EEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

MirandaUusi

No siis oon 13wee tyttö ja vajaa kolmisen viikkoo sitte perjantaina oltii mun exän kanssa, siis kujettii samaa tietä kotii siis mun, jatuli hän sit pieneks aikaa munkaa huoneeseen istuu lattialle. No kui oltii oltu joku 10 alettii tekee sitä mut joku 10 oltii sitä, sit hän sano et hänen piti lähtee, sanoin sen verran vaa et moi. En ajatellu mitää siitä mitä tapahtu, mutku vaa se tuli ensin et joo meen suihkuun ennenku mutsi tulee, hän tulisi nimittäin 30 minsan päästä. No menin sitte ja mulla kesti 25 minsaa. No mulla ei oo nyt tähän päivään mitään menkoista koska yleensä mulla tulee 29 päivän välein, mä tei täällä netissä sellasen raskausjutun sellasen kokeen. SE SANO ET OLISIN 3 VIIKKOA JA 5 PÄIVÄÄ NYT OLLU RASKAANA!!!!!!! Siis mä käytin ehkäisyy exän kannssa, ja tuli mielee et mitä jos se oli rikii, tai mitä jos mä olisin tai oliski pitäny ottaa 3 pillerii koska en nyt haluais olla raskaana. Mikä on oudointa, on se et mun vatra sattuu vähän. Enkä mä edes tiiä miten kerron tästä mutsilleni, tai et mistä saa abortin! Siis tänään oikeesti mut valtasi pakokauhu!

PS. Vastatkaa mahdollisimman nopeesti kun näätte tän!!! Kiitti etukäteen kaikille vastaajille, siis auttajillani!!!!!!!!
Moi!

142

2881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etkuoletähän

      Soita paikkakuntasi äitiysneuvolaan ja kerro hänelle tilanteestasi. Hän osaa auttaa sinua.
      Voitko kertoa asiasta äidillesi?
      Tiedän kaikkien abortin tehneiden katuneen sitä. Arvosta elämää. Tsemppiä!

    • MirandaUusi

      En pysty sitten edes kertoo vaikka, mua uhkaltais haulikolla ampua! Mut kiitti neuvosta, arvostan sitä paljon!!!

    • Juttele koulun terveydenhoitajalle. Se on luontevin vaihtoehto. Jos sä olet raskaana niin toi on paras. Ota vaikka joku kaveri mukaan.

      • MirandaUusi

        Ok! Siis sä pelastit mut, haluun sut sinne kaveriks!,! Pliis!


    • Laita tietoa sitten oletko vai et. Niin meidän ei tarvitse miettiä sitä suotta sitten. Ja ollaan tietoisia kävi miten tahansa.

      • MirandaUusi

        No vaikka!!!
        PS. Kiinnostais sun ikä ja sukupuoli!! Kerro pliis! Kerro, pakotan!


      • MirandaUusi kirjoitti:

        No vaikka!!!
        PS. Kiinnostais sun ikä ja sukupuoli!! Kerro pliis! Kerro, pakotan!

        Kysy niin mä kerron. Kysy mitä vaan.
        Tossa yläpuolella lukee sinisellä "kuusnolla". Napauta sitä niin saat mun sähköpostiosoitteen.


    • MirandaUusi

      No niin soitin terkkarille. Sain vastaukseksi että, apteekista kannattaa ostaa raskaustesti teen sen testin kun olen yksi. Olen yksin tänään kello 18.30, niin teen sen silloin. Sitten kerron enemmän että olen oikeesti raskaana joten. Tulkaa tänne silloin vaik kysymään et saik mä sen tuloksen, koska voi olla et oon unohtanu tulla tänne enkä muista et, mitä mä kysyin. Mutta yritän siis tulla tänne silloin, kiitti vastaajille.
      Moi!!!

      • Tosi hienoa että soitit. Toivotaan parasta. Siis ettet ole raskaana.


      • MirandaUusi

        Yks olis viel et mua kiinnostais ett, ooks sä tyttö, kuinka vanha ja niin poispäin nää ei tietenkään mitenkää kuulu tähän aiheeseen mut ei yhtään haittaa jo oot poika. Mut tosiaan teen sen raskaustestin tänään kello 8.30. Siihen asti et, hyvä et oot olemassa.
        Moi!


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Yks olis viel et mua kiinnostais ett, ooks sä tyttö, kuinka vanha ja niin poispäin nää ei tietenkään mitenkää kuulu tähän aiheeseen mut ei yhtään haittaa jo oot poika. Mut tosiaan teen sen raskaustestin tänään kello 8.30. Siihen asti et, hyvä et oot olemassa.
        Moi!

        Sekin on hienoa et sä oot olemassa.


      • MirandaUusi

        Piti tehä juttu myöhemmin, mutta en ole raskaana! Mutta netti testi sanoo edelleen et oon raskaana, eka mun reaktio oli et mitä vituu! Siis ihan oikeesti. Mutta kerro ittestäs, oikeesti.
        Moi!


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Piti tehä juttu myöhemmin, mutta en ole raskaana! Mutta netti testi sanoo edelleen et oon raskaana, eka mun reaktio oli et mitä vituu! Siis ihan oikeesti. Mutta kerro ittestäs, oikeesti.
        Moi!

        Uskon enemmän apteekin testiin. Netti juttu on enemmän suuntaa antava.
        Tosi hieno homma.


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Piti tehä juttu myöhemmin, mutta en ole raskaana! Mutta netti testi sanoo edelleen et oon raskaana, eka mun reaktio oli et mitä vituu! Siis ihan oikeesti. Mutta kerro ittestäs, oikeesti.
        Moi!

        Kerron mutta sähköpostilla.


      • MirandaUusi

        Anna olla, luuli et oltais puhuttu myös niitä näitä täällä. Mutta antaa olla sitten koska, ei oo paljoo pyydetty vastaamaan, taitaa olla taas niin et säki oot joku v**** i*******, jolla ei oo muuta tekemistä kuin tehdä asiat vitun monimutkaiseksi. Sori kielenkäyttöni eikä oo tarkoitua ruveta haukkuu sua, mut toi ja sun jatkuva intäminen alkaa ärsyttää jos siis, yhtään nyt ymmärrät paremmin niin häivy mun keskustelu palstalta,ja jos vielä kehtaat kysyy miks nii, sitte mä lähetän niin pitkän ja suorasanaisen viestin, että sitten sun on aika joko vastata mun kyssäreihin tai sitten lähdet. Kaksi on sinulla vaihto ehtona, joten ota tai jätä.
        Eli sä et todellakaa myöskää pysty, tekee vaikutusta muhun jos sitä siis tulit yrittää tekee.
        Moi!!!


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Anna olla, luuli et oltais puhuttu myös niitä näitä täällä. Mutta antaa olla sitten koska, ei oo paljoo pyydetty vastaamaan, taitaa olla taas niin et säki oot joku v**** i*******, jolla ei oo muuta tekemistä kuin tehdä asiat vitun monimutkaiseksi. Sori kielenkäyttöni eikä oo tarkoitua ruveta haukkuu sua, mut toi ja sun jatkuva intäminen alkaa ärsyttää jos siis, yhtään nyt ymmärrät paremmin niin häivy mun keskustelu palstalta,ja jos vielä kehtaat kysyy miks nii, sitte mä lähetän niin pitkän ja suorasanaisen viestin, että sitten sun on aika joko vastata mun kyssäreihin tai sitten lähdet. Kaksi on sinulla vaihto ehtona, joten ota tai jätä.
        Eli sä et todellakaa myöskää pysty, tekee vaikutusta muhun jos sitä siis tulit yrittää tekee.
        Moi!!!

        Mies 60-vuotta siitä tulee tuo "kuusnolla". Kirjoita jos huvittaa.
        Terveisin Järjen Jättiläinen
        Jk. Kaikkea hyvää sulle ja teille.
        Jkk. Luen kyllä mielelläni jos kirjoitat.


    • MirandaUusi

      Siis whaaat!!! Et oo tosissas, tää on kuule sellane juttu et kuvittelin et olisit ollu saman ikäne ku mä, tai edes 20 vuotiaasta alas päin en haluu kieltää tulemasta tänne, mutta ons järkee niinku tulla 13weeiden keskustelu palstalle puhumaan! En sit millää oikeest jaksa, käsittää mitä nykyajan ihmisten päässä liikkuu, siis mee pois mun palstalta ja eti joku muu tyttöystävä. Sä et voi tulla 13weeiden keskustelupalstalle ja esittää samaa vastausta uudelleen ja uudelleen. Et harkitse jatkossa, kenelle ja mille sivustolle meet. Mä toivon nyt et meni perille.
      Moi!!!

      • Moi vaan.


      • pitkätukka-68

        Tämä ei ole vain sinun eikä muidenkaan 13-vuotiaiden keskustelupalsta. Täällä keskustellaan murrosiästä, ja monille vanhemmillekin se on erittäin ajankohtainen aihe, koska monilla on murrosikäisiä lapsia. Minulla esimerkiksi on 13-vuotias tyttö, itse olen 49-vuotias isä.
        Eikös ole hyvä, että me vanhemmatkin vähän yritetään seurata lastemme ikäisten maailmaa?

