matkaseuraa

eukko5

Olisi kiva saada matkaseuraa kun lähtee karkuun 80 vuotis päiviä

9

452

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UljasMela

Älä turhaan osta paluulippua, kääkkä.

• mietipäomallekohalles

Sinä sitä joutaisit menolipulla hevon kuuseen .....etkö ymmärrä että sinäkin vanhenet koko ajan ja saatatpa tulla vielä pahemmaksi kääkäksi, ellet ymmärrä lopettaa elämääsi ennen sitä......

• Alaarvoista

Uljasmelan kaltaiset kirjoittajat pilaavat nämä keskustelupalstat!!onneksi tulee vanhakai tosiaan hänkin , tuollaine, toisia pilkkaava kyllä joutaisi kuolla jo ennen aikojaan!!!

• lähdetäänkö-hoitomaan

Olen työni puolesta törmännyt näihin "UljasMela-tyyppeihin. Ovat yleensä psykiatrisesti sairaita, kotona pysyviä, syrjäytyneitä, katkeroituneita ihmisiä, joilla ei ole mitään kykyä lähteä minnekään matkalle, puhumattakaan että voisivat solmia minkäänlaisia sosiaalisia ihmissuhteita. Ainut foorumi missä he saavat äänensä kuuluviin, on suomi kaksikymmentäneljä piste fi. Harva täältä löytää matkaseuraa mutta jos tämä sivu pystyy korvaamaan psykiatrisen hoitovajeen, onhan tämä silloin jo täyttänyt tehtävänsä tässä yhteiskunnassa.

• Onneaonnea

Vadelmahattu päähän ja menoksi.

• sitakohti

Kaikki me täytetään joskus 80, paitsi jos kuollaan ennen. Joten aivan turhaa ilkeillä.
      Milloin eukko vuotensa täyttää ja mitä oli hän ajatellut matkakohteeksi.

• UljasMela

Myönnän, olin hieman tyhmä, ja alkoholilla oli osuutta asiassa. Anteeksipyyntöni, ja hyvää matkaa, mihin ikinä eukko5 meneekin.

• Hei! Mihin olit aikonut lähteä ja milloin? Etsitkö mies vain naiskaveria? Minä olen yli seitsemänkymppinen virkeä ja pirteä, luotettava ja liikkuva naisihminen..
      Jos innostuit, kirjoittele.

• onneaonnea

Matkaseuraa.fi sivustoilta löytänet asiallista matkaseuraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1446
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      103
      928
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      835
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      547
    Aihe