Onko täällä muita gradun kanssa painivia? Olisi mukavaa kuulla muiden fiiliksistä ja saada vertaistukea :) Minä opiskelen kielitieteellisiä aineita, ja tarkoitus on valmistua maisteriksi kesäkuussa. Gradussa on nyt noin 65 sivua tekstiä, ja salaa haaveilen vähintään cumun, jopa magnan arvosanasta. Tosin ohjaajan antamista palautteista päätellen hyvä jos gradu yltää edes beehen :'D Miten teillä gradu etenee? Mitä arvosanaa tavoittelette?
Gradut 2018
4
434
Vastaukset
- Ei_kun_eteenpäin
Onhan tuossa aikaa vielä parannella gradua saadun palautteen mukaan. Muutaman viikon tiukka rykäisy vie asioita melkoisesti eteenpäin. Tiedä vaikka arvosanahaaveetkin samalla realisoituisivat.
- graduttaja2018
Itse teen nyt myös gradua. Etenee omalta osaltani aika hyvin. Tsemppiä aloittajalle omaan työhönsä!
- Loppukirijä
Täällä yksi gradun loppuvaiheessa oleva puurtaja (humanisti). Kesäkuussa myös tarkoitus valmistua. Arvosanajuttuja en ole miettinyt tai ohjaajan kanssa puhunut, mutta olisihan se kiva 3 saada. Meillä siis 1-5 arvostelu. Tässä vaiheessa kuitenkin tuntuu että olen vain tyytyväinen kunhan saan työn hyväksytyksi ja paperit pihalle :D
- toukomaisteri
Tämä vastaus tulee kysyjän kannalta myöhään, mutta lukuisia graduja luettuani mielikuvakseni on jäänyt, että lubenterin gradut saisi toisinaan korjattua ihan oikeinkirjoitusta ja muita muotoseikkoja parantamalla. Omalle tekstilleen tulee sokeaksi, eikä esimerkiksi mainittu oikeinkirjoitus ole kaikkien vahva alue. Se on kuitenkin suhteellisen helppo korjata tai korjauttaa. Toinen tyypillinen ongelma on se, ettei työssä ole mitään uutta tietoa vaan se lähinnä siteeraa muita tekstejä luettelomaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268