Mulle on jäänyt niin epäselkeä kuva tästä, että mun on pakko kysyä..
Mitkä on todennäköisyydet, että on saanut HIV -tartunnan jos multa on otettu suihin? Ilman kumia, muutama minuutti, en tullut..
Pakko kysyä kun häiritsee.. :D
HIV- tartunta
3
557
Vastaukset 3
- kotilääkäri
Hyvin pieni todennäköisyys. Suuseksissä voivat periaatteessa tarttua kaikki sukupuolitaudit, mutta se on epätodennäköistä.
- Adidaz
Suuseksissä on pieni riski. Elimistön ulkopuolella virus ei säily montakaan minuuttia.
- bakkanaali
Miksiköhän tuosta on pitänyt poistaa viesti, jossa kehotettiin ihan asiallisesti menemään aamulla terkkarille tekemään sukupuolitautitestit, jos kerran asia vaivaa? Suomi24 -kommentoinnilla tai asian vähättelyllä ei ole mitään vaikutusta siihen, onko tartunta vai ei ole, ainoastaan lääkäri ja testitulos voi sen kertoa.
Ei ollut millään lailla sääntöjen vastainen viesti, vaan hyvä ja asiallinen neuvo. Sen kirjoittaja vaan taisi olla väärä?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.541496Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211136- 93987
- 79710
- 37688
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21529- 27510
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53460- 26451
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433