Jouluaattona puhallutettiin,tulos 0,24..olin edellisenä iltana joulujuhlissa ja nukuin aattona puol kolmeen ja lähin hakemaan veljeäni,en juonut mitään siis aattona kun lähdin.Kortti pois siis,kysyisinkin miten vasta nyt asia lähtee kirjallisena tuomarin käsittelyyn ja päätös tulee siis 15.3:tta.Miksi se ei voinut lähteä eteenpäin jo aikaisemmin saahan sen tuomion silti käräjäoikeudelta ilman viivyttelyäkin asiassa..Ihmettelen että toimivatko nyt oikein,minulla ei ennestään mitään rikkeitä liikenteessä.Kuka tietäis ja vastaisi.
kukatietää
3
335
Vastaukset
- jurrristi
Rattijuoppojutuissa tuomion antopäivän voi määritellä myös se, kuinka pitkä ajokielto on odotettavissa. Sinulle on todennäköisesti tulossa rangaistuksen lisäksi 3-4 kuukautta ajokieltoa, joten tuomiollakaan ei ole ollut kiirettä. Nyt olet poliisin määräämässä väliaikaisessa ajokiellossa, joka kestää siihen saakka, kunnes asia on esillä oikeudessa.
Ajokielto voi tietysti olla tuomion antopäivää paljon pitempikin, mutta joskus myös käy niin, että oikeus toteaan ajokiellon päättyneen tuomioon ja syytetty saa kortin takaisin heti. Erittäin harvinaista on se, että ajokielto olisi lyhyempi, mitä jutun esilletulopäivä oikeudessa. - tosikunvesi
Tunnen kaverin joka puhalsi 0,26 ja sai kortin takaisin 1 ja 1/2 kuukauden kuluttua,miten se ompi mahdollista,ihmettelen vaan.Lakia luetaan ilmeisesti eri lailla henkilöön katsoen!
- EIMITÄÄNOUTOA
No ei. Muista nyt aina kuitenkin kertoa se, että mikä on mittayksikkö. Nyt puhutaan kai milligrammoista, eikä promilleista?
En meinannut ymmärtää, että mitä viestissäsi tarkoitit. Nyppiikö sua siis asian "pitkä" käsittelyaika? Ihan normaali käsittelyaika tuo on, syyttäjällä on pöydällään oma jutturuuhka eli pino asioita joissa epäilty yhtä lailla haluaa juttunsa mahdollisimman nopeasti käsitellyksi. Sama käräjäoikeudessa. Tuomio siis annetaan alle 3 kk kuluttua teosta? On aivan normaali kirjallisen menettelyn käsittelyaika tuo.
Kaverillasi on voinut olla jokin peruste, minkä vuoksi hän on saanut lyhyen ajokiellon. Ajo-oikeus on voinut olla välttämätön hänen ammattinsa takia. HÄnellä on vain saattanut käydä tuuri siinä, että juttu on edennyt prosessissa noin nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991140Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755