        Eli se, että on täällä, ei tarkoita että täältä yritettäisiin etsiä seuraa. Tietenkään.
        Tämä on keskustelupalsta, seuranhakupalstat on asia erikseen.


      • MirandaUusi

        Sä oot kyllä oikeessa mutta myös, väärässä. Sillä täällä me nuoret kyllä saadaan auttaa toisiimme koska, ensinnäki te aikuset ette tajuu kunnolla meijä maailmaa. Toiseks kui sä tulit sanoo et, tää eti oo hänen eikä muiden 13vuotiaiden keskustelupalsta, nii kul me saadaan täällä olla koska jos viittis päljänä siellä kattoo muitaki keskustelupalstoi nii monet siel mun ikäset, kuule kirjoittelee vastauksii. No mistä sellane sana keskustelupalsta tulee, niin vastaus on se että se tarkoittaa sitä että annetaan vastauksii, ja jutellaan keskenään. Siis jollet sitä saanut tietää jo aikoja sitte. Sitä paitsi on minullakin 66-vuotias isä, paitsi et hänelle tapahtu yks juttu monta vuotta, sitte mistä en haluu puhuu. Olen itekki kuule 13wee ja nainen. Siis se viel et jos tulit niinku, huomiota kerjää nii kannattais sun ite mennä seuranhakupalstalle. Siksi koska sinua tuntuu häiritsevän tämä keskustelu. Täällä täytyyy antaa vastauksii, jos toinen kysyy jotain eikä nii et tuleee urppii jo sit siitäki, et sä ylipäätänsä kirjoittelet vastauksii. Eli ole hyvä ja ota silmät käteen siihen sitten kumpi on kauniimpi. Sit lue vaa kommentit ja pidä nokkas kii.

        PS. Mua ei vois vähempää kiinnostaa noi, sinun vitun turhanpäiväset viestit!


      • pitkätukka-68
        MirandaUusi kirjoitti:

        Sä oot kyllä oikeessa mutta myös, väärässä. Sillä täällä me nuoret kyllä saadaan auttaa toisiimme koska, ensinnäki te aikuset ette tajuu kunnolla meijä maailmaa. Toiseks kui sä tulit sanoo et, tää eti oo hänen eikä muiden 13vuotiaiden keskustelupalsta, nii kul me saadaan täällä olla koska jos viittis päljänä siellä kattoo muitaki keskustelupalstoi nii monet siel mun ikäset, kuule kirjoittelee vastauksii. No mistä sellane sana keskustelupalsta tulee, niin vastaus on se että se tarkoittaa sitä että annetaan vastauksii, ja jutellaan keskenään. Siis jollet sitä saanut tietää jo aikoja sitte. Sitä paitsi on minullakin 66-vuotias isä, paitsi et hänelle tapahtu yks juttu monta vuotta, sitte mistä en haluu puhuu. Olen itekki kuule 13wee ja nainen. Siis se viel et jos tulit niinku, huomiota kerjää nii kannattais sun ite mennä seuranhakupalstalle. Siksi koska sinua tuntuu häiritsevän tämä keskustelu. Täällä täytyyy antaa vastauksii, jos toinen kysyy jotain eikä nii et tuleee urppii jo sit siitäki, et sä ylipäätänsä kirjoittelet vastauksii. Eli ole hyvä ja ota silmät käteen siihen sitten kumpi on kauniimpi. Sit lue vaa kommentit ja pidä nokkas kii.

        PS. Mua ei vois vähempää kiinnostaa noi, sinun vitun turhanpäiväset viestit!

        Anteeksi, en tarkoittanut ettei murrosikäiset saisi tänne kirjoittaa ja täällä keskustella.
        Tarkoitin, että täällä keskustelun AIHE on murrosikä. Siitä saa keskustella kaiken ikäiset, kaikki joita aihe tavalla tai toisella koskettaa.


      • MirandaUusi

        No ei se mitää mut, älä sit niinku enää tollasii viestei lähettele sillä tiiä et et sä et varmaa tarkottanu ihan sillee mut, ajattelin vaa sanoo.

        PS. Sori sanoin varmaan itekki ilkeest mut, silti.


    • MirandaUusi

      Moi!

      • Moi vaan.
        Haluatko kirjoitella?


      • MirandaUusi

        Mitä yrität? En todellakaan haluu, eiks kerrasta mee perille et ei!


      • MirandaUusi

        Mä oon sitä paitsi varattu. Mun varaaja on ylä-asteella, ja kun mä oon ylä-asteella 7 niin se on 8, mutta mulla on nyt paljon 6 jotka on varnnu mut, eli turha yrittää ottaa mua tyttöystäväks. Eikä mua haittaa jos mulla ja mun poikkiksella olis, sellaset 5 vuotta ikäeroo nii ei siin mitää, mut sitku alkaa mennä sen yli niin ei ei.


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Mä oon sitä paitsi varattu. Mun varaaja on ylä-asteella, ja kun mä oon ylä-asteella 7 niin se on 8, mutta mulla on nyt paljon 6 jotka on varnnu mut, eli turha yrittää ottaa mua tyttöystäväks. Eikä mua haittaa jos mulla ja mun poikkiksella olis, sellaset 5 vuotta ikäeroo nii ei siin mitää, mut sitku alkaa mennä sen yli niin ei ei.

        Sä kerroit mielipiteesi. Mä ajattelin. Se siitä sitten. "Moi vaan".
        Sä, "Moi".
        Ajattelin että haluat kirjoitella kuitenkin. "Moi vaan. Haluatko kirjoitella".
        En ajattele enkä haaveile seurustelusta jos sitä ajattelet. Mua kiinnostaa kirjoitella erilaisten ihmisten kanssa
        Sä olet varattu. Mihin, kysyn vaan. Sulla on 6 varaajaa? Muista tyttö että sä olet se joka valitsee. Ei ne ylä-asteella (nyk. yläkoulu) olevat. sua vuotta vanhemmat.


      • MirandaUusi

        Niin mä päättän ja, ne on päättäny et ne on varannu mut niin enkä ole saanut päitä käännettyä joten, älä kiukuttele siitä että olen varattu.


      • MirandaUusi

        Et siis, ei millään pahalla mutta tosiaan olen jo varattu aika monelle pojalle!


      • Joo en kiukuttele. Mietin vaan mitä se varaaminen tarkoittaa. Lupausta seurustelua?
        Mulle varaaminen on tuntematon käsite. Siksi kysyn.


      • MirandaUusi

        Et voi olla tosissasi! Googlaa! Sitten tiiät vastauksen!


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Et voi olla tosissasi! Googlaa! Sitten tiiät vastauksen!

        Googlasin, päädyin kirjaston sivuille. Suosittele jotain kirjaa?
        Varata on aika yleislaatuinen sana.


      • MirandaUusi

        Eeeeeeeehhheehhheeeee! Mitä haluut tietää mutsta?!?!!


      • MirandaUusi

        Sori muuten et kesti. Olin suihkussa koska, mulla alko tänään menkat!


      • MirandaUusi

        En tiiä mitään niistä kirjoista. Ota selvää tai, mene paikan päälle ja kusy.


      • MirandaUusi

        Nää mun vastaukset on, jostain puusta revitty varmaan. Mutta en oikeesti tiiä, koska en oo miettiny mitään sen jälkeen kun, exä sano et mä oon hänelle varattu. Mulla on itseasiassa 6 exää ja, 6 muuta varaaja. Siis oikeasti, en edes valehtele mitään. Siis jo haluut kirjotella täällä ja nyt, niin se on mulle ok mutta, jos haluut kysellä esim näitä asiota, ikää,(tiiät varmän jo) sukupuolta,(tiiät jo) asunko lounais-suomessa,(et tiiä) olenko ruma,(sitä et tiiä) mikä on ihonvärini,(et tiiä). Eli tässä oli muutamii esimerkkejä, johin tiiät jo vastauksen mutta voit kyllä, itsekkin keksii kyssäreitä mulle. Eli pistä kommenttei, ja jolle mua näy niin ei huolta tuu tsekkaa tänne siinä 15.15 kattoo niin siihen mennessä kyllä, varmasti olen täällä mutta yritän nyt vaan pysyy tääl niin pysty sitte kattoo, kommentit mitä oot pistäny mulle.
        Moi!


