Mitä Pattayanpoissit oikein elämässänne saatte?
No ainakin työttömyystukea, asumistukea, toimeentulotukea, kansaneläkettä, takuueläkettä ja turpaan.
Mitä ette saa: naista, pillua ettekä mitään kunnollista aikaiseksi.
Onko jotain kysyttävää Pattayan luusereilla?
Mitä oikein saatte?
21
371
Vastaukset
- pattajapoi
On. Mitä transupoju duunaa?
Mitä Me saadaan ? ?. . . . ?
Hei Me saadaan varmasti sosiaalitukia ja eläkettä ja apu eläkettä ja kaikkea
mahdollista ja toivottavasti sinä maksat. Minä olen ohjannut minun veroni
humputukseen.
Fyysisesti Mitä saa, kun menee Thaimaaseen:
Ensimmäisenä on tietenkin ihana lämpö, kun saapuu ja sä Hyi Helvetti sä jäädyt.
Toinen. Meillä on mukava, kun hintataso ei ole enään vero helvetin hintataso ja
hyi helv** !
kolmas. Ihmiset on mukavia ja yleensä kaikki on hyväntuulisia ja kukaan ei vainoa
tai kyttää ketään ja näin ei ole tarvetta myöskään kommunistiselle pahuudelle.
Neljäs. Rakkautta ja Normaalia ihmisläheistä elämää ja ei niin materia painotteista ja
se luo sellaista kevyttä ja hyvänolon tuntua elämään toki siihen auttaa tämä lämmin
ilmasto jo.'
Viides. Ihmisten luonnollisuus ja jopa se, että näemme luonnon ja sen kauneuden
monessa eri merkityksessä ja se ei kuole, kuten Teillä ja kaikki jää kuoleman valkoisen
lumen alle. HYI Helv*****
Kuudes. Thaimaa ja Pattaya on hyvä esimerkki Paratiisista missä kaikki ihmiset ovat
saman arvoisia. Taivaassa meidät puetaan valkoiseen kaapuun ja Pattayalla riittää
T-paita ja Shortsit ja sandaalit tai lenkkikengät.
Rakkautta saa rahalla ja ilman rahaa ja se vain on sinusta kiinni.
Tätä voisi jatkaa loputtomiin. . . . Kerro sun maasta mitä sä saat suomalainen . . . . ?- HoikkaPoika400
Sain diabeteksen ja pari kiloa lisää jo 147 kiloiseen mahaani.
Pattaya on paratiisi.- Lainakirjoitus
Niin sitä saa, kun hyvänä pidetään !
Taas se nähtiin, että vauraus ja elämän hyvyys Pattayalla tuo kiloja.
Mitä Me saadaan ? ?. . . . ?
Hei Me saadaan varmasti sosiaalitukia ja eläkettä ja apu eläkettä ja kaikkea
mahdollista ja toivottavasti sinä maksat. Minä olen ohjannut minun veroni
humputukseen.
Fyysisesti Mitä saa, kun menee Thaimaaseen:
Ensimmäisenä on tietenkin ihana lämpö, kun saapuu ja sä Hyi Helvetti sä jäädyt.
Toinen. Meillä on mukava, kun hintataso ei ole enään vero helvetin hintataso ja
hyi helv** !
kolmas. Ihmiset on mukavia ja yleensä kaikki on hyväntuulisia ja kukaan ei vainoa
tai kyttää ketään ja näin ei ole tarvetta myöskään kommunistiselle pahuudelle.
Neljäs. Rakkautta ja Normaalia ihmisläheistä elämää ja ei niin materia painotteista ja
se luo sellaista kevyttä ja hyvänolon tuntua elämään toki siihen auttaa tämä lämmin
ilmasto jo.'
Viides. Ihmisten luonnollisuus ja jopa se, että näemme luonnon ja sen kauneuden
monessa eri merkityksessä ja se ei kuole, kuten Teillä ja kaikki jää kuoleman valkoisen
lumen alle. HYI Helv*****
Kuudes. Thaimaa ja Pattaya on hyvä esimerkki Paratiisista missä kaikki ihmiset ovat
saman arvoisia. Taivaassa meidät puetaan valkoiseen kaapuun ja Pattayalla riittää
T-paita ja Shortsit ja sandaalit tai lenkkikengät.
Rakkautta saa rahalla ja ilman rahaa ja se vain on sinusta kiinni.
Tätä voisi jatkaa loputtomiin. . . . Kerro sun maasta mitä sä saat suomalainen . . . . ?
- PattayanGoldenArska
En ole saanut töitä vaikka olen jo 17 vuotta yrittänyt.
- 35NumBall
Täysin väärä näkemys, pattayaboissit ovat kertoneet olevansa varakkaita, viriilejä jopa alfauroksia. painoa on vaikea sanoa samoin kun jotain mielenterveyden tasosta jotain mutta jonkin näköisen käsityksen saa palstaa lukemalla, taso ei ole päätä huimaava...
kuitenkin pattayaboyssit jakavat vuokramorsiamensa satojen jopa tuhansien miehien kanssa, ei siinä mitään, onhan maksullinen suhde parempi kuin ei suhdetta lainkaan, eikä suhteeksi kelpaa enää 83 vuotias äiti... on nämä reppanoita...- Amaliaton
Nainen on pannut kellon soimaan kolmelta, jotta viestiin tuleva kellonaika vaikuttaisi hänen olevan Thaimaassa.
