Mitä yhteistä on insinöörillä ja homolla??
Molemmat saa yhtä vähän pillua elämänsä aikana
tää on huippu!!
14
6697
Vastaukset
- MAUAUUAUU
HEHE
- Kyösti
Tämä on tosi hyvä vitsi!
- möö
Kyösti kirjoitti:
Tämä on tosi hyvä vitsi!
Eikä tää oikeestaan ole edes vitsi vaan täyttä totta:)
möö kirjoitti:
Eikä tää oikeestaan ole edes vitsi vaan täyttä totta:)
mutta pätee vain naispuolisten insinöörien tapauksessa
- Kale
ainakin monet rakennusinsinöörit ovat homoja.
- miina
Ja monet insinöörit ovat naisia...
- insinööri
ja naispuoleinen insinööri saa varmasti enemmän pillua elämänsä aikana kuin miespuoleinen insinööri ja homo yhteensä.
- insinööri
HYVÄ MIINA!
Hitto sentään. edelleen ajatellaan että ihminen = mies. - Ja huvittavaa
insinööri kirjoitti:
ja naispuoleinen insinööri saa varmasti enemmän pillua elämänsä aikana kuin miespuoleinen insinööri ja homo yhteensä.
Tämä on totta. Vastaajan täytyy olla insinööri.
- nitsiviekka
No mitä eroa on sitten insinöörillä ja homolla??
No insinööri saa vähemmän pillua elämänsä aikana - tädit
niin, mitä eroa on insinöörillä ja homolla? ei hemmetti aavistustakaan.
- Suojelusenkeli87
terve!!
mun kihlattu menee nyt ens syksynä tamk:hon lukee ittensä insinööriks ja se ei ole homo vaikka melkeien kaikki väittää ja mie meen kans mut pirkanmaan amk:hon lukee itseni ehkä restonomiks ja kirjoitaja on nais puolinen 18 vuotias... ja kyllä miun tulevä insinöörii saa varmaan ennemän te kaikki yhteensä ketkä äittää että insinöörit on homoja.... ja vielä yks asia te atidatte itse ola homoja kun haukutte insinöörejä!!!!! - Kaikkivarattu
Suojelusenkeli87 kirjoitti:
terve!!
mun kihlattu menee nyt ens syksynä tamk:hon lukee ittensä insinööriks ja se ei ole homo vaikka melkeien kaikki väittää ja mie meen kans mut pirkanmaan amk:hon lukee itseni ehkä restonomiks ja kirjoitaja on nais puolinen 18 vuotias... ja kyllä miun tulevä insinöörii saa varmaan ennemän te kaikki yhteensä ketkä äittää että insinöörit on homoja.... ja vielä yks asia te atidatte itse ola homoja kun haukutte insinöörejä!!!!!Sanotte mitä sanotte mutta homoilu on MIESTEN hommaa !
- Valmistunut
Suojelusenkeli87 kirjoitti:
terve!!
mun kihlattu menee nyt ens syksynä tamk:hon lukee ittensä insinööriks ja se ei ole homo vaikka melkeien kaikki väittää ja mie meen kans mut pirkanmaan amk:hon lukee itseni ehkä restonomiks ja kirjoitaja on nais puolinen 18 vuotias... ja kyllä miun tulevä insinöörii saa varmaan ennemän te kaikki yhteensä ketkä äittää että insinöörit on homoja.... ja vielä yks asia te atidatte itse ola homoja kun haukutte insinöörejä!!!!!Valmistukohan tämänkään kihlattu koskaan inssiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312