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Nää mun vastaukset on, jostain puusta revitty varmaan. Mutta en oikeesti tiiä, koska en oo miettiny mitään sen jälkeen kun, exä sano et mä oon hänelle varattu. Mulla on itseasiassa 6 exää ja, 6 muuta varaaja. Siis oikeasti, en edes valehtele mitään. Siis jo haluut kirjotella täällä ja nyt, niin se on mulle ok mutta, jos haluut kysellä esim näitä asiota, ikää,(tiiät varmän jo) sukupuolta,(tiiät jo) asunko lounais-suomessa,(et tiiä) olenko ruma,(sitä et tiiä) mikä on ihonvärini,(et tiiä). Eli tässä oli muutamii esimerkkejä, johin tiiät jo vastauksen mutta voit kyllä, itsekkin keksii kyssäreitä mulle. Eli pistä kommenttei, ja jolle mua näy niin ei huolta tuu tsekkaa tänne siinä 15.15 kattoo niin siihen mennessä kyllä, varmasti olen täällä mutta yritän nyt vaan pysyy tääl niin pysty sitte kattoo, kommentit mitä oot pistäny mulle.
        Moi!

        Nykyisin voi vaikka seurustella useamman kanssa yhtä aikaa. Se on ihan normaalia vaikka ei kovin yleistä. Tai ainakaan julkista.
        Kiinnostaa toi yleinen kysymys, mitä harrastat?
        Katsotko olympialaisia telkasta?


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Nää mun vastaukset on, jostain puusta revitty varmaan. Mutta en oikeesti tiiä, koska en oo miettiny mitään sen jälkeen kun, exä sano et mä oon hänelle varattu. Mulla on itseasiassa 6 exää ja, 6 muuta varaaja. Siis oikeasti, en edes valehtele mitään. Siis jo haluut kirjotella täällä ja nyt, niin se on mulle ok mutta, jos haluut kysellä esim näitä asiota, ikää,(tiiät varmän jo) sukupuolta,(tiiät jo) asunko lounais-suomessa,(et tiiä) olenko ruma,(sitä et tiiä) mikä on ihonvärini,(et tiiä). Eli tässä oli muutamii esimerkkejä, johin tiiät jo vastauksen mutta voit kyllä, itsekkin keksii kyssäreitä mulle. Eli pistä kommenttei, ja jolle mua näy niin ei huolta tuu tsekkaa tänne siinä 15.15 kattoo niin siihen mennessä kyllä, varmasti olen täällä mutta yritän nyt vaan pysyy tääl niin pysty sitte kattoo, kommentit mitä oot pistäny mulle.
        Moi!

        Oletko yksin kun kirjoittelet näitä?


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Nää mun vastaukset on, jostain puusta revitty varmaan. Mutta en oikeesti tiiä, koska en oo miettiny mitään sen jälkeen kun, exä sano et mä oon hänelle varattu. Mulla on itseasiassa 6 exää ja, 6 muuta varaaja. Siis oikeasti, en edes valehtele mitään. Siis jo haluut kirjotella täällä ja nyt, niin se on mulle ok mutta, jos haluut kysellä esim näitä asiota, ikää,(tiiät varmän jo) sukupuolta,(tiiät jo) asunko lounais-suomessa,(et tiiä) olenko ruma,(sitä et tiiä) mikä on ihonvärini,(et tiiä). Eli tässä oli muutamii esimerkkejä, johin tiiät jo vastauksen mutta voit kyllä, itsekkin keksii kyssäreitä mulle. Eli pistä kommenttei, ja jolle mua näy niin ei huolta tuu tsekkaa tänne siinä 15.15 kattoo niin siihen mennessä kyllä, varmasti olen täällä mutta yritän nyt vaan pysyy tääl niin pysty sitte kattoo, kommentit mitä oot pistäny mulle.
        Moi!

        Oletko hiihtolomalla nyt?


      • MirandaUusi

        Olen yksin, no melkein asun mutsi ja katin kanssa. Mutsi ei käy töissä ja katti, on todella laiska.
        Olen joo hiitolomalla. Mikä on nyt parasta tällä, aikaa.


      • MirandaUusi

        Siis en tajuu kui ja miks pojat luulee niin, kovin et ovat varanneet mut. Ei siinä ole mitään järkee, oon yrittäny puhuu niille mutta ei auta, en haluu tehä valitusta tai mitään. Eli annan olla.


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Olen yksin, no melkein asun mutsi ja katin kanssa. Mutsi ei käy töissä ja katti, on todella laiska.
        Olen joo hiitolomalla. Mikä on nyt parasta tällä, aikaa.

        Sulla alkoi tänään sitten koulu. Miten sulla menee sielä? Mites opinnot entäs kaverit?
        Onko se kissa ihan sisäkissa vai ulkoilutatko sitä välillä?


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Siis en tajuu kui ja miks pojat luulee niin, kovin et ovat varanneet mut. Ei siinä ole mitään järkee, oon yrittäny puhuu niille mutta ei auta, en haluu tehä valitusta tai mitään. Eli annan olla.

        Joo toi on hyvä. Jätä ne poikien varaamiset omaan arvoonsa. Tee sinä niin kuin itse haluat.


      • MäOonCool

        No ok koulu on ja menee okoost. Mutta silti perseestä koko koulu, ennemmin kotikoulu. No kavereita ei itseasiassa kauheest oo paitsi ne, vitun pojat. Tänään sain muuten yhdeltä sydänriipuksen, oli kuulema mulle ajatellu ostaa sen!


    • Halusin vaan tietää mitä se varaaminen tarkoittaa. Googlettamalla en saanut selvää.

    • MirandaUusi

      Kysy kaveriltasi.

      • Kysyin, ne innostui kysymään mitä mä olen varannut. En saanut sanottua mitään. Mietin mitä kertoisin sinusta. En sanonut mitään. Siihen jäi selvitykset varaamisesta.


      • MirandaUusi

        En kyllä tajua miksi haluaisit kertoa musta, miten niin olet varanjut jotain siis v**** jos ne luulee jotain musta et oon jo 49 vuotta sitten, ei auta muuta sanoo kuin et oon 13wee ja et me ei olla yhdessä koska en edes tunne sina etkä sä mua. No sen verran voin sanoo varaamisesta että, sillä mun mielestä tarkoitetaan sitä, että ollaan yhdessä naimisiss tai tyttö-ja poikakavereita ollaan. Sitä se tarkottaa, mutta pää-asiassa sitä että ollaan yhdessä.


      • MirandaUusi

        Et täs on vastaus. Etkä muuten kerro musta kellekkää yhtikäs mitää, vaikka olisin kuinka ihana ja todella kiva!


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Et täs on vastaus. Etkä muuten kerro musta kellekkää yhtikäs mitää, vaikka olisin kuinka ihana ja todella kiva!

        Hienoa, selvis tuo varausjuttu. Olisihan se pitänyt arvata.
        En ole kertonut susta mitään. Ajattelin silloin kun puhuin varauksesta mitä voisin sanoa. En keksinyt mitään.
        Ne mietti nyt että mä olen varannut kesäksi uuden polkupyörän? Saavat luulla niin.
        Me ei varmaan tulla koskaan tapaa maan. Hyvä niin. Näin on paljon mielenkiintoisempaa. Voi kysyä ja mitä haluaa.


      • MirandaUusi kirjoitti:

        En kyllä tajua miksi haluaisit kertoa musta, miten niin olet varanjut jotain siis v**** jos ne luulee jotain musta et oon jo 49 vuotta sitten, ei auta muuta sanoo kuin et oon 13wee ja et me ei olla yhdessä koska en edes tunne sina etkä sä mua. No sen verran voin sanoo varaamisesta että, sillä mun mielestä tarkoitetaan sitä, että ollaan yhdessä naimisiss tai tyttö-ja poikakavereita ollaan. Sitä se tarkottaa, mutta pää-asiassa sitä että ollaan yhdessä.

        Sä meet seiskalle ensi syksynä. Miltä tuntuu?
        Nyt oot koulun vanhimpia ja syksyllä sä oletkin koulun nuorimpia?
        Pysyykö teidän luokka yhdessä vai hajoatteko erikouluihin?


      • MirandaUusi

        Niinpä. Tosi mukavaa pääsee vähän vapaammaksi, paitsi tietysti varaajieni kannalta en.
        Niin oon, sitten ei kestä enää kauan kun olen jo aikuinen.
        Pysymme yhdessä, luokan kanssa.
        Toinen viesti on silti sellanen mihin on pakko nauraa, sori sitä mut oikeesti.
        Sitä myös sori kuuntelin musiikkii, äsken ja sitten älysin et ai nii voisin kyllä tarkkistaa kommentit.


      • MirandaUusi

        Mä harrastan koulun liikuntaa 3 tuntii viikossa, ratsastusta maanantaisin noin 2 tuntii, välillä käyn uimassa ulpukassa 2 tuntii ja mä käyn välillä ulkona kaupungilla. Mut tosiaan vastaa näihin mun viesteihin, mut ei oo mikään pakko siis.


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Niinpä. Tosi mukavaa pääsee vähän vapaammaksi, paitsi tietysti varaajieni kannalta en.
        Niin oon, sitten ei kestä enää kauan kun olen jo aikuinen.
        Pysymme yhdessä, luokan kanssa.
        Toinen viesti on silti sellanen mihin on pakko nauraa, sori sitä mut oikeesti.
        Sitä myös sori kuuntelin musiikkii, äsken ja sitten älysin et ai nii voisin kyllä tarkkistaa kommentit.

