttakin tekemistä ja uusia harrastuksia. Hanki poikaystävä tai tyttöystävä riippuen seksuaalisesta suuntautumisestasi. Älä valita tylsyyttä.

    • justnäin

      Et kyl oo ainoo tylsän elämän kanssa :D Itte oon 16v poika.... Arki on et herään, kouluun, kotiin, koneelle, läksyt ja nukkuu. Jos kokeita nii sit niihin lukua jossai välis.

    • Alota uusi harrastus, ala seurustelmaan, Tutustu uusiin ihmisiin, emt pyri johonkin isoon juttuun esim laulukilpailuun tjtn niin kyllä sitte ainakin jännää on ja tee kaikki mitä ikinä päähäs pulpahtaa vai meneeks se sanonta ees tollai en oo varma xd

    • muista.jolla

      Et ainoa kenellä on tylsä elämä, vaan ainoa JOLLA on tylsä elämä

      • kielioppi.ennenkaikkea

        vedän takaisin; AINUT, jolla on tylsä elämä


    • Toivoton

      Viimeks kun mä toivoin et mun elämäs tapahtuis jtn jännää ni mun veli kuoli. Sen jälkeen eipä oo tullu toivottua paljoo mittää jännää elämää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe