kukatietää

vilppiäkö

Jouluaattona puhallutettiin,tulos 0,24..olin edellisenä iltana joulujuhlissa ja nukuin aattona puol kolmeen ja lähin hakemaan veljeäni,en juonut mitään siis aattona kun lähdin.Kortti pois siis,kysyisinkin miten vasta nyt asia lähtee kirjallisena tuomarin käsittelyyn ja päätös tulee siis 15.3:tta.Miksi se ei voinut lähteä eteenpäin jo aikaisemmin saahan sen tuomion silti käräjäoikeudelta ilman viivyttelyäkin asiassa..Ihmettelen että toimivatko nyt oikein,minulla ei ennestään mitään rikkeitä liikenteessä.Kuka tietäis ja vastaisi.

3

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jurrristi

      Rattijuoppojutuissa tuomion antopäivän voi määritellä myös se, kuinka pitkä ajokielto on odotettavissa. Sinulle on todennäköisesti tulossa rangaistuksen lisäksi 3-4 kuukautta ajokieltoa, joten tuomiollakaan ei ole ollut kiirettä. Nyt olet poliisin määräämässä väliaikaisessa ajokiellossa, joka kestää siihen saakka, kunnes asia on esillä oikeudessa.
      Ajokielto voi tietysti olla tuomion antopäivää paljon pitempikin, mutta joskus myös käy niin, että oikeus toteaan ajokiellon päättyneen tuomioon ja syytetty saa kortin takaisin heti. Erittäin harvinaista on se, että ajokielto olisi lyhyempi, mitä jutun esilletulopäivä oikeudessa.

    • tosikunvesi

      Tunnen kaverin joka puhalsi 0,26 ja sai kortin takaisin 1 ja 1/2 kuukauden kuluttua,miten se ompi mahdollista,ihmettelen vaan.Lakia luetaan ilmeisesti eri lailla henkilöön katsoen!

      • EIMITÄÄNOUTOA

        No ei. Muista nyt aina kuitenkin kertoa se, että mikä on mittayksikkö. Nyt puhutaan kai milligrammoista, eikä promilleista?

        En meinannut ymmärtää, että mitä viestissäsi tarkoitit. Nyppiikö sua siis asian "pitkä" käsittelyaika? Ihan normaali käsittelyaika tuo on, syyttäjällä on pöydällään oma jutturuuhka eli pino asioita joissa epäilty yhtä lailla haluaa juttunsa mahdollisimman nopeasti käsitellyksi. Sama käräjäoikeudessa. Tuomio siis annetaan alle 3 kk kuluttua teosta? On aivan normaali kirjallisen menettelyn käsittelyaika tuo.
        Kaverillasi on voinut olla jokin peruste, minkä vuoksi hän on saanut lyhyen ajokiellon. Ajo-oikeus on voinut olla välttämätön hänen ammattinsa takia. HÄnellä on vain saattanut käydä tuuri siinä, että juttu on edennyt prosessissa noin nopeasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1250
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      50
      894
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      824
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      96
      779
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      727
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      623
    10. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    Aihe