        Kiva että saat vapautta lisää. Ihan oikein varaajille.
        Millaista musiikkia?
        Onko sulla oma hevonen?
        Mä olen miettinyt pitäisikö alkaa harrastaa vaellusta.


      • MäOonCool

        No, Katy Perry roar biisii, Taylor Swiftin look what you made my joku sellanen biisi, siþen Galantiksen no money biisii koska noi on mun ehdottomii lempareita. Ei ole omaa hevosta, koska ylläpito maksaa aika paljon. Sori muuten piti vaihtaa toiseen, nimimerkkiin koska jostai syystä joku muu muka on ottanut sen.


      • MäOonCool kirjoitti:

        No, Katy Perry roar biisii, Taylor Swiftin look what you made my joku sellanen biisi, siþen Galantiksen no money biisii koska noi on mun ehdottomii lempareita. Ei ole omaa hevosta, koska ylläpito maksaa aika paljon. Sori muuten piti vaihtaa toiseen, nimimerkkiin koska jostai syystä joku muu muka on ottanut sen.

        Oletko Katy Perryn näköinen?


      • MäOonCool

        Mulla ei oo mustii hiuksii, ja hän on laihempi kuin mä. Mutta ehkä vähän. No biisit kannattaa kuunnella, on tyhmä jos ei pidä niiistä. Mut se on tietyst jokaisen, ihmisen mielipide sit oma.


      • MäOonCool kirjoitti:

        No, Katy Perry roar biisii, Taylor Swiftin look what you made my joku sellanen biisi, siþen Galantiksen no money biisii koska noi on mun ehdottomii lempareita. Ei ole omaa hevosta, koska ylläpito maksaa aika paljon. Sori muuten piti vaihtaa toiseen, nimimerkkiin koska jostai syystä joku muu muka on ottanut sen.

        Katy Perryn kappale Roar, pidin siitä, video varsinkin viehätti. Myös Dark Horse oli hyvä. Kuuntelin ja katselin eilen matkalla kotiin.


      • MäOonCool kirjoitti:

        No, Katy Perry roar biisii, Taylor Swiftin look what you made my joku sellanen biisi, siþen Galantiksen no money biisii koska noi on mun ehdottomii lempareita. Ei ole omaa hevosta, koska ylläpito maksaa aika paljon. Sori muuten piti vaihtaa toiseen, nimimerkkiin koska jostai syystä joku muu muka on ottanut sen.

        Maksatko ne ratsastus tunnit rahalla vai työllä? Voiko niitä maksaa tekemällä talleilla jotain?


      • MäOonCool

        No tietysti ne pitää maksaa vaikka kuinka, tekis töitä ja kaikkee et sillee. Sain muuten tarinani valmiiks tänään koulissa. Meni vain kaksi tuntii.


    • 8luokaloon

      Ei juma😂 onkstää feikki juttu

      • MirandaUusi

        Sä oot feikki.


      • Haittaak se jos on?


      • MirandaUusi

        Ei tää mitää feikkii oo. Mä puhun totta!


      • MirandaUusi kirjoitti:

        Ei tää mitää feikkii oo. Mä puhun totta!

        Sä et oo mikään feikki.
        Tarkoitin 8luokaloon 21.2.2018 23:03 kirjoitusta.


      • MirandaUusi

        Aijaa en tieenyt.


    • viiviiiiii05

      What the fuck, sain päivän naurut, lisää feikkikeskusteluita, yhtä hauskoja, vaadin!😂😂😂😂😂

      • MäOonCool

        Pidä naamas tukossa ja, lue vaan kommentit.


      • MäOonCool kirjoitti:

        Pidä naamas tukossa ja, lue vaan kommentit.

        Hyvin sanottu


      • MäOonCool
        kuusnolla kirjoitti:

        Hyvin sanottu

        Kiitti!


      • MäOonCool kirjoitti:

        Kiitti!

        Toivottavasti sun viikko on alkanut hyvin?


      • MäOonCool

        No ei tosiaankaan!


      • MäOonCool

        Mut laitan siitä sit 20 minsan pääst koska, tää mun tabletti on nyt lataukses. Täs on vaa 92 prossaa eli, palaan 20 minsan pääst kertoo moi!


      • MäOonCool

        No siis en kattonu kelloo pätkääkää koska ei vois vähempää sit kellot kiinnostaa. Mut täää on siiis ladannu. Eli siitä siis piti saanoo kuten pistin edespäin yhen kommenti, et sain koulussa sysänriipuksen. Eli mulla oli koulu loppunu ja, oli puolimatkaassa, kun yks poikkis pysäytti mut ja sano et tää on sulle. Mä vaa olin sillee et ok, kiitti. Mut koulussa heti aamusta, piti jotain tarinaa alottaa suttupaperille, siis ennen ku piti koneeelle kirjautuu. No mun mielikuvitusta kehutaan koko ajan, mutta mulla ei siis tule mitää mieleen ellen saa miettii rauhassa. No sen sain onneksi täytettyy, eli enää puuttuu et kirjoitan sen koneelle. Se kertoo, metsästä kuuluu äänii, eli tollanen otsikko mulla nyt sitte on. Siitä kerron sitte viimitteeks. Eli koulussa koko ajan on sellaista toisten kiusaamista, tönimistä kaikkee tälläst mahollist. Tietysti kun puhuin yhden tyypinkaa, nii joku vitun 5 luokkalainen tulee siihen räkii mua päin. Mä huusin sille niin kovin et mitä sä teet, et se rupesi pillittää. Ok ei kannata ruvet niin tyhmäks et, huutaa. Mutta on mullaki muitaki murheita, kuten se että saan koulunkäyntini, läksyni, kaikki kokeet ja tällaset hoidettuu mahdollisimman täydellisesti. No se selvitettiin sitte. Eli toi mun tarina kertoo Millasta ja Solasta, jotka eksyivät synkkään metsään, leikkiessään piilosta. Kun Milla oli mennyt liian syvälle metsään piiloon, ja Sola ei löytänyt tätä heti.(en jaksa koko tarinaa lukee, vaan sieltä täältä.) No sitten he löytävät toisensa 20minsan päästä kun, Millakin oli ruveenut Solaa ettii. No he eivät päässeet sieltä tosta vain pois.(nyt meen jonkun verran eteenpäin) Sitten heitä ajettiin takaa. Onneksi he löysivät maasturin ja avaimet sieltä, ja ajoivat pois sieltä. Kun he olivat keskellä ei mitään, niin 22222000000000000 zombia piirittää heidät mutta he vain ajoivat niiden päältä ja pääsivät sieltä lopulta omiin kotihinsa turvaan. The end.
        Täss kaikki.
        Sit voitte laittaa tykkäyksii ja, myös kommenttei.
        Moi!


      • MäOonCool kirjoitti:

        No siis en kattonu kelloo pätkääkää koska ei vois vähempää sit kellot kiinnostaa. Mut täää on siiis ladannu. Eli siitä siis piti saanoo kuten pistin edespäin yhen kommenti, et sain koulussa sysänriipuksen. Eli mulla oli koulu loppunu ja, oli puolimatkaassa, kun yks poikkis pysäytti mut ja sano et tää on sulle. Mä vaa olin sillee et ok, kiitti. Mut koulussa heti aamusta, piti jotain tarinaa alottaa suttupaperille, siis ennen ku piti koneeelle kirjautuu. No mun mielikuvitusta kehutaan koko ajan, mutta mulla ei siis tule mitää mieleen ellen saa miettii rauhassa. No sen sain onneksi täytettyy, eli enää puuttuu et kirjoitan sen koneelle. Se kertoo, metsästä kuuluu äänii, eli tollanen otsikko mulla nyt sitte on. Siitä kerron sitte viimitteeks. Eli koulussa koko ajan on sellaista toisten kiusaamista, tönimistä kaikkee tälläst mahollist. Tietysti kun puhuin yhden tyypinkaa, nii joku vitun 5 luokkalainen tulee siihen räkii mua päin. Mä huusin sille niin kovin et mitä sä teet, et se rupesi pillittää. Ok ei kannata ruvet niin tyhmäks et, huutaa. Mutta on mullaki muitaki murheita, kuten se että saan koulunkäyntini, läksyni, kaikki kokeet ja tällaset hoidettuu mahdollisimman täydellisesti. No se selvitettiin sitte. Eli toi mun tarina kertoo Millasta ja Solasta, jotka eksyivät synkkään metsään, leikkiessään piilosta. Kun Milla oli mennyt liian syvälle metsään piiloon, ja Sola ei löytänyt tätä heti.(en jaksa koko tarinaa lukee, vaan sieltä täältä.) No sitten he löytävät toisensa 20minsan päästä kun, Millakin oli ruveenut Solaa ettii. No he eivät päässeet sieltä tosta vain pois.(nyt meen jonkun verran eteenpäin) Sitten heitä ajettiin takaa. Onneksi he löysivät maasturin ja avaimet sieltä, ja ajoivat pois sieltä. Kun he olivat keskellä ei mitään, niin 22222000000000000 zombia piirittää heidät mutta he vain ajoivat niiden päältä ja pääsivät sieltä lopulta omiin kotihinsa turvaan. The end.
        Täss kaikki.
        Sit voitte laittaa tykkäyksii ja, myös kommenttei.
        Moi!

