Mun sydämeni tänne jää on kaunis kappale Kari Tapion esittämänä.
Mun sydämeni tänne jää...
13
765
Vastaukset
- aha
kyllä Katri-Helenakin sen nätisti laulaa. Makuasia kummasta versiosta sitten pitää enemmän.
- Ellu
Ihana biisi. On kuin tehty Karin sielukkaalle äänelle.
- Pirjo
Mun sydämeni tänne jää, hieno biisi, Vainion Juhan
loistava teksti! - Tuire
Kuulin tällaisen biisin YKSIN RANNALLA! Aivan loistavan herkkä teksti ja biisi yleensä ! Herkkä ja tosi ihana!
KOsketti itseäni tosi paljon!
Kuka on tämän herkän biisin tehnyt ???
Olikohan esittäjä Piritta Venho ?
Antakaa tietoja , please! - Tuire
Kuulin tällaisen biisin! Aivan loistavan herkkä teksti ja biisi yleensä ! Herkkä ja tosi ihana!
Antakaa tietoja , please! - maire
Kuulin tällaisen biisin! Aivan loistavan herkkä teksti ja biisi yleensä ! Herkkä ja tosi ihana!
Antakaa tietoja , please!- aaaaaa
Kyllä on Piritta Venho kappaleen - Yksin Rannalla - esittänyt...
- kyynikko
Kuinka joku kehtaa kehua Kari Tapion versiota?
Kyllä KH on aina KH.- Karin on parempi
Kyl Metri Helenan versio jää 2 kun Kari laulaa tuon kappaleen.
Ja tää on mun mielipide.
- hyacinth
kyseisestä kappaleesta paljon. Pidin siitä kappaleena jo ennen kuin kuulin Karin esittämänä. Mutta kyllä Kari sen hienosti tulkitsee, vähättelemättä yhtään muita.
- Mies
Karin versio kappaleesta on oikeasti koskettava.
Katri vain laulaa ilman sen kummempaa tulkintaa. Toki Katrillakin on yritystä, mutta se ei ole aitoa ja pyyteetöntä, niin kuin Karilla.
Kari Tapio on siitä ihmeellinen taiteilija, että huonoinkin sävellys ja sanoitus muuttuu kultakimpaleeksi Karin laulamana.
Se kertoo jo paljon ihmisestä ja etenkin Karin ammattitaidosta, joka on oltava jo geeneissä.
Ei tuollaista Karin kaltaista osaamista opita mistään. Se on synnynnäistä.- ei fani
Katri-Helena laulaa sen paljon kauniimmin ja koskettavammin. Kyllä jämpti on näin !
- Olen Oikeassa
ei fani kirjoitti:
Katri-Helena laulaa sen paljon kauniimmin ja koskettavammin. Kyllä jämpti on näin !
olet tuota mieltä niin selvästikkään et ymmärrä musiikista höykäsenpöläkkää.
No älä välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833