Kenellä on kokemuksia uniapneasta, luin juuri erään siihen sairastuneen kertomuksen, mutta onko kukaan parantunut siitä.
Voiko sitä sairastaa tietämättään, onko kaikki päiväväsymykset ja lihomiset siitä johtuvaa.
Olen ihmetellyt kun olen nykyisin aina väsynyt.
Uniapnea ja sen kanssa pärjääminen
ahistaa
3
520
Vastaukset
- Miraakkeliapnaakka
Se on liukuva käsite tuo nielun kuristus, nenähengityksen parantaminen auttaa aina, ruokavalioksi hedelmät ja vihannekset.
- kroooHh
Laihdutus normaalipainoiseksi auttaa, alkoholista luopuminen auttaa, mutta jos ahtaat hengitystiehyet niin em toimenpiteiden lisäksi CPAP laite käyttöön!
- Anonyymi
Mallampati taulukko ja ikä kertoo jotain, laihduttaminen on vaikeaa, nämä ovat yksilöllisiä asioita. Kenenkään nielua ei voi tehdä pellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818