        Äkistään luettuna vaikutta hyvältä. Pitää miettiä ja lukea uudestaan jos tulisi jotain suurempaa mieleen.


      • MäOonCool

        Niin....... siiz ehkäisyksykin on varmasti paljon fiksumpi vaihto eto seksissä jos siiz ei haluu tulla paksuksi.(siis jos mua ei lasketa. En oo raskaana mut, olisimme pojan kanssa halunneet sitä et tuun raskaaks!)


      • MäOonCool kirjoitti:

        No siis en kattonu kelloo pätkääkää koska ei vois vähempää sit kellot kiinnostaa. Mut täää on siiis ladannu. Eli siitä siis piti saanoo kuten pistin edespäin yhen kommenti, et sain koulussa sysänriipuksen. Eli mulla oli koulu loppunu ja, oli puolimatkaassa, kun yks poikkis pysäytti mut ja sano et tää on sulle. Mä vaa olin sillee et ok, kiitti. Mut koulussa heti aamusta, piti jotain tarinaa alottaa suttupaperille, siis ennen ku piti koneeelle kirjautuu. No mun mielikuvitusta kehutaan koko ajan, mutta mulla ei siis tule mitää mieleen ellen saa miettii rauhassa. No sen sain onneksi täytettyy, eli enää puuttuu et kirjoitan sen koneelle. Se kertoo, metsästä kuuluu äänii, eli tollanen otsikko mulla nyt sitte on. Siitä kerron sitte viimitteeks. Eli koulussa koko ajan on sellaista toisten kiusaamista, tönimistä kaikkee tälläst mahollist. Tietysti kun puhuin yhden tyypinkaa, nii joku vitun 5 luokkalainen tulee siihen räkii mua päin. Mä huusin sille niin kovin et mitä sä teet, et se rupesi pillittää. Ok ei kannata ruvet niin tyhmäks et, huutaa. Mutta on mullaki muitaki murheita, kuten se että saan koulunkäyntini, läksyni, kaikki kokeet ja tällaset hoidettuu mahdollisimman täydellisesti. No se selvitettiin sitte. Eli toi mun tarina kertoo Millasta ja Solasta, jotka eksyivät synkkään metsään, leikkiessään piilosta. Kun Milla oli mennyt liian syvälle metsään piiloon, ja Sola ei löytänyt tätä heti.(en jaksa koko tarinaa lukee, vaan sieltä täältä.) No sitten he löytävät toisensa 20minsan päästä kun, Millakin oli ruveenut Solaa ettii. No he eivät päässeet sieltä tosta vain pois.(nyt meen jonkun verran eteenpäin) Sitten heitä ajettiin takaa. Onneksi he löysivät maasturin ja avaimet sieltä, ja ajoivat pois sieltä. Kun he olivat keskellä ei mitään, niin 22222000000000000 zombia piirittää heidät mutta he vain ajoivat niiden päältä ja pääsivät sieltä lopulta omiin kotihinsa turvaan. The end.
        Täss kaikki.
        Sit voitte laittaa tykkäyksii ja, myös kommenttei.
        Moi!

        Ikävää käytöstä5-luokkalaiselta. Mutta on sullakin karismaa jos se rupes pillittämään. Toi Milla ja sen Sola on ihan kiinnostava juttu. Mielelläni lukisin siitä lisää. Enkä varmaan ole ainoa.


      • MäOonCool kirjoitti:

        Niin....... siiz ehkäisyksykin on varmasti paljon fiksumpi vaihto eto seksissä jos siiz ei haluu tulla paksuksi.(siis jos mua ei lasketa. En oo raskaana mut, olisimme pojan kanssa halunneet sitä et tuun raskaaks!)

        Ehkäisy on paljon fiksumpi juttu, olen samaa mieltä. Vaikka olisitte molemmat halunneet sillä hetkellä että tulet raskaaksi, tai että tulette.
        Sen ekan kanssa ei kannata hankkia lapsia. Mieluummin sit kun ikä alkaa kakkosella ja niitä kumppaneitakin on enemmän kuin 11.
        Tää on mun mielipide.


      • MäOonCool

        Se iitä Solasta sillä, katoin tänään kun sain valmiiks nii se oli Millan kaverin nimi siis olikin Mary. No sitte nää kaahasivat autolla kotiin siis 13wee, Milla, vei Maryn,15wee, kotiin ja ite meni autolla täysillä kaasu pohjassa kotiin ja selitti vanhemmillen. Jotka kattoi Millaa tyhmän näkösinä, ja pelästyivät. Milla meni nukkuu sitte ku kello lähesty 2 yöllä. Seuraavna päivänä tapahtui kauheita. Siis lopussa. Eli Milla ja Mary seliittivät tämän vanhemmille sit ne usko, vast sit näitä. No sit viiden vuoden päästä he päättivät meenä uudestaan, samaan metsään siis. Sitten heitä ei näkynyt enää ikinä. Vaikka poliisit, naapurit ja vanhemmat etsivät 5 kuukautta näitä. Niin tämä kaksikko oli kadonnut ja epäiltiin että, olivat kuolleet siellä jossain, kaukana syvällä metsässä.
        Mun luokkakaverit taitaa, kuljua kauhusta kun tämä loppu tulee ilmi.


        No joo todellakin! Mutta vosi kokeilla että miltä se, raskaus oikeest niinku tuntuu! Varsinkin tämän lapsen isän ilmeen haluisin nähdä! No mut kuitenki en viitti nyt ruveta, hänenkaa päätä lyödä yhteen et nyt hankitaan lapsi. Mut tosiaan jeff on mulla kylässä, ja mjn huoneessa. Oikeest!


      • MäOonCool

        No oli sit aika idiootti 5luokkalainen jos ite tulee tänne, vittuilee ja urooimaan jos ite ei kärsi saada takaisin!


      • MäOonCool kirjoitti:

        No oli sit aika idiootti 5luokkalainen jos ite tulee tänne, vittuilee ja urooimaan jos ite ei kärsi saada takaisin!

        Viidesluokkalainen...


      • MäOonCool kirjoitti:

        Se iitä Solasta sillä, katoin tänään kun sain valmiiks nii se oli Millan kaverin nimi siis olikin Mary. No sitte nää kaahasivat autolla kotiin siis 13wee, Milla, vei Maryn,15wee, kotiin ja ite meni autolla täysillä kaasu pohjassa kotiin ja selitti vanhemmillen. Jotka kattoi Millaa tyhmän näkösinä, ja pelästyivät. Milla meni nukkuu sitte ku kello lähesty 2 yöllä. Seuraavna päivänä tapahtui kauheita. Siis lopussa. Eli Milla ja Mary seliittivät tämän vanhemmille sit ne usko, vast sit näitä. No sit viiden vuoden päästä he päättivät meenä uudestaan, samaan metsään siis. Sitten heitä ei näkynyt enää ikinä. Vaikka poliisit, naapurit ja vanhemmat etsivät 5 kuukautta näitä. Niin tämä kaksikko oli kadonnut ja epäiltiin että, olivat kuolleet siellä jossain, kaukana syvällä metsässä.
        Mun luokkakaverit taitaa, kuljua kauhusta kun tämä loppu tulee ilmi.


        No joo todellakin! Mutta vosi kokeilla että miltä se, raskaus oikeest niinku tuntuu! Varsinkin tämän lapsen isän ilmeen haluisin nähdä! No mut kuitenki en viitti nyt ruveta, hänenkaa päätä lyödä yhteen et nyt hankitaan lapsi. Mut tosiaan jeff on mulla kylässä, ja mjn huoneessa. Oikeest!

        Milla on 13w ja Mary 15w tuntuu ihan hyvältä. Milla on se jolla ajaminen on hallussa. Kun ne meni sitten 5-vuotta myöhemmin sinne metsään olisiko ne voinu muuttaa johonkin kahdestaan asumaan. Millaisia kauheita? Raskaus tuntuu hikiseltä... Ei kiva.
        Sano terveisiä Jeffille. Mitä se on suunnitellut sun pään menoksi? Tykkääkö se saunasta ja pakkasesta?


