Voiko Windowsista nähdä unta

Windows.uneksija

Kertokaa oletteko nähnyt unta Windowssista?

9

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TodelleHorror

Kyllä, kamalia painajaisia jossa se imee kaiken NSA:lle

Tai että aamulla se aukee siniseen ikkunaan, kun olis pakko päästä koneelle.

• Näin viimeyönä unta että marssilaiset hyökkäsivät maapallolle ja vaativat luovuttamaan maailmankaikeuden parhainta käyttöjärjestelmää heidän tietokoneilleen

Minä tietysti puolustamaan maapalloa ja lähdin lentämään heitä vastaan https://aijaa.com/My8ase

Selitin heille että Windowsin voi ostaa kaupasta eikä tarvitse ruveta riehumaan turhan takia

Siitä marssilaiset suuttuivat ja sanoivat että uhkaanko heitä Windowsilla?

Sitten sanoivat että ottavat Ubuntun ja Mintin vaikka väkisin jos eivät suosiolla saa niitä

Sanoin että Ubuntu ja Mint ovat vaapaasti ladattavissa kenelle tahansa ja jos ei kielipakettia heti löydy niin voin koodata heille sellaisen jos sellaista vaaditte

Marsilaiset vaikuttivat tyytyväisiltä ja alkoivat heti lataamaan näitä maailmankaikkeuden parhaita käyttöjärjestelmiä koneilleen

• molskiss

Onneksi molskihousut suojasivat perskarvasi pahemmalta kärventymiseltä.

• Windows_unihalvaus

Windows kvantti koneen perkele meni siirtämään tietoisuuteni ilman lupia äly-pakastimeen, järki oli jäässä ja olin liikuntakyvytön.

• kyll_mää

painajaisia olen nähnyt mutten vielä noin pahaa.

• K-Mar

Karmeita painajaisia Tubutin-Ubuntusta olen nähnyt!!!
      Ei toimivia kunnon ohelmia, kryptisiä sudottamisia jne.
      Onneksi herättyäni kaikki 4 Windows-konetta odottivat omalla paikallaan.

• Jallu_semmoinen_hamsteri

Missä Jallu, siellä hamstrataan roskiksesta dyykattuja Windows-koneita.

• ubuntu-vuodesta-2010

Onneksi ei ole windowsia tarvinnut nähdä edes painajaisissa.

• Bersel2

Lahdessa moni IT-kaveri luuli nähneessä unta, mutta se olikin todellisuutta ;D

Vimppa huhu sieltä että kaikki lahden Wlan-Hotspotit on saastuneet ja koko järjestelmä taas siivottava uudestaan. Nytkin unohtivat tulostimet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      40
      3061
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      4
      1861
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      126
      1676
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      310
      1665
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1204
    6. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      73
      1155
    7. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1143
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      135
      1117
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      70
      1050
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      917
    Aihe