Mihinkäs hävisi keskustelu Teboilin tarjonnasta?
Vastaukset 9
- Nyttekismieli
Samaa jäin minäkin kaipaamaan
- Runkkareilletiedoksi
Ihan se vielä tuolla on kun katotte... rahalla saa ja hevosella pääsee...
- Juutietootarvis
Joo on keskustelu mut ois kiva saada uutta tietoa
- Nastamuumiot
Mistä tarjonnasta? Ruoka?
Aikoinaan kävin..muutama vuosi sitten ihan syömässä jopa kuukausittain. Siellä oli se hyvä koki joka osasi tehdä ruokaa.
Sen jälkeen ruoka ihan mitä sattuu kun kokki lähti. Viimeeksi kanakori kesällä 18 ja.. se oli sellasta rasvassa paistettua nugettia ;) Tosin kokkihan tohon moskaan ei vaikuta mitenkään.
Perus bensa-asema moskaa ( huom. en sano huoltoasema). - RobottiRops
Natiivijoutsalaiset tuntuvat kaikesta olevan kateellisia leivonmäkisille; jopa Teboilin huoltoasemasta.
- Puhvelit
Joutsalaiset nyt on kateellisia milloin mistäkin ja kenelle vaan. Ihme nalkuttajia
- Mitäkirjoittaa
Kaikki tuntuu olevan sääntöjen vastaista
- Anonyymi
Onko tämä kyseinen huoltaikka lopettamassa vai mikä on kun kaikki laarit tyhjinä. Hyvä että kahveeta sai. Sillon tällön toppaan paikalle. Viimeksi kesällä niin eipä sillon näyttänyt samalta???
- Anonyymi
Protestilistalta saattaa löytyä vihje tilanteesta .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520