Mihin katosi tyylikkyys?

silmätpyörii

Muutama vuosi sitten lukiopojilla oli klassisia miesten takkeja yhdistettynä siisteihin farkkuihin, tytöillä kauniita naisellisia takkeja, persoonallisia kampauksia ja nahkakenkiä. No nyt sekä pojilla että tytöillä on verkkarit tai riekalefarkut, roikkuva huppari tai pari päällekkäin, kuraiset tennarit ja tukka repsottaa tai vedetty taakse ponnarille. Voiko sitä enää tyyliksi kutsua, resupekat ja homssuiset neitokaiset!?

9

1948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 60-lukumenijo

      Joku kiskaisi luudan Suomen perseestä.

    • lukiooo

      Eihän huppareissa mitään vikaa ole eikä oikeastaan verkkareissakaan kun ei ole liian kireät mutta collegehousut ja lukio ei kyllä sovi yhteen. Omasta näkemyksestä hiukset pn suurimmalla osalla hyvin.

      • hahahahaha

        Jos huppari on ylisuuri tai pesussa venähtänyt ja sen päälle laittaa pienen puseron mallisen takin, niin kyllä näyttää huvittavalta, kun helma roikkuu jossain puolireidessä takin ulkopuolella. Näitä virityksiä näkee varsinkin tytöillä. Kun sinne pikkutakin alle on pitänyt keksiä jotain pakkasella, niin sitten on lainattu isoveljen hupparia :D


    • Joo-osemmosta

      Se nyt vaan on muotia...No trendejä tulee ja menee.

    • Lukiolainen

      On vaan hyvä että etenkin tytöt käyttää verkkareita. Tuo sporttisuutta perusmuotivaatteisiin. On myös mukavammat käyttää kuin tiukat farkut. Verkkarit on muotia ja hyvä niin.

      • normiverkkarit

        Vielä kun käyttäisi tavallisia verkkareita, pilliverkkarit on hanurista.


    • Lukiossa kaikki uskaltaa näyttää enemmän omaa tyyliään. Itekki kerääsin nyt ekan vuoden rohkeutta olla oma itteni ja tuoda tyylini esiin ja nyt ku kakkonen alkaa niin tavote ois uskaltaa toteuttaa tää oman tyylin ylös tuominen. En häpee sitä vaikka se oiskin "epäsuomalaine". Nykyään lukio/amis ikästen pukeutuminen on rennompaa ja urheilullisempaa. Siitä kevyt tyyli. Älä anna sen vaivata.

      Joo, myönnän että oletin itekki vähä asiallisempaa porukkaa lukiosta löytyvän. Just tommosta sun kuvailemaa. Se ajatus vähän pelottikin, koska henkisesti tuntuu että oisin vasta 7 luokalla. En koskaan oo sopini porukkaan nii se ahisti. Mut vaikka kaikki on abaut toistensa kopioita, niin ainakin saan olla rauhassa kun ketään ei juurikaan kiinnosta

    • Futureisnowolldman

      Tyyli ei ole kadonnut vaan vaihtunut. Kehittynyt. Vanhemman henkilön silmää ei varmaan miellytä uuden sukupolven tyyli mutta se nyt vaan on mitä on.

    • MirandaUusi

      Se on oma mielipide, ja mielipidettä. Itse oon 13 vuotias tyttö, käytän toppei, legginsei, välil tiukkoi housui, ja stringejä. Ja tavallisiakin alushoisuja, t-paitoja, ja pitkähihallisisa koksa mä oon mä, ja tää on mun tyyli. Ps. Osaan yhdistää oikein vaatteet, hiukset, ja sopivan meiki jos itse viitsin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      100
      2320
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1955
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      46
      1950
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      38
      1848
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1397
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1369
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1188
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      96
      1124
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      984
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      943
    Aihe