ollaan lähdössä perheeni kanssa bulgariaan hotelliin nimeltä tiara beach.Mukaan meitä lähtee 2 aikuista ja 3 lasta.Me lähdetään 14.8 onko kokemuksia hotellista olisi kiva tietää ennen lähtöä :)
Tiara beach
2
396
Vastaukset
- Sielläonkivaa
Olin Tiara Beachissa muistaakseni 6-7 vuotta sitten, kun myöhästyin varauksen teosta haluamaani toiseen hotelliin.
Tiara oli siisti, ja ruoka oli muistini mukaan silloin aivan kohtuullista ja monipuolista.
Ravintolatilat olivat kuitenkin älyttömän ahtaat. Salissa pääsi tuskin kulkemaan, saati noutamaan ruokaa. Yksin matkustavana pöytäni usein tyhjennettiin täysin kun olin noutamassa pää/jälkiruokaa tai juomaa, tai sitten vieraita ihmisiä laitettiin pöytääni minulta kysymättä. Se johtui tilanahtaudesta, mutta se oli silti käsittämätöntä menettelyä eikä sellainen voi toimia neljän tähden hotellissa.
Tiaralle annan plussan siitä, että tämän ainoan kerran, vuosikymmeniä ympäri maailmaa matkanneena näin, miten iltayöstä lähtien asiakkaiden jättämät pyyhevaraukset allaspaikoille kerättiin pois yhteen kasaan ennen kahdeksaa aamulla, ellei varaaja ollut paikalla. Mahtaako edelleen toimia?
Tiara on kaukana Sunny Beachin keskustasta, mutta ainakin tuolloin katujunan pysäkki oli hotellin edessä. Juna on ehdoton huonoliikkeisille, laiskoille ja lapsille, sillä pääsee huokealla keskustaan ja näkee samalla, miltä muu SB näyttää.
Allasalue oli melko pieni, mutta lapsille oli ainakin silloin omat liukumäkensä, ja rantahan on siinä aivan lähellä. Henkilökunta on varmasti vaihtunut moneen kertaan, joten heistä ei kommentteja.
Luulen, että teillä perheenä tulee olemaan hyvä kokemus lomasta Sunny Beachilla. Sää on luultavasti hellettä ja aurinkoa, meri on lämmin ja Tiara on hyvä hotelli.- Alexandraa12343
kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk873610Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921929Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441622
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981433Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671392Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861277