- balleriinana
Noin laskettelee "mies" jolla on ollut jo melkein 20 vuotta Thaimaalainen vaimo. Palstalaisista suurin osa kuitenkin tietää... Millainen suomalainen mies yleensä edes OTTAA, vaimon kehitysmaasta?.... Totta, juurikin ne "MIEHISIMMÄT MIEHET"? Jotka saisivat naisen mistä vaan.... HaH HaH. Seuraatkaapa vaikka, millaisten adonisten kanssa Suomeen muuttaneet thaikut pyörivät... Siinä on (yhteisönä ajatellen) aika paljon pömppövatsaa ja ikärakennekkin aika korkea.
"onhan maksullinen suhde parempi kuin ei suhdetta lainkaan, eikä suhteeksi kelpaa enää 83 vuotias äiti... on nämä reppanoita..."
Totta pattayaboysseille ei kelpaa enään 83 vuotias äiti... Thaimaalaisille naisille kyllä kelpaa 83 vuotias aviomies, jos joku 83v faranki haluaisi sieltä vaimon itselleen OTTAA. - Aviomiess
balleriinana kirjoitti:
Noin laskettelee "mies" jolla on ollut jo melkein 20 vuotta Thaimaalainen vaimo. Palstalaisista suurin osa kuitenkin tietää... Millainen suomalainen mies yleensä edes OTTAA, vaimon kehitysmaasta?.... Totta, juurikin ne "MIEHISIMMÄT MIEHET"? Jotka saisivat naisen mistä vaan.... HaH HaH. Seuraatkaapa vaikka, millaisten adonisten kanssa Suomeen muuttaneet thaikut pyörivät... Siinä on (yhteisönä ajatellen) aika paljon pömppövatsaa ja ikärakennekkin aika korkea.
"onhan maksullinen suhde parempi kuin ei suhdetta lainkaan, eikä suhteeksi kelpaa enää 83 vuotias äiti... on nämä reppanoita..."
Totta pattayaboysseille ei kelpaa enään 83 vuotias äiti... Thaimaalaisille naisille kyllä kelpaa 83 vuotias aviomies, jos joku 83v faranki haluaisi sieltä vaimon itselleen OTTAA.Noin laskettelee "mies" joka on DilleUfoHellakoukku2010.
Mulla on kehitysmaalainen vaimo, jonka ulosanti ainakin on järkevämpää kuin DilleBalleriinan, eikä sille oo ongelma Dillen pömppövatsa.
- Pyylevämies
Sain vuonna 2009 Pattayalta hiv tartunnan.
Pattaya on paska mesta! - EiEnääIkinäPattayalle
Sain Soi6 tyttöbaarissa turpaani kahdesti väkivaltaiselta huoralta.
- 146kiloarakkautta
Saan tytöiltä huomiota baarissa.
Onhan se mahtavata, kun tyttö istuu polvella, silittää poskea ja sanoo rakastavansa mua 😍 Älkää nyt , älkää nyt.
Pitää olla diabetes impotenssi, kun menee Pattayalle, niin ei ole noita
nais ongelmia ! ! Kun on Lerppa, niin siihen on vaikea saada hiviä ? ?
Sit toiseksi ei ole suomessakaan ämmä perään huutelemassa ja pojat saadaan
olla rauhassa ja nauttia Pattayasta ?- LapuanPanomies
Kupan sain temmin päähän, Majatalolla isäntä täräytti turpaan ja ladyboylta sain elämäni ensimmäistä kertaa tuhkaluukkuun.
Siinä Pattayan saamiset top 3 Älkää nyt , älkää nyt.
Pitää olla diabetes impotenssi, kun menee Pattayalle, niin ei ole noita
nais ongelmia ! ! Kun on Lerppa, niin siihen on vaikea saada hiviä ? ?
Sit toiseksi ei ole suomessakaan ämmä perään huutelemassa ja pojat saadaan
olla rauhassa ja nauttia Pattayasta ?
Siinäs Pojat näitte, kyllä aina hyviäkin puolia löytyy ! Ei ole suomi ämmä huutelemassa
ja ei voi valittaa, että paneskelee pikkutyttöjä tai ei voi valittaa ei voi valittaa ei.- Pattayan_kova_kävijä
Sain majatalolla turpaan.
- jahuokaus
Lerpan viikonloppu on päättynyt taas siten kuin Lerpan kaikki viikonloput päättyy. Krapula, kauna, kateus ja loputonta lapsekasta puberteetti-ikäisen häiriintynyttä lässytystä vailla järjen häivää.
- PekkaPatilasta
Aika moni on näköjään saanu majatalolla köniinsä.
Niin minäkin. Maikka veti mua yläkerran saunassa ilman mitään syytä vastapalloon.
Kostin ja kävin muutama päivä myöhemmin panemassa sen eukkoa.
Ei ollu muuten hääpönen pano se...ihan lahna.- StadiOnHesas
Tuliko se eukko Munkkaan ?
- sinksi
Sain Pattayalla naida.
Edellisestä kerrasta onkin jo 17 vuotta ja 8 kuukautta.
Olen äitinpoika ja luuseri peräkammarista. Pattaya on paras.- naarankoira
Aamu alkoi Amalian vankilan sellistä tuttuun aikaan, tuttuun tapaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2444971- 1252283
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2331970Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641824- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881537- 541414
- 621329
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171