Mulle on jäänyt niin epäselkeä kuva tästä, että mun on pakko kysyä..
Mitkä on todennäköisyydet, että on saanut HIV -tartunnan jos multa on otettu suihin? Ilman kumia, muutama minuutti, en tullut..
Pakko kysyä kun häiritsee.. :D
HIV- tartunta
3
492
Vastaukset
- kotilääkäri
Hyvin pieni todennäköisyys. Suuseksissä voivat periaatteessa tarttua kaikki sukupuolitaudit, mutta se on epätodennäköistä.
- Adidaz
Suuseksissä on pieni riski. Elimistön ulkopuolella virus ei säily montakaan minuuttia.
- bakkanaali
Miksiköhän tuosta on pitänyt poistaa viesti, jossa kehotettiin ihan asiallisesti menemään aamulla terkkarille tekemään sukupuolitautitestit, jos kerran asia vaivaa? Suomi24 -kommentoinnilla tai asian vähättelyllä ei ole mitään vaikutusta siihen, onko tartunta vai ei ole, ainoastaan lääkäri ja testitulos voi sen kertoa.
Ei ollut millään lailla sääntöjen vastainen viesti, vaan hyvä ja asiallinen neuvo. Sen kirjoittaja vaan taisi olla väärä?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak954341Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka513205- 382935
- 342038
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5061718- 631634
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode501488- 411390
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171276