      • MäOonCool

        Ne Milla ja Mary ei muuttanu mihinkää et, se oli sit niinku sillee et nä zombit tappo ne ja vei ne poltettavaks keskelle metsää. No en tiiä miltä raskaus tuntuu mut haluisi, kovast tulla jonku kivan pojankaa. Ai Jeff vai? No mitä oon kuunnellu sitä nii perjantain sillä on joku yllätys mulle. Siis tän viikon perjantaina, et sillee sit. No se sano et tykkää viel enemmän pakkasesta saunasta, kuin kesästä ja saunasta. Mut sillee eli, kerron perjantaina joskus 13.30. Mut sovittii et mä käyn äkkii suhkus koska koulus on ollu liikuntaa.(ok käydään koulussa mutta kotona pääsee, toisaalta rauhassa.) Sit se halus limsaa nii onneks mun pullo ei oo viel tyhjä.(noin ouoli litraa.) No sit makoillaa varmaa lattiallani siis, mun kopissani.

        PS. Sori et kesti sillä tää oli latauksessa, koska oli vaan 5prossaa ja nyt vain kokonaiset 90prossaa. Sit olin siivonnu mun huoneen, käyny pesulla sillä tänää oli koulissa liikkaa. Eli lähetä mahdollisimman pian kun näät tän nii kommentti. Ai nii muute, huomenna mulla on koulupäivä 9.00-12 plus sit 15minsan kävely matkat. Moi!


    • Harmi, oisko niistä voinut tulla zombeja? Jotkut odottavat on sanoneet et lopussa varsinkin vituttaa. Ja muuten vaan tulee kaikenlaisia mielihaluja. Tietenkin jos sen tekee kivan pojan kanssa se on vähän erijuttu. Toivottavasti kiva yllätys. Pakkasella on kieltämättä kiva saunoa jos voi tulla sit ulos kylmään. Siinä tuntee ihan erilailla sen ilman lämpötilan. Onko kiva makoilla Jeffin kanssa lattialla?
      Ainiin mitä teitte liikassa? Onko sulla mitään lemppari juttua? Olit mukana ihan hyvin jos kävit sit suihkussa?

      • MäOonCool

        1. Millast ja Marysta ei tullu zombei.
        2. On mun mielest, seki on sanonu et on kivaa.
        3. Oltiin polttopalloo, sählyy ja hippaa. Siis normii.
        4. Mun lemppari juttu on see et ku liikka loppuu. Mut mul on toi polttopallo, musiikin kuuntelu, jeff.. jne jne.
        5. No kävin koulussa suihkussa mut ulkona oli nii, vitsin kylmä et päätin mennä taas!


    • Zombi juttu olisi voinut olla kiva. No, ehkä jatko osassa. Oletko ajatellut jolkaista tuota tai muuta tarinaa? Vaikka täällä netissä
      Miten sulla meni viikonloppu Itse kävin ostoksilla. Onko teillä päin
      https://www.pikseli.fi/
      juttua. Pitää käydä voisi olla kiinnostava.

      • MäOonCool

        Ei täs mun milest sinäs mitää oo mut, harkitaa sitte. No kiitti silti!


      • MäOonCool

        Olin tääl netis surffailemas. Ainii..... jeff viel!


    • MäOonCool

      Muita ajatuksii!

      • Miten sun viikonloppu meni?
        Mä kävin kirjastossa ja uimassa.
        Täällä Helsingissä oli lauantaina saunapäivä. Pääsi saunomaan sellaisiin paikkoihin mihin normaalisti ei pääse. Tykkäätkö saunomisesta?
        http://www.helsinkisaunaday.fi/


    • MäOonCool

      TODELLA Siis hyvin mulla,olin saunssa molemmilla siis molempin, päivin. Oliks uimahallissa? Ulkona on aika kulmä, tai no kylmä. Mut silti. Tää castaaminen kesti siksi, sillä olin tos just ku olit laittanuton, nii ratsastamas. Olin vast viiden mais koton, ja piti läydä suihkussa, syödä välipala, ladata samalla sitte tääki siin, sitte piti viedä roskat. No sit tulin tänne ja näin et joku, on laittanu jonkun. Ei mua haittaa, sanoin vaan. No kun oon ollu tääl nii ajattelin et eiks ketää laita veuvoi, nii siks laitoin ton sitte muöhäs. Onls sul tyttöystävää? En kysysiks et haluisin alkaa olee sunkaa, tajuut varmaan et mitä ajan takaa. Tiiäks naagin? Se on tubettaja joka, mun mielest on hyvä. Myös valtteri ja mmiisas on kivoi, mut paras on naag. Sitte tänää koulus yks tyyppi kysy et alaks olee? No sanoin et omg, eli ei kiinnosta. No ei menny kauaa ku sama tyyppi tulee uudestaa, alaks olee vakavasti? Sanoin painu muualle. No okeeei! Se sano, siis se joka anto mulla sydänriipuksen. Mut tä oliki pari vuot mua nuorempi. Ennemmin haluisin pari vuot vanhemman jätkän. No sitte se sen 2 kaverii tulivaa sellatti, sun vanhemmat elää simpukoiss. Sanoin menkää nyt siitä. No saa nähdä mitä ne viel keksii, siis mulle. No, miks muute sä tuut aina tiettyyn aikaan? En tarkota et sä tulisit, tai täytyisi tulla mut olis kivaa jos kiinnostais nii välil kirjoitta, siisn kolmen ja kuuden välisenä aikana. No, millane sä oot luonteeltas? Ite oon sellane ystävällinen, ja aika usein osaan olla hyvinki tempperamenttinen.

      • Joo, uimahallissa kävin. Sielä on kiva saunoa. Nyt sataa vettä mutta loppuviikosta pakkasta. Onko se aina sama hevonen jolla ratsastat? Sä olet kiinnostava ihminen mut en usko että me koskaan aletaan olee sillai. Ehkä se johtuu siitä että mä olen sua huomattavasti vanhempi? Kyllä mulla on ajatus mitä sä ajat takaa. Mutta onko se sama kuin sun ajatus? Tosin ei se estä vaihtamasta mielipiteitä. Ehkä se on ulkonäkö kysymys kun ne kysyy haluatko alkaa olla niiden kanssa. Kun laitan silmäni kiinni niin sä näytät tosi hyvältä. Katsoin netistä. Naag on hienojuttu. Hieno huomata että on Kemijärveltä lähtöisin. Kun on vaatealan koulutusta niin sitä katsoo sen muotijuttuja ihan eritavalla. Tiedätkö Heikki Salosen?
        Yleensä poikakaverit on tyttöjä vanhempia. Saman ikäiset tuntuu lapsellisilta?
        Niin mä tuun aina tiettyyn aikaan kun mä kirjoitan töistä. Aamulla mä luen jos sä olet kirjoittanut jotain. Sitten mä mietin ja lopuksi kirjoitan.


      • Niin ja sit musta. Mä olen luonteeltani hiljainen, en ehkä niinkään ujo. Ystävällinen myöskin. Mutta temperamenttinen en ole. Olisi hyvä jos olisi enemmän räiskähtelevä luonne. Voisi sanoa rohkeammin ei.


      • MäOonCool

        Joo on sama. Seirena. Nii johtuu, siis en tosiaankaa haluu olla yhdessä. Tiiätjän? Siis no, en nyt tiiä oonko superhyvännäkönen mut en oo sinnepäinkää et olisin sellane, läskiläski. Ent tiiä tota tyyppii sori! Samaikäset onki lapsellisii! Siis itte haluun vahemman, kolme viis vuot on sopiva. Ok, siis itte oon sellane tyyppi et tykkään määräillä. Mut koita olla usein määräilemättä, eli siis jos tuntuu silt nii sano vaa suoraa. Sit noist mun kussäreist, eli mä en oo paljoo kuselly sulta. Nii siks mä vähän oon kutänny sun viestei, ja sitte kehitelly kusymyksii. Tänää oli liikkaa koulus, ja mun liikkavaatteet unohtu kotii. No todella kivaa, mut onneks ne oli kaks viimjst tuntii nii pääsin kotiin suihkuu. No, mitä kuuluu? Mitä sä teet huomen? Et ite ku tulin suihkusta,tein läksyt, söin välipalan, nii pesin hampaat vaik tiiän et pesen ne kolmannen kerran myöhemmin sitte. Mut tulin siis tänne, sit ku näin noi sun kommentit nii ajatteli, no voi vitsi tietysti! No arvaa mitä teen huoman hissan tunnil? Teen pilan opelle! Eli sitte ku se tulee luokkaa, ja sanoo istukaa. Siis kaikki muut ainaki, sit mä sano, arvaa mitä ope? No, hän vastaa? Historia, tulevisuus! Sitte istun tuolille,aika hyvä pila vai? No sitte ku tulee halloween, aijon pukeutuu jeff the killeriks. Sit otan hänet mukaan. Sitte näkee niiden naamat. Oikeest!


