Eikä tää oikeestaan ole edes vitsi vaan täyttä totta:)
0Äänestä
möö kirjoitti:
mutta pätee vain naispuolisten insinöörien tapauksessa
0Äänestä
Kale
ainakin monet rakennusinsinöörit ovat homoja.
0Äänestä
miina
Ja monet insinöörit ovat naisia...
0Äänestä
insinööri
ja naispuoleinen insinööri saa varmasti enemmän pillua elämänsä aikana kuin miespuoleinen insinööri ja homo yhteensä.
0Äänestä
insinööri
HYVÄ MIINA! Hitto sentään. edelleen ajatellaan että ihminen = mies.
0Äänestä
Ja huvittavaa
insinööri kirjoitti:
ja naispuoleinen insinööri saa varmasti enemmän pillua elämänsä aikana kuin miespuoleinen insinööri ja homo yhteensä.
Tämä on totta. Vastaajan täytyy olla insinööri.
0Äänestä
nitsiviekka
No mitä eroa on sitten insinöörillä ja homolla?? No insinööri saa vähemmän pillua elämänsä aikana
0Äänestä
tädit
niin, mitä eroa on insinöörillä ja homolla? ei hemmetti aavistustakaan.
0Äänestä
Suojelusenkeli87
terve!!
mun kihlattu menee nyt ens syksynä tamk:hon lukee ittensä insinööriks ja se ei ole homo vaikka melkeien kaikki väittää ja mie meen kans mut pirkanmaan amk:hon lukee itseni ehkä restonomiks ja kirjoitaja on nais puolinen 18 vuotias... ja kyllä miun tulevä insinöörii saa varmaan ennemän te kaikki yhteensä ketkä äittää että insinöörit on homoja.... ja vielä yks asia te atidatte itse ola homoja kun haukutte insinöörejä!!!!!
0Äänestä
Kaikkivarattu
Suojelusenkeli87 kirjoitti:
terve!!
mun kihlattu menee nyt ens syksynä tamk:hon lukee ittensä insinööriks ja se ei ole homo vaikka melkeien kaikki väittää ja mie meen kans mut pirkanmaan amk:hon lukee itseni ehkä restonomiks ja kirjoitaja on nais puolinen 18 vuotias... ja kyllä miun tulevä insinöörii saa varmaan ennemän te kaikki yhteensä ketkä äittää että insinöörit on homoja.... ja vielä yks asia te atidatte itse ola homoja kun haukutte insinöörejä!!!!!
Sanotte mitä sanotte mutta homoilu on MIESTEN hommaa !
0Äänestä
Valmistunut
Suojelusenkeli87 kirjoitti:
terve!!
Valmistukohan tämänkään kihlattu koskaan inssiksi?
Vastaukset 14
Vanhimmat
HEHE
Tämä on tosi hyvä vitsi!
mutta pätee vain naispuolisten insinöörien tapauksessa
ainakin monet rakennusinsinöörit ovat homoja.
Ja monet insinöörit ovat naisia...
HYVÄ MIINA!
Hitto sentään. edelleen ajatellaan että ihminen = mies.
Tämä on totta. Vastaajan täytyy olla insinööri.
No mitä eroa on sitten insinöörillä ja homolla??
No insinööri saa vähemmän pillua elämänsä aikana
niin, mitä eroa on insinöörillä ja homolla? ei hemmetti aavistustakaan.
terve!!
Sanotte mitä sanotte mutta homoilu on MIESTEN hommaa !
Valmistukohan tämänkään kihlattu koskaan inssiksi?