Joko pääsee Viitasaaren keskustaan jääteitä pitkin Vesannolta päin?
Jäätie Viitasaarelle
15
2639
Vastaukset
- siitävaan
Siitä vaan herra Hakkarainen....mene edeltä,kyllä se jää kantaa...
- Eituleikävä
Ja te juntit menette perästä.
Esitin asiallisen kysymyksen ja odotan myös asiallista vastausta!
- Nohähähäää
Vidusaarelaisille ei voi vastata kuin V.......... A!!
- savolainenhuumori
Savolainen esittää jotain asiallista....nevöhööd. Ja odottaa täällä asiallista vastausta;))
- Höhöhööhö
Öööhhh ääähh Öööhhh
- jäätietäpitkin
kymonkosken jäätietä pitkin juuri ajettiin. kyl nämä pakkaset jo jäätietä parantaa.
- Äähähäää
Aja suoraan virtaan
Eikö kukaan osaa kertoa vastausta kysymykseeni?
- Voevoee
No vittu painu itse katsomaan äläkä täällä nillitä
- pummitpoisviitasaarelta
Bentsot taitaa olla tältä yhdeltä perhekunnalta lopussa kun samat vastaukset joka asiaan täällä, kirjoittaisi joku äkkiä reseptin näille.
- jäätietäpitkin
vastasin jo... kymönkosken kaupalta kääntyy tie jäätielle. vasta ajettiin sitä pitkin.
- Niihhh
Niihhh... Joko meni kaaliin??
Kiitos sinulle jäätietä pitkin. En vaivaa enää Viitasaarelaisia tämän asian takia.
- Hehehehee
Ei kannatakaan tyhmien kysyjät skipataan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273513- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352178Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381379
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131149