Kertokaa oletteko nähnyt unta Windowssista?
Voiko Windowsista nähdä unta
9
152
Vastaukset
- TodelleHorror
Kyllä, kamalia painajaisia jossa se imee kaiken NSA:lle
Tai että aamulla se aukee siniseen ikkunaan, kun olis pakko päästä koneelle. Näin viimeyönä unta että marssilaiset hyökkäsivät maapallolle ja vaativat luovuttamaan maailmankaikeuden parhainta käyttöjärjestelmää heidän tietokoneilleen
Minä tietysti puolustamaan maapalloa ja lähdin lentämään heitä vastaan https://aijaa.com/My8ase
Selitin heille että Windowsin voi ostaa kaupasta eikä tarvitse ruveta riehumaan turhan takia
Siitä marssilaiset suuttuivat ja sanoivat että uhkaanko heitä Windowsilla?
Sitten sanoivat että ottavat Ubuntun ja Mintin vaikka väkisin jos eivät suosiolla saa niitä
Sanoin että Ubuntu ja Mint ovat vaapaasti ladattavissa kenelle tahansa ja jos ei kielipakettia heti löydy niin voin koodata heille sellaisen jos sellaista vaaditte
Marsilaiset vaikuttivat tyytyväisiltä ja alkoivat heti lataamaan näitä maailmankaikkeuden parhaita käyttöjärjestelmiä koneilleen- molskiss
Onneksi molskihousut suojasivat perskarvasi pahemmalta kärventymiseltä.
- Windows_unihalvaus
Windows kvantti koneen perkele meni siirtämään tietoisuuteni ilman lupia äly-pakastimeen, järki oli jäässä ja olin liikuntakyvytön.
- kyll_mää
painajaisia olen nähnyt mutten vielä noin pahaa.
- K-Mar
Karmeita painajaisia Tubutin-Ubuntusta olen nähnyt!!!
Ei toimivia kunnon ohelmia, kryptisiä sudottamisia jne.
Onneksi herättyäni kaikki 4 Windows-konetta odottivat omalla paikallaan.- Jallu_semmoinen_hamsteri
Missä Jallu, siellä hamstrataan roskiksesta dyykattuja Windows-koneita.
- ubuntu-vuodesta-2010
Onneksi ei ole windowsia tarvinnut nähdä edes painajaisissa.
- Bersel2
Lahdessa moni IT-kaveri luuli nähneessä unta, mutta se olikin todellisuutta ;D
Vimppa huhu sieltä että kaikki lahden Wlan-Hotspotit on saastuneet ja koko järjestelmä taas siivottava uudestaan. Nytkin unohtivat tulostimet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833845
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322719Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261568Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261498- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731433- 251387