villavaatteita ei tarvitse oikein usein pestä. Kannattaa tuulettaa ja antaa kuivaa rauhassa,
silloin eivät vanu, vaan pysyvät pitkään kauniina.
Jos sitten pesee, niin nukkasihti tulee oitis puhdistaa!
Oletteko huomanneet, että
5
400
Vastaukset
- osaavaa
Myös pesuveden lämpötila on tärkeä, usein 30 astetta, ehkä 40 toisissa laaduissa.
Kevyt linkous! - KusiojanPekko
Naapurin erakolta kysyivät kuka hänen alusvaatteet pesee? Vastasi että: Ostan uudet ja vanhat poltan :)
- Muistuimieleen
Anoppivainaa tapasi putsata jumalattoman suuret ja painavat villaplyysimattonsa talvella hangessa. Matto levälleen lumihankeen tamppauksen jäleen nukka alaspäin ja siellä se sai muhia hyvän aikaa. Pienemmät ja kevyemmät villaiset kyllä itse pesisin aina ennen kausisäilöön panoa.
- villaa
Nämä pakkaset desinfioivat kyllä hienosti ja nyt kanattaisi viedä ulos vaikka koko yöksi sellaisia, joita harvemmin tuuletetaan.
- Mitämuutajäänytväliin
Desinfioiminen ja tuulettaminen ovat kaksi eri asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623