      • MäOonCool

        Ai nii.....😐..... ei olemaikomusta alkaa olla sunkaa yhdessä! Siis toivoisin e t ymmärtäisit😀. Ei oo helppoo sanoo, mut must joenki tuntuu et oon poikien keskipiste..... plus sit tää yks viel jota siis jostain syyst rakastan😁. Mä oikeest haluisin parikymppisenä 🤰👰👨‍👩‍👦‍👦. Mut nyt on jostain syystä sellane puumi et, haluisin nyt poikkiksen kans lapsen ja naimisii, ja et oli kaks poikaa. En tiiä miks. Enkä tarkota et sun pitäis auttaa😢, mut kaipaan siis vaan neuvoi😭. Olen varmaan sekoomas koska, ei mun ikäne käyttäydy tällatti. Siksi tuntuu siltä että, haluisi jatkaa elämää, mut sitte jaliski olla kuollut. Mä oon kuollut sisältä, en siis tiiä miks. Mut siis mun lempihedelnät mist tykkäön nii, on nää.🍇🍉🍊🍋🍌🍍🍏🍎🍐🌽🥕🥑🥝🍅🍓🍒. Sit viikonloppuisin illal shön yleensä.....🍡🍦🌯🥙🌮🍕🍟🍔🍲🍧🍨🍩🍭🍬🍫... no ok en mä nyt noin pljoo väännä! Mut sit on sellasii vuoros kj ison, aijon kokeilla....🍾🍷🍸🍹🥂. Sit mä sjoppailisin majdottomuuksiin saakka, nii ostelisin toppeja, niitä ei ikinä ole liikaa, huppareita, jeffin tyyliin, mjt naisten, meikkei en tarvii mulla on niit ihan tarpeeks, ja limusiinin.🎆🎊🎉🎊. Sitte haluisin oppii näit...🤺🏎. Aika tyypillist naiselt, mut joo. Oppisin muuten ilman opetusta, ja jopa rannalla uimaan neljä vuotiaana. Mutsini mutsi taas, en tiiä saanko kertoo mut kerron. Siis jän hukkui! Oikeest. Myös totta on se et se oli mun mieöest nii, et mun äidin isän isän isä taisteli sodassa! Sekin on siis totta oikeest. Mut joo vastaa, sitte ku huvittaa. Ei oo pakko. Mä haluisin olla, sellane... no ei, en jaksa selittäää. Koska yks vitun rakki. Sori vaa mut ulisee tuol jossai. Sit kattikin ihmettelee sitä vittu saatana perkele!!!!!!! No, ohhoh! Taas vähä lipes, sori! Iiihhiihh iihhiii.... no sua ei varmaa naurat, joten leikit sikeen! Eli elokuus on mun nippari päivä, saman pävän ku seska alkaa! Eli viidestoista päivä! No, nyt sitte oon myös samanikäne, ku jeff tappo sen perheen. Eli se tappo sen perheen ku se oli myös 13wee! No, täst tulee pitkä mut eii se mitää. Tuun huomen tänne myöhemmin koska, tapaan yhden ihmisen meillä. Eli tuu siin kakset yli neljä, jos kiinnostaa puhuu paremmin. Siis muutama juttu viel. Eli täst on muutama viikko aikaa mut näin, ku yks tyyppi raiskas mut. Siis unessa se uni oli nii kamala. Nom ei se varmaa raiskannu mut, varma oon et tiiät. Et sillee. Mun toine olis e et ei varmaa oo luotettavaa, mut siis en ehkä haluu sit niiku sillee, olla tekemisissä. Sillä meit oikeest luullan et ollaan yhdessä vaik ei olla siis. Ei phalla mut viestitellää vähän eri tyylillä, en oo teeskentelijä tyyppii mut jokseeki tuntuu siltä et oudoksutaa meit. Sit sen takii kukaa ei pistä kommenttei. Siis älä ota ittees!


      • MäOonCool kirjoitti:

        Joo on sama. Seirena. Nii johtuu, siis en tosiaankaa haluu olla yhdessä. Tiiätjän? Siis no, en nyt tiiä oonko superhyvännäkönen mut en oo sinnepäinkää et olisin sellane, läskiläski. Ent tiiä tota tyyppii sori! Samaikäset onki lapsellisii! Siis itte haluun vahemman, kolme viis vuot on sopiva. Ok, siis itte oon sellane tyyppi et tykkään määräillä. Mut koita olla usein määräilemättä, eli siis jos tuntuu silt nii sano vaa suoraa. Sit noist mun kussäreist, eli mä en oo paljoo kuselly sulta. Nii siks mä vähän oon kutänny sun viestei, ja sitte kehitelly kusymyksii. Tänää oli liikkaa koulus, ja mun liikkavaatteet unohtu kotii. No todella kivaa, mut onneks ne oli kaks viimjst tuntii nii pääsin kotiin suihkuu. No, mitä kuuluu? Mitä sä teet huomen? Et ite ku tulin suihkusta,tein läksyt, söin välipalan, nii pesin hampaat vaik tiiän et pesen ne kolmannen kerran myöhemmin sitte. Mut tulin siis tänne, sit ku näin noi sun kommentit nii ajatteli, no voi vitsi tietysti! No arvaa mitä teen huoman hissan tunnil? Teen pilan opelle! Eli sitte ku se tulee luokkaa, ja sanoo istukaa. Siis kaikki muut ainaki, sit mä sano, arvaa mitä ope? No, hän vastaa? Historia, tulevisuus! Sitte istun tuolille,aika hyvä pila vai? No sitte ku tulee halloween, aijon pukeutuu jeff the killeriks. Sit otan hänet mukaan. Sitte näkee niiden naamat. Oikeest!

        Teitkö sen jutun historian tunnilla? Mahtoi ope hämmästyä. Olisi todella hienoa nähdä sinut Jeff the Killerin asussa. Voi olla aika säväyttävä.
        Mä kävin elokuvissa. Musta Pantteri oli ihan hyvä juttu. Se on afrikkalainen sankari juttu. Pieni valtio millä on vallansiirto ongelmia. Kuningaskunta siis. Tavallaan ymmärrän miksi se on afroamerikkalaisten suosima. Siinä kuitenkin USA:ssa asunut sankari palaa kotiin periäkseen vallan. James Bond jutuissa on se Q joka kehittelee kaikenlaista. Tässä oli vastaava Shuri. Jotenkin jäi sellainen kuva että Q:lla oli osasto mutta Shuri puuhaili yksin. Minua on aina kiinnostanut tuo tekniikka puoli.
        Oletko käynyt elokuvissa?


      • MäOonCool

        Niin tein ope vaa ktto sen näkösen, et ei vit***! Muut vaa nauto, koko ljppu tunnin. Nii varmaa kaikki juoksis pakoo, tai kattois sellatti anna nimmari. Kuulostaa toi KIVALTA, oon itte käyny pari kertaa. Siis mä itte ainaki, muutan New Yorkiin ku, oon sitten täysiikäinen. Teen biisejä, sanoituksii niihin, shoppailen, käyn kahdessa muussakin työpaikassa. Sitte voisin menmä poikkiksen kans, jonnekin kauas matkoille. Muuten, ootko kuullu tai kuunnellu biisei, believer ja side to side? Nekin on ihan kivo. No ketä sun lepi artisti on? Mä tykkään Minajsta, ja toisena tuli Ariana Grande, kolmanten Katy Perry ja sitte Taylor Swift!


      • MäOonCool kirjoitti:

        Niin tein ope vaa ktto sen näkösen, et ei vit***! Muut vaa nauto, koko ljppu tunnin. Nii varmaa kaikki juoksis pakoo, tai kattois sellatti anna nimmari. Kuulostaa toi KIVALTA, oon itte käyny pari kertaa. Siis mä itte ainaki, muutan New Yorkiin ku, oon sitten täysiikäinen. Teen biisejä, sanoituksii niihin, shoppailen, käyn kahdessa muussakin työpaikassa. Sitte voisin menmä poikkiksen kans, jonnekin kauas matkoille. Muuten, ootko kuullu tai kuunnellu biisei, believer ja side to side? Nekin on ihan kivo. No ketä sun lepi artisti on? Mä tykkään Minajsta, ja toisena tuli Ariana Grande, kolmanten Katy Perry ja sitte Taylor Swift!

        Mä pidän Siasta, se on esiintyjä Uudesta-Seelannista
        https://www.youtube.com/watch?v=2vjPBrBU-TM&list=RDEMieiteXw81tMLBdKv8qkChg&index=1



    • MäOonCool

      Muta ajatuksiii!

      • Käytkö elokuvissa? Millaisista pidät? Minusta scifi jutut on kiinnostavia.


    • MäOonCool

      Tykkään myös Owen MacDonnellista!!!!!! And Jeff The killer!!!!!!!!

    • juuh

      Mitä helvettiä täällä tapahtuu? Jos tää ei oo feikki keskustelu nii hankkikaa kaikki apua aivan oikeesti. Jos oot 13 nii oot vielä lapsi, nii älä tuu jutteleen tänne ku täällä on noita saatanan kriipejä vanhuksia.

