Itseään rakastava taiteilija :D

JoLaine

Eilen sain valmiiksi tekeillä olleen teokseni ja jo illalla jatkoin lukemalla tuota viikolla saamaani ns kirjaa.
Illalla nauroin per***täni repien kyseisen kuvataiteilijan sanallisia itserakkaita "oivalluksia" lähinnä itsestään. Lainaus:

"Oxxxxx jaksolla tuli taas hienosti ilmi sananvalmiuteni. Juttelimme taiteesta yleisesti ja joku oppilas kysyi Oxxxxxxx väreistä ja sanoi etteivätkö jotkut taiteilijat ole kehittäneet jopa omalla nimellään kulkevia värejä? Minua alkoi naurattamaan ja sanoin että voisihan sitä kehittää vaikkapa Helsingin harmaan ja useat oppilaat hörähtivät jälleen kerran nauruun ja Rxxxx sanoi idean olevan erinomainen. Jatkoin tietenkin juttua ja otin esille Käpylän keltaisen ja Pasilan punaisen, puhumattakaan Eduskuntatalon paskanruskeasta. Tälle viimeiselle Oxxxxxxx alkoi nauramaan ja sanoi että siinä se vasta väri olisikin. Myös Sxxxx alkoi nauramaan viimeiselle värille, kun taas naisoppilaat olivat tyrmistyneitä ja tässä huomasikin miesten ja naisten huumorintajun eron erilaisuuden erinomaisesti.
Yhdellä Olavin tunnilla sattui hauska tapaus. Olavilla oli tapana esitellä tunneillaan aina omia maalauksiaan ja nyt hän esitteli nuorempana maalaamaansa naisen kuvaa. Esitellessään kuvaa hän sanoi mallina olevan muijan, olevan luokkamme oppilaan Veeran äiti. Nyt aloin nauramaan ääneen ja Olavi ihmetteli mitä nauran. Vastasin hänelle että tämä ”muija” sana on kielletty minulta kokonaan tässä koulussa! Olavi tuskin ikinä käsitti mitä tarkoitin, mutta luokkamme valittajien ilmeet olivat näkemisen arvoisia. Satu, Elina, Elisa ja muut nuoremmat naiset olivat aivan vaikeina ja katselivat hädissään toisiaan. Heitä harmitti taas kovasti nokkela sanankäyttöni."

Tämä seuraava mielestäni selittää kyseisen taiteilijan kohdalla "missä mennään":

"Olin syksystä lähtien käynyt kävelemässä lähistöllä olevaa pururataa noin kolme kertaa viikossa viisi kertaa ympäri. Rata oli 1800 metriä pitkä ja kotimatkani kanssa siitä tuli noin kymmenen kilometrin lenkki. Samoin olin kerran viikossa käynyt pelaamassa sählyä ja nostelin jonkin verran puntteja. Olinkin aivan loistavassa fyysisessä kunnossa. Joka kerta kävelylenkillä pururadalla, oli eräässä Ixxxxxxxxx mutkassa aina sama punatukkainen nainen ison koiran kanssa. Joka kerta nainen katseli minua pidemmältä erittäin tarkasti ja lähelle tullessani nainen kääntyi joka kerta selin minuun päin, siten etten kunnolla nähnyt hänen kasvojaan. Muutaman kerran naisella oli mukanaan mies ja muutaman kerran mies oli yksinään ja aina samassa kohtaa, vaikka saatoin tehdä kävelylenkin mihin aikaan päivästä tahansa. Tiesin heti kyseessä olevan poliisien ja ihmettelin todella, miten heillä riittikin aikaa seurata ja vakoilla minua, minua joka olin taideopiskelija. Heidän resurssinsa olivat näköjään rajattomat. Mutta se että he tiesivät tasantarkkaan koska kävin aina kävelemässä, kertoi reaaliaikaisesta jatkuvasta seurannasta, koska saatoin tehdä kävelylenkkini hyvinkin eri aikoihin päivästä. Samoin se kertoi kotini jatkuvasta kuuntelemisesta ja saattoi kodissani olla kuvauslaitteetkin."

Siis varmaan joku "tärkeä" henkilö. ;)

3

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.a.va.ri

Eieiei! Lupasin nimenomaan "kirjan" minulle lähettäneelle kaverille että en julkaise noita rivejä missään!
      Et noudattanut minun sinulle asettamia "ehtoja". Se että ruksailit nuo nimet tunnistamattomiksi ei oikeuta sopimuksemme pettämiseen. Älä tee tuota! Etkö saanut sähköpostiani asiasta?!
      Jätä asia sikseen!

Mara

• se-on-ton

-ansainnut!

• Pistä-

---vain uutta tulemaan jos sinulla niitä on! Taitaa toi "Mavari" itsekin sitä toivoo kun mitä ilmeisemmin se on itsekin kyseisen "kirjailijan" kavereita. ;)

Mulla kiinnostaa kovasti luke noita sen älyttömii juttuja kun olen seurannut niitä hänen toilailujaan tälläkin palstalla. Niistä näkee perin selvästi että kirjoitushetkellä hän on ollut joko vahvasti aineissa tai hän on "tuossa tilassa" ihan luontojaankin.
      Voisiko ihminen olla enempää "itseään täynnä" ja rakastaa itseään?!

Vai suostuisitko lähettämään tuon koko "paketin" minulle jos laitan sp-osoitteen tähän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2602
    2. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2524
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2013
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      33
      1973
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      371
      1481
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1103
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259