Olisi kiva saada matkaseuraa kun lähtee karkuun 80 vuotis päiviä
matkaseuraa
9
430
Vastaukset
- UljasMela
Älä turhaan osta paluulippua, kääkkä.
- mietipäomallekohalles
Sinä sitä joutaisit menolipulla hevon kuuseen .....etkö ymmärrä että sinäkin vanhenet koko ajan ja saatatpa tulla vielä pahemmaksi kääkäksi, ellet ymmärrä lopettaa elämääsi ennen sitä......
- Alaarvoista
Uljasmelan kaltaiset kirjoittajat pilaavat nämä keskustelupalstat!!onneksi tulee vanhakai tosiaan hänkin , tuollaine, toisia pilkkaava kyllä joutaisi kuolla jo ennen aikojaan!!!
- lähdetäänkö-hoitomaan
Olen työni puolesta törmännyt näihin "UljasMela-tyyppeihin. Ovat yleensä psykiatrisesti sairaita, kotona pysyviä, syrjäytyneitä, katkeroituneita ihmisiä, joilla ei ole mitään kykyä lähteä minnekään matkalle, puhumattakaan että voisivat solmia minkäänlaisia sosiaalisia ihmissuhteita. Ainut foorumi missä he saavat äänensä kuuluviin, on suomi kaksikymmentäneljä piste fi. Harva täältä löytää matkaseuraa mutta jos tämä sivu pystyy korvaamaan psykiatrisen hoitovajeen, onhan tämä silloin jo täyttänyt tehtävänsä tässä yhteiskunnassa.
- Onneaonnea
Vadelmahattu päähän ja menoksi.
- sitakohti
Kaikki me täytetään joskus 80, paitsi jos kuollaan ennen. Joten aivan turhaa ilkeillä.
Milloin eukko vuotensa täyttää ja mitä oli hän ajatellut matkakohteeksi.- UljasMela
Myönnän, olin hieman tyhmä, ja alkoholilla oli osuutta asiassa. Anteeksipyyntöni, ja hyvää matkaa, mihin ikinä eukko5 meneekin.
Hei! Mihin olit aikonut lähteä ja milloin? Etsitkö mies vain naiskaveria? Minä olen yli seitsemänkymppinen virkeä ja pirteä, luotettava ja liikkuva naisihminen..
Jos innostuit, kirjoittele.- onneaonnea
Matkaseuraa.fi sivustoilta löytänet asiallista matkaseuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501607
- 621562
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101128- 60931
- 49914
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556