      • MäOonCool

        Parempi et pidät suus supupussa, sillä et sä oo mikää mulle, etkä kylläkää kellekkää muullekkaa tollasii sanoo. Etkä sä edes voi tietää, että onko oikeasti hän noin vanha. Itse fiksuna sanoisin nyt niin, että hän ei ole. Ja vaikka olisitkin, et voi tuolla tavalla toisista sanoa. Sama ku sä olisit ihan ok tyyppi, ja mä rupeosin sulle puhelee tollatti. Vaikka sä et tunne mua, enkä mä sua. Nii ajatteleppa jo niillä sun aivoillas, jos sinulla nyt niitä harmaitaaivosojluja on. Ja kuten sanoin jo aikaisemmin, olen 13. Eli, en siis ole 13 päälle. Tämä ei ole feikki keskustelu, vaan täällä keskustellaan aidosti. Sä mun puolesta voit hankkii apuu, vaik maan ja taivaan väliltä. Mutta mä olen terve, enkä siis terveenä tarvitse apua. Ja mä sän tänne tulla juttelee, sillä mullakin kyllä täällä on oikeus olla.


    • Enkelinsiipi

      Hei, lueskelin sun (13-v tytön) ja tämän toisen keskustelua ihan mielenkiinnolla ja aattelin itsekin vähän kommentoida, eli aika huolestuttavaa tuo, että pojat "varailee" sua tuolla tavalla. Muista että toiset ihmiset eivät voi määräillä ja hallita toisia, pystytkö sanomaan ei, kun siltä tuntuu? Ja kuinka ne pojat kohtelevat sua muuten? Jos poika haluaa seksiä ja sä et, sun ei pidä pojan vuoksi suostua.

    • mmmmmm

      Niin siis tuo niin sanottu 13v on tolla samalla nimimerkillä ties kuinka monessa keskustelussa ton kuusnollan kanssa. Aina alottavat samalla tavalla, että eivät muka tunne toisiaan. Toistunu nii monta kertaa, että tää on feikki keskustelu

      • MäOonCool

        Todista.


      • Mutta hei.
        Me ei olla kihloissa.
        Se on varma.


    • jasiisniin

      Olet vasta pikkilapsi. Kannattaa varoa tuommoisia vanhoja miehiä. Varo netissä, että kenelle puhut, koska tuo ei vaikuta terveeltä. Ja aika selvää, että ei oo totta tämä keskustelu. Joku vaan kaverinsa kanssa pelleilee

      • MäOonCool

        Mistä vitusta sä tiedät onko tää totta vai ei koska sä et ensinnälään tunne mua ja toiseksi, et itsekkään varmaan tiedä mitä puhut saatan ja kenelle.


      • Vanhoja miehiä ei kannata varoa. Ne on vahhoja miehiä.
        Varo niitä teinejä. Ne on oikeesti vanhoja.


    • MäOonCool

      Siis mitä vittuu mä oikeen oon laittanu? Voi vittu sentään, minkalainen olin monta kuukaitta sitte!

    • Pääsiäinen on nyt. Sitten vappu. Kesä sen jälkeen.
      Meinaan vaellella kesällä. Ehkä lapissa. Mitä sun kesään kuuluu?

      • Anonyymi

        Sori vaa, mut unohdettaisiks tää vaan? Siis mitä ei edes enää kiinnosta, ja muutenkin oot tyyliin 60 Hei... Tai ylipäätänsä en halua tällee tääl jutell, ja mä en muutenkaan haluu olla noin vanhojen kans... Tääl on mennyt nää jutu muutenkin anonyyliks, ja tää oli valehtelua, siis kesu... Anteeks tosi paljon, Moikka ja Hyvästi.
        Ps. En halua loukata.


    • Sopii mulla. Ihan hyvä. Kiva kuitenkin kun kirjoitit.
      Ei täällä kaikkea pidä ottaa totena. Ei edes mun ikää tai sukupuolta. Sillätavalla voi kysyä tai ottaa esille itselle hankalia asioita ilman että kukaan tietää kuka sä oot.
      -
      Muuten jos aluat häästä tää eroon jostakin, vaikkapa musta. Lopeta vastaaminen. Älä kirjoita enää. Pyyntö kirjoittelun lopettamiseksi on kuitenkin viesti joka odottaa vastausta.

      • Anonyymi

        Eli.? Pystytkö antaa anteeksi, ja ymmärtää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli.? Pystytkö antaa anteeksi, ja ymmärtää?

        Kyllä pystyn. Annan sinulle anteeksi. Kyllä ymmärrän sinua.
        -
        Kaikki on mielestäni hyvin. Hienoa että sinulla on kavereita somessa. Uskon sinun saavan kavereita myös muuten. Harrastukset auttaa. Kokeile vaikka Karatea. Siinä ei alussa tarvitse osata mitään.


      • Anonyymi

        Ei sun oo silti pakko, sillä tein tyhmästi. Mut kiitti.
        _____________
        Mä oon hetki sit lopettanu mun harrastuksen. On vaa tosi rankkaa, joten lopetin sen takia.
        _______________

        Mut, kai se sit ois nyt tässä sitten... hyvää jatkoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun oo silti pakko, sillä tein tyhmästi. Mut kiitti.
        _____________
        Mä oon hetki sit lopettanu mun harrastuksen. On vaa tosi rankkaa, joten lopetin sen takia.
        _______________

        Mut, kai se sit ois nyt tässä sitten... hyvää jatkoo.

        Joo, kyllä mä sanoin niin ihan omasta tahdosta. Ei pitäs jankata mutta ei sun juttu ollut tyhmä. Sellaista kokeilua pitää tehdä. Mäkin teen ja moni joita mä tiedän. Joku kiva harrastus olis kiva. Vaikka 4H tai partio?
        -
        Mutta hei, kaikkea hyvää sulle...


      • Anonyymi

        Samoin.


      • Anonyymi

        Mut voin kyl laittaa kai viestii sul ku ehit jos haluat silti jutella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut voin kyl laittaa kai viestii sul ku ehit jos haluat silti jutella?

        Kyllä voit. Kyllä haluan.


      • Anonyymi

        Sopiiks jos laitan vähä illemmal, ku täs on paljon kaikkee siis ollu tänää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopiiks jos laitan vähä illemmal, ku täs on paljon kaikkee siis ollu tänää?

        Ei mitään hätää. Ihan milloin vain sulle sopii.


      • Anonyymi

        Kiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva.

        Lähden viikoksi Kreikkaan.
        Sulla alkaa kohta kesäloma.
        Oletko käynyt Kreikassa?


    • Mutta jos joskus kuitenkin haluat niin täällä mä oon…

      • Anonyymi

        En kirjoita tän viestin jälkeen mitään.


        Anteeks ihan oikeest tosi paljon..
        Oon 14v tyttö. Oon vaa tosi kauan sairastanut masennusta, ja tällee. Mä en yleensä valehtel, ainakaan päin naamaa. Oon tosi pahoillani, koska mä vaan halusin jonkun jonka kans jutell. Tein tän keskustelun, et ois ehkä joku jonka kans jutella. Mä Oon luonteeltaan tosi Kiva, ja niin. Mä Oon Sellanen tyyppi, et luulos et oikeest joku haluaisi olla kun kans kaveri...
        Mulla ei Oo kavereiden, ku vain muutama tosi ystävä. Me puhutaankin vaan tyyliin sähköposteilla. Mä en tarkoituksellisesti valehdellu. Mä oikeest halusin vaan jonkun kans jutella, et ei Oo ollu tarkoitus loukata tai mitään. Ei Sun Oo pakko antaa anteeks, mut jos ajan saatossa voit olisin kiitollinen. Mulla ei Oo mitään sua vastaan, mutta mua ei oikeest kiinnosta ja sä oot aika vanha. Tietysti se ei merkitse mitään, mut Must tuntuu muutenkin täs on nyt Vähä sillee etten jaksa kaikkea.
        Toivottavasti ymmärrät, ja vielä kerran anteeksi tää kaikki.


    • Hei, älä pyytele anteeksi. Et ole mitään sellaista tehnyt että pitäisi pyytää anteeksi. Jollain tasolla kun kirjoitat täällä sun pitää suojata itsesi. Ei ole paha jos muuttaa ikänsä tai kotipaikkaa. Se on ihan järkevää. Hyvä on, mä olen ihan varmasti sua vanhempi. Näin uskon. Mä uskon myös että sä olet tyttö. Kun mä loin tuon käyttäjätunnuksen niin en ollut 60-vuotias. Silloin mulla ei ollut ystäviä ja mä mietin voisko niitä olla kun olen kuuskymmentä. Halusin tietää miten ihmiset suhtautuisi mun kirjoituksiin 60-vuotiaana. Jotkut on vastanneet mun juttuihin jotkut ei.

      Musta on hieno jutella tai kirjoitella täällä erilaisten ihmisten kanssa. Sitä vähän tuttuu siihen jos vaikka tapaisi ihan eri ihmisiä kasvotusten. Osais ehkä sitten keskustella vaikka vähän paremmin.

    • Anonyymi

      Up.

      • Jup


    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      Up.

      • Jup


    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      Uå.

      • Uåååååååååååååååååååa


    • Miten sulla nyt menee? Oletko ottanut aurinkoa lomalla?

    